• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Er is een suggestie doorgevoerd ^^ De kudo-knop is nu ook onderaan de hoofdstukken terug te vinden, en het knopje ''door naar het volgende hoofdstuk'' staat nu dus aan de andere kant (:

    To be honest, het is horrible xd
    Die 'door naar het volgende hoofdstuk' knop leid super erg af D:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 22:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, ik mag dus niet meer na half 11 naar beneden omdat oma en zusjenietzolief dan met de tv aan willen slapen. Excuuuuuseeeee meeee.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 23:02 ]

    o
    mijn
    god
    kijkt iemand hier the missing op de bbc !??!?!? cus if not you're MISSIng out aHA. Wow wat een serie.


    i put the fun in funeral

    Windigo schreef:
    (...)
    To be honest, het is horrible xd
    Die 'door naar het volgende hoofdstuk' knop leid super erg af D:

    Misschien moesten de kleuren andersom..
    Dan is er ook extra aandacht voor de kudo knop ^^

    Sidekicks schreef:
    (...)
    Misschien moesten de kleuren andersom..
    Dan is er ook extra aandacht voor de kudo knop ^^

    Ja precies, want dat groen doet echt zeer aan de ogen, vind ik ik. Het laat bij mij de tekst ook heel wazig worden, omdat ik nogal gevoelig ben voor lichte kleuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De laatste tijd ben ik zo sarcastisch tegen mensen... Als ze een verhaal vertellen die nergens heen gaat, zeg ik gewoon rustig "Mooi verhaal, lekker kort ook." Maybe I should change my attitude xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik altijd die bevestiging nodig voor iets? Het is leuk, klaar. Je hoeft niet álles te weten, damnit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik voel me best wel beledigd en gepasseerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    The first thing Snape asks Harry is “Potter! What would I get if I added powdered root of asphodel to an infusion of wormwood?” According to Victorian Flower Language, asphodel is a type of lily meaning ‘My regrets follow you to the grave’ and wormwood means ‘absence’ and also typically symbolized bitter sorrow. If you combined that, it meant ‘I bitterly regret Lily’s death’.

    Ben ik nog steeds van mening dat hij de rest van Harry's schoolcarrière niet zo butthurt had hoeven doen. I mean, hij is 30-38 in de serie, dan ben je toch wel volwassen genoeg om een student niet meer te benadelen op basis van zijn vaders acties?
    Nee, dat zal ik nooit of de nimmer loslaten, ben het ook nog steeds (zoals vele andere) het niet er mee eens dattie Albus Severus Albus Severus heeft genoemd. If anything, it would be Remus Rubeus.
    Sorreh, geen rant op jou bedoeld, gewoon ik, mezelf en mij die eventjes een ei kwijt moeten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    Ben ik nog steeds van mening dat hij de rest van Harry's schoolcarrière niet zo butthurt had hoeven doen. I mean, hij is 30-38 in de serie, dan ben je toch wel volwassen genoeg om een student niet meer te benadelen op basis van zijn vaders acties?
    Nee, dat zal ik nooit of de nimmer loslaten, ben het ook nog steeds (zoals vele andere) het niet er mee eens dattie Albus Severus Albus Severus heeft genoemd. If anything, it would be Remus Rubeus.
    Sorreh, geen rant op jou bedoeld, gewoon ik, mezelf en mij die eventjes een ei kwijt moeten.

    Amen.


    Rotverstandskiezen :c


    Caution first, always.

    Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat met je, je promotie maakt en zo. Echt waar. Maar met mij gaat het steeds minder goed, word het steeds slechter. Ik steeds eenzamer. Ik wou dat je me eens begreep, of moeite deed om het te leren of proberen te begrijpen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat zei ik nou, youtube?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het zou heel misschien kunnen dat ik me verveel. Trein heeft trouwens zes minuten vertraging omdat de conducteur een babbeltje aan het doen was. Volgens mij zijn hier regels tegen.


    What would Emma do?

    OHMYGAWD DEZE DUDE HEEFT GEWOON EEN GRIFFOENDORSJAAL AAN OP NATIONALE RADIO. :3
    Ik heb sowieso liefde voor mensen die hun fandom openlijk bevestigen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ergens verplicht naartoe moeten gaan maakt het niet bepaald leuker :S


    "It means no worries, for the rest of your days"