• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    NeE, het is weerzinwekkend. En wat als iemand nou STIKT in zo'n fucking kippenbotje?


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Guess who has a date with the cutest girl in the world? IT'S ME SUCKERS.


    kindness is never a burden.

    addie i know ur losing it maar je kan niet liggen en uit een beker drinken zonder dekseltje. nu ben ik de fantaman

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 21:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wow wat, volgens mij is er iets fout gegaan. De knoppen bij de hoofdstukken zijn veranderd. Er staat nu heel groot 'door naar het volgende hoofdstuk' en een hele grote kudo-knop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy fuck, Juliet was zwanger en het ging mis vorige week. Arme Andy en Juliet.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 22:03 ]

    Windigo schreef:
    Wow wat, volgens mij is er iets fout gegaan. De knoppen bij de hoofdstukken zijn veranderd. Er staat nu heel groot 'door naar het volgende hoofdstuk' en een hele grote kudo-knop.


    Volgens mij hoort dat c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Holy shit, ik heb nieuwe leden op mijn forum. Word het dan toch nog actief?


    Your make-up is terrible

    Waarom werken er alleen maar knappe mensen bij mijn bios

    Awh, mijn vader vraagt elke keer of hij de chips open mag maken. Papa, ik heb dat van jouw geld gekocht hoor, natuurlijk mag je hem openmaken en opeten.


    Your make-up is terrible

    Windigo schreef:
    Wow wat, volgens mij is er iets fout gegaan. De knoppen bij de hoofdstukken zijn veranderd. Er staat nu heel groot 'door naar het volgende hoofdstuk' en een hele grote kudo-knop.


    Er is een suggestie doorgevoerd ^^ De kudo-knop is nu ook onderaan de hoofdstukken terug te vinden, en het knopje ''door naar het volgende hoofdstuk'' staat nu dus aan de andere kant (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Thunderfvck schreef:
    Holy shit, ik heb nieuwe leden op mijn forum. Word het dan toch nog actief?


    I JOINED TOO YAY


    Heaven is a place that we all have

    Je geeft me niet eens een kans om sorry te zeggen..? Fuck, this hurts...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik viel voor je, en jij vangt me niet op. Je beseft het niet eens.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Malanaphy schreef:
    (...)

    I JOINED TOO YAY


    Fuck yeah! Als iedereen nou ook nog online komt HAHA.


    Your make-up is terrible