• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik maak me nu al druk om eten op het werk, terwijl ik pas over twee weken begin.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Niet alleen. ;3 Er zitten genoeg mensen op die ook willen aankomen, die kan je op het Nederlandse forum vinden (kan alleen via de computer tho). Je kan ook instellen dat je wilt aankomen.

    Ik zal eens gaan rondneuzen daar (:

    // Nice, vanaf morgen draait Arrival al in Pathé. Terwijl de release datum pas 10 november is. - En ik ga waarschijnlijk heen ^^ Hopen dat ik de laatste trein kan halen (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 17:46 ]

    Houtbranden is echt onwijs leuk om te doen. :3 en het uitprobeerdoosje ziet dr met de verf al vet leuk uit! Alleen jammer dat daar t horloge niet in past.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De zenuwen beginnen te komen. Oh god.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adem in, adem uit. You can do this. It's just a tattoo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shit wat ben ik ineens chagerijnig. The actual flobberworm


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben donders nieuwsgierig

    Windigo schreef:
    Adem in, adem uit. You can do this. It's just a tattoo.


    Oooh succes!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Oooh succes!


    Thanks ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triggers. Triggers everywhere.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whoohoo hij staat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Whoohoo hij staat!


    Ik wil hem zieeeeen.


    Your make-up is terrible

    Windigo schreef:
    Whoohoo hij staat!


    Foto! ^^ Hoe was de ervaring voor jou? Tell me. ^^


    OTOFT: Zo weer houtbranden. Yaay! Het doosje wordt wel mooi. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whatsapp stories incoming. Lekker origineel enzo. Ik ga er toch geen gebruik van maken.

    @above ik maak thuis een foto!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.