• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    (...)

    Van die Push Ups bedoel je? Die vind ik verschrikkelijk zitten, hahaha. x)
    Maar mama moet morgen toch boodschappen doen, dus dan ga ik gewoon mee en die ene van de Zeeman kopen. Nu maar hopen dat die vroegere vriendin van me er niet hoeft te werken morgen. Blegh. D:


    Ja ;3
    Zonder vulling ziet 't er bij mij niet uit ;x


    26 - 02 - '16

    Voor alle nieuwsgierige mensen klik ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ja ;3
    Zonder vulling ziet 't er bij mij niet uit ;x


    Nahw :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan mijn hoofd alsjeblieft eens ophouden met het ophalen van oude herinneringen? Ik heb al een jaar geen contact meer, wat moet ik met deze onzinnige gedachtes? Of is het oude karma lol.

    Die random reacties onder liedjes op youtube. Raap me op please x)


    26 - 02 - '16

    Omg. Ik me maar afvragen waarom dit liedje al een halfuur duurt, blijkt dat ik de 10 uur versie heb aangeklikt. Ook hallo Erieka x)


    26 - 02 - '16

    Ik ben veranderd naar EIpida! Maar let op, het is met een hoofdletter i! Hoera!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb een bijzonder heftige behoefte aan een RPG hmmm :')

    Pepper_Potts schreef:
    Ik heb een bijzonder heftige behoefte aan een RPG hmmm :')


    Ik ben er altijd voor een RPG. 8D


    Your make-up is terrible

    Dat was echt... zo'n teleurstelling. Wow.


    kindness is never a burden.

    *gilt 16 uur*


    Caution first, always.

    What the. Ik ben zowat een LJH voorbij gegaan. Die krengen [nee, ik heb het niet over de users zelf tsk tsk] gaan echt snel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Films met zo'n vreselijk open einde. ><

    de komende weken worden leuk maar ik ga daarna echt weer in een put van depressie zakken


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Godberdomme nu pas klaar met werken en krijg ik ook nog eens haast op mm flikker, kut toch op allemaal. Jezus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.