• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Curled up with my head on your chest
    It's the best remedy for the pain and the stress


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo leuk als je een tijdje niet op je telefoon of laptop gekeken hebt en als je weer kijkt, niemand tegen je gepraat heeft, lol. Sums up my life.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Zo leuk als je een tijdje niet op je telefoon of laptop gekeken hebt en als je weer kijkt, niemand tegen je gepraat heeft, lol. Sums up my life.


    Exactly this


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahahahah lol, ik zit mijn oud-klasgenoten te pushen dat ze hier komen kijken :'D Welke shit heb ik eigenlijk nog online staan? Ehhh :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik ben er altijd voor een RPG. 8D


    I knooow, maar ik ga al ten onder aan alle verantwoordelijkheden momenteel en ik wil niemand teleurstellen, dus ik durf het niet >,< Ik verleid mezelf te vaak met in het RPG topic, maar daar komt mijn geweten. Als mijn verlangens dan ook zouden stoppen... :/

    // oh ja, natuurlijk. I get it. *sigh* Wees niet zo geraakt stomme kut. Je hebt niks aan die emoties madame Lieke

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:26 ]

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    I knooow, maar ik ga al ten onder aan alle verantwoordelijkheden momenteel en ik wil niemand teleurstellen, dus ik durf het niet >,< Ik verleid mezelf te vaak met in het RPG topic, maar daar komt mijn geweten. Als mijn verlangens dan ook zouden stoppen... :/

    // oh ja, natuurlijk. I get it. *sigh* Wees niet zo geraakt stomme kut. Je hebt niks aan die emoties madame Lieke


    ORPG? Ik post zelf ook nogal weinig. ;x

    Damn, wat ik schrijf is volgens mij allemaal crap, mijn personages zijn crap, het is chaotisch en alles gaat te snel.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    ORPG? Ik post zelf ook nogal weinig. ;x

    Damn, wat ik schrijf is volgens mij allemaal crap, mijn personages zijn crap, het is chaotisch en alles gaat te snel.


    Ja, daar zit ik dus met die druk. In een RPG kunnen ze wel om je heen praten.

    Ik voel me er echt zo kut over. Zet dan ook geen meisje van nog geen 50 kilo alleen buiten als je WEET dat er storingen zijn in de karrenliften en stuur niet pas iemand om 9 uur naar buiten om te helpen en ga niet achteraf tegen mij zitten zeiken dat karren duur zijn en dat ze allemaal onder het pand moeten terwijl ik al vanaf 6 uur loop te rennen. Godverdomme zeg, ik kan wel janken. En morgenochtend moet ik weer werken dus ik ben benieuwd of ze er nog wat van gaan zeggen en als ze dat doen ben ik bang dat ik dan echt in janken uit kan barsten midden in ikea.

    Matty out. Jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    *Headdesk*


    Caution first, always.

    Ga ik mezelf misselijk eten? Waarschijnlijk. Is het het waard? Definitely.

    Het zou zo veel beter met me gaan als ik je kon zien. Voor even tenminste.

    Look out below crashing down to the ground just like a vertical locomotive

    YouTube u r recommending me good shit keep going


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik mis de kat van mijn ex zo erg dat ik gewoon zit te huilen..

    ??????? Women are????????? Like seriously??????
    You're dating someone you think is straight????? So I back off as the polite girl I am?????? And you're like 'let's go watch another movie together' and 'i'll teach you how to play pool, don't worry' ??????? WhYYYYY????

    Mind = blown
    Heart = shattered


    kindness is never a burden.