• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    een van de weinige gelegenheden in de week waarop ik sociaal acceptabel dronken kan raken and everyone's bailing on me
    dan drink ik wel alleeeeen


    i put the fun in funeral

    Hem appen, of hem niet storen zodat hij in ieder geval kan leren? Ook al doet hij dat dagelijks. Ik wil hem zo graag weer zien..

    / Buikpijn

    Iemand een idee waar je goedkoop een leuke bh koopt? I need new ones...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Iemand een idee waar je goedkoop een leuke bh koopt? I need new ones...


    Zeeman ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    Iemand een idee waar je goedkoop een leuke bh koopt? I need new ones...


    Hunkemöller strooit de laatste tijd met leuke acties en anders de Hema. Die hebben vaak ook hele leuke ;3


    26 - 02 - '16

    ^Thank you both. :3 Ik zal eens rondneuzen. ^^
    Hunkemöller kon ik op de site btw alleen maar bh's vinden van minimaal 20 euro. Tenzij ik op de verkeerde pagina keek natuurlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoosung schreef:
    (...)

    Hunkemöller strooit de laatste tijd met leuke acties en anders de Hema. Die hebben vaak ook hele leuke ;3


    Hunkemöller, eens maar nooit meer. Alle 4 de BH's die ik daar vandaan heb zijn na een paar dagen stuk gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Hunkemöller, eens maar nooit meer. Alle 4 de BH's die ik daar vandaan heb zijn na een paar dagen stuk gegaan.


    Ah.. Ik haal ze daar wel en ik heb nooit problemen gehad ;x


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik naar de Zeeman ga. Die hebben een leuke. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee. Gewoon nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Alles doet zo'n pijn. Elk woord, elke opmerking, elke blik. Niks kan ik meer goed doen, en alles is een last tot anderen. Ik voel me zo slecht en het wilt maar niet weg, wat ik ook probeer. Alles lijkt neer te storten en misschien moet ik het er maar mee stoppen om het te ontkennen; te ontkennen dat ik aan het breken ben op deze manier en het nooit meer goed gaat komen. Ik ben op; moe. Boos. Verdrietig.. Ik voel me een heel ander persoon, maar ook weer niet. Is dit nou serieus wat mijn lot is? Want als dat zo is wil ik dat niet. Ik ben niet blij met hoe het nu gaat in mijn leven, en het grappige is nog dat het allemaal door mij komt. Alles is mijn schuld. En nu moet ik die pijn voelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    ^Thank you both. :3 Ik zal eens rondneuzen. ^^
    Hunkemöller kon ik op de site btw alleen maar bh's vinden van minimaal 20 euro. Tenzij ik op de verkeerde pagina keek natuurlijk.


    Pas hadden ze acties met de derde gratis en tweede voor de helft van de prijs. Het ligt er ook aan wat je precies wil en wat er in het assortiment is op dat moment. Nu hebben ze net een nieuwe collectie (van Doutzen geloof ik) en daardoor drijven de prijzen wat op, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Pas hadden ze acties met de derde gratis en tweede voor de helft van de prijs. Het ligt er ook aan wat je precies wil en wat er in het assortiment is op dat moment. Nu hebben ze net een nieuwe collectie (van Doutzen geloof ik) en daardoor drijven de prijzen wat op, geloof ik.


    Misschien moet ik anders gewoon even langs de winkel. Op de site kom ik met mijn maat namelijk direct al bij 20 euro minimaal. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Misschien moet ik anders gewoon even langs de winkel. Op de site kom ik met mijn maat namelijk direct al bij 20 euro minimaal. :/


    Oh :/
    Bij mij verschilt 't ook regelmatig. Ik moet altijd met opgevuld hebben enz en die liggen ook aardig hoger in prijs..


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Oh :/
    Bij mij verschilt 't ook regelmatig. Ik moet altijd met opgevuld hebben enz en die liggen ook aardig hoger in prijs..


    Van die Push Ups bedoel je? Die vind ik verschrikkelijk zitten, hahaha. x)
    Maar mama moet morgen toch boodschappen doen, dus dan ga ik gewoon mee en die ene van de Zeeman kopen. Nu maar hopen dat die vroegere vriendin van me er niet hoeft te werken morgen. Blegh. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •