• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ik denk dat jij echt vet leuk bent als je stoned bent."
    Ehm, bedankt, I guess? Normaal ben ik niet leuk?

    Door die meer dan 10.000 stappen per dag ben ik wel ontzettend moe elke keer.


    Your make-up is terrible

    Hey nieuwe schoenen, halllo blaar! :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, we kregen net post voor de vorige bewoner die al minstens 15 jaar dood is.

    Holy shit, hij heeft 5 verzekeringen voor overlijden lopen, TERWIJL HIJ MORSDOOD IS, wtf is dit.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 16:18 ]


    Your make-up is terrible

    I should have known :)


    Caution first, always.

    Ik vraag me af of ik een topic moet maken over het bijhouden van een eetdagboek. Ik kan mezelf niet motiveren het bij te houden en meer te eten per dag.

    / Ik voel me zo'n last als ik hem whatsapp. Dus ik doe het maar niet meer..

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 16:27 ]

    Zahkriisos schreef:
    Ik vraag me af of ik een topic moet maken over het bijhouden van een eetdagboek. Ik kan mezelf niet motiveren het bij te houden en meer te eten per dag.


    Misschien is het handig om een community ervoor te vinden? Vrienden toevoegen op MFP en zo kan best helpen.


    Your make-up is terrible

    De eeuwige struggle. Posten of niet posten? Hoe gaat het overkomen? Gaat het te enthousiast overkomen, te hoperig, te depri, wat gaat men ervan vinden? Gaat men me ervoor verachten? Waarom. Altijd. Die. Twijfels.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eindelijk. Houtbranden! Ik hoop zooooo dat t werken zal!
    En yaay! Wifi in de tuin. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over 2 uur en 15 minuten is het zo ver. Omg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaap.

    1 seconde thuis en direct ruzie.

    Ik ga nog liever dood dan dat ik hier nog een dag moet blijven.

    Het geluk is met de dommen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 17:01 ]

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Misschien is het handig om een community ervoor te vinden? Vrienden toevoegen op MFP en zo kan best helpen.

    Is MFP niet meer voor afvallen en fit worden?

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Is MFP niet meer voor afvallen en fit worden?


    Niet alleen. ;3 Er zitten genoeg mensen op die ook willen aankomen, die kan je op het Nederlandse forum vinden (kan alleen via de computer tho). Je kan ook instellen dat je wilt aankomen.


    Your make-up is terrible

    Nog steeds niet met mezelf eens welke film(s) ik moet gaan kijken vanavond. Firstworldproblems.