• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krolock schreef:
    (...)
    Hmm misschien dat ik ze ooit nog een kans geef dan :Y)


    Ke sorry daarvoor :')


    Caution first, always.

    Bioshock schreef:
    (...)


    Ke sorry daarvoor :')

    Hahaha I love him

    Geweldig dit... -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik weet niet wat de goede etiquette is voor een dinertje bij je oude mentrix, maar ik ben er vrij zeker van dat binnen anderhalf uur ladderzat raken en zeggen dat je zelfmoord wilt plegen tegen iemand waarvan je weet dat ze zelfmoord heeft willen plegen er niet onder valt

    God ik hoop zo dat je het niet meende want we zijn nauwelijks vrienden maar ik maak me zo'n zorgen fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De reden waarom ik het niet van me af kon zetten, was omdat ik nog zo boos was. Door je weer te zien vanavond, werd je meer een mens en minder een monster. Je stak je hand naar me uit en verwachtte dat ik je vergeven zou, maar snap je niet dat jou vergeven mezelf verraden zou betekenen?


    i put the fun in funeral

    Ik wil niet op zaterdag om 7 uur opstaan om om 8 uur op een vergadering te zijn tot 10 uur en dan weer naar huis... guh zo vervelend ingeplanned


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uugh. Is de hele woonkamer overhoop gehaald en de prullenbak omgegooid door de boerboels. En wie mocht het opruimen? Ik. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahaha, fuck mezelf. Ik ben vergeten mijn opdracht opnieuw te maken. Nu mag ik de toets niet doen. Hahaha, fuck my life. Ik kan nu dus gewoon stoppen met school. Huilen dit.

    Ohnee... oma toch...
    Ik denk dat deze situatie haast niet erger kan worden

    Ik moet vandaag echt flink aan de slag voor die tentamens, want mijn productiviteit van afgelopen twee dagen is echt om te huilen.


    Stenenlikker

    ik wil ff liggen en slapen en nooit meer wakker worden en huilen


    Heaven is a place that we all have

    Yaay, het doosje wordt al mooi! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En jij moet nodig zeggen dat ik mobiel verslaafd ben. Wie zit er ook alweer de godsganze dag achter die laptop vastgekleefd? Jij. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn kat is vanochtend niet thuis gekomen (terwijl hij normaal altijd al voor de deur staat als ik beneden kom) en nu is hij er eindelijk en eet hij zijn eten niet (terwijl hij altijd honger heeft). Ik begin te vermoeden dat iemand uit de wijk hem naar binnen laat en voert, but like, who does that.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Mijn kat is vanochtend niet thuis gekomen (terwijl hij normaal altijd al voor de deur staat als ik beneden kom) en nu is hij er eindelijk en eet hij zijn eten niet (terwijl hij altijd honger heeft). Ik begin te vermoeden dat iemand uit de wijk hem naar binnen laat en voert, but like, who does that.


    Oude mensen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.