• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sad


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lachte echt te hard om dat stukje..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    Heeeehe

    Krolock schreef:


    Heeeehe

    Sup c:


    Caution first, always.

    Lotte, je gaat dat idee om Miranda opnieuw te gaan kijken heeeeel snel uit je hoofd halen. Gewoon. Niet. Doen.


    She's imperfect but she tries

    Why you gotta be so rude
    Don't you know I'm human too


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mignon schreef:
    Lotte, je gaat dat idee om Miranda opnieuw te gaan kijken heeeeel snel uit je hoofd halen. Gewoon. Niet. Doen.


    Nee Lotte dat is een goed idee (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bioshock schreef:
    (...)
    Sup c:

    Jij bent nog steeds in de halloweensfeer zie ik :Y)

    TENTAMENUITSLAG

    en het is kut

    yay

    nee ik moet eigenlijk niet klagen want ik heb een 7,3 en dat is een hartstikke oké cijfer en ik heb op het vak nu een 8,4 en dat is mooi

    maar het is een heel stuk minder mooi als je bedenkt dat ik me hier beter op voorbereid heb dan voor welk ander tentamen dan ook in 2+ jaar studeren voor mijn gevoel en dat ik echt echt stiekem best wel hard ging voor minimaal een 8 op het tentamen en dat dat heel realistisch leek aangezien ik dat vaak gemakkelijk haal met veel minder voorbereiding maar dat het hier gewoon onmogelijk lijkt omdat alles wat er voor dit vak wordt gedaan super vaag en onduidelijk is en het tentamen ging over maar een heel klein deel van wat ik had geleerd en ik echtechtECHT niet overweg kan met hoe die docente haar vak inricht en ik nogal sterk het gevoel heb dat dát de reden is dat mijn cijfer niet hoger is aangezien dat bij andere opdrachten ook zo was, niet dat ik niet voldoende weet of kan, want ik kan letterlijk dingen voor je CITEREN en fuck you ik ben een goede student

    ik bedoel, wat voor doorgeslagen hermione granger in het kwadraat moet je zijn om wél een simpele 8 te halen hier, shit man

    oh ja en OPEN DIE COURSE EVALUATIONS NOU ALSJEBLIEFT EINDELIJK laat mij aub anoniem officieel venten want ik heb niet snel de neiging om met dingen te gooien en die is er nu wel maar ik ga het niet doen want dan voel ik me nog rotter achteraf jeetje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krolock schreef:
    (...)
    Jij bent nog steeds in de halloweensfeer zie ik :Y)

    Man, always. Maar ik heb de laatste weken alle seizoenen van AHS opnieuw gekeken en I love it more than ever dus die PF is even nodig. :3


    Caution first, always.

    Ik heb altijd last van blaren als ik nieuwe schoenen heb, het is echt kut, want het zijn super leuke schoenen :c
    Maar deze blaar is echt niet gezond, nou ja, blaar. De blarenpleister heeft het hele vel er af getrokken, waardoor het zowat een gat is geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WE'RE ALL IN THIS TOGETHER NA NA NA NENE NA NENE NA NENE NA NAa


    Heaven is a place that we all have

    Bioshock schreef:
    (...)
    Man, always. Maar ik heb de laatste weken alle seizoenen van AHS opnieuw gekeken en I love it more than ever dus die PF is even nodig. :3

    Ah nice! Ik moet het nieuwste seizoen nog kijken, heb alleen de eerste aflevering gezien tot nu toe.
    Oja en seizoenen van hotel en circus heb ik niet gezien haha. Die vond ik niet zo leuk.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah nice! Ik moet het nieuwste seizoen nog kijken, heb alleen de eerste aflevering gezien tot nu toe.
    Oja en seizoenen van hotel en circus heb ik niet gezien haha. Die vond ik niet zo leuk.

    Roanoke is een beetje meh tot nu toe. :c Van Freak Show ben ik echt heel erg gaan houden nu ik het voor de tweede keer gezien heb (was er ook niet weg van toen het uitkwam). Hotel heb ik ook opnieuw gekeken en die kon ik de tweede keer ook beter op prijs stellen. Heb me kapot gelachen om James Patrick March. :W


    Caution first, always.

    Bioshock schreef:
    (...)
    Roanoke is een beetje meh tot nu toe. :c Van Freak Show ben ik echt heel erg gaan houden nu ik het voor de tweede keer gezien heb (was er ook niet weg van toen het uitkwam). Hotel heb ik ook opnieuw gekeken en die kon ik de tweede keer ook beter op prijs stellen. Heb me kapot gelachen om James Patrick March. :W

    Hmm misschien dat ik ze ooit nog een kans geef dan :Y)