• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pff paps is écht stikchagrijnig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goh, dan lees ik zojuist een zelfgeschreven verhaaltje terug over het ongeluk wat ik vijf jaar geleden gehad heb, en realiseer ik me even weer opnieuw hoe snel het leven voorbij kan zijn als het geluk niet aan je zijde staat. Op momenten zoals deze vraag ik me dan ook echt af waarom ik me überhaupt druk maak om de meest kleine dingen... it's only human, I presume.

    Fuck you, Leah. Je hebt 30.5 op fucking 35 en je bent er NOG NIET EENS TEVREDEN MEE. HET IS EEN 8.7. DAT IS FREAKING GOED. Zeker als het op zoveel punten staat. Waarom ben je ook nooit tevreden?!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoe kinderachtig kan je zijn.

    Jezus luister gewoon eens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    x = x + 5 kan ook worden geschreven als x += 5 en niemand heeft mij dat ooit verteld, omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grah en maar gek vinden dat ik geen kinderen meer wil... geez


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beetje een kat de weg opjagen en dat ie bijna overreden wordt. En dit is dus waarom ik kinderen haat. Bah, kutkinders.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    x = x + 5 kan ook worden geschreven als x += 5 en niemand heeft mij dat ooit verteld, omg


    Nou moet je me wel eens uitleggen hoe x gelijk kan zijn aan x+5, want volgens mij is dat een strijdige vergelijking, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Nou moet je me wel eens uitleggen hoe x gelijk kan zijn aan x+5, want volgens mij is dat een strijdige vergelijking, haha.


    Het is een assignment statement in Python, een programmeertaal (variabele x heeft vanaf nu de waarde x+5), vandaar. In gewone wiskunde zou er daar inderdaad iets niet helemaal kloppen denk ik, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uhm, shit, ik kan nog één boek kopen en dan zit mijn boekenkast toch echt helemaal vol...


    Stenenlikker

    Lekker pocahontas kijken met kleine meid :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gister kwam ik aan op Amsterdam Centraal en ik ging in de rij staan om wat voedsel te halen. Toen kwamen er twee meisjes langs en die zeiden lachend tegen mij "Harry Potter!" Ze liepen al weer door en ik bleef nogal verbaasd staan. Hoe wisten ze dat nou weer? Pas na een paar minuten bedacht ik mij dat ik mijn Hogwarts outfit droeg en dat ze daarom dat zeiden.
    Ik ging dus ergens zitten en eten toen er een meisje naar mij wees en aan haar moeders arm trok. Verder heeft ze niets gezegd, maar wel heel breed geglimlacht.
    Vanmorgen zat ik in de trein naar huis, weer in mijn outfit, toen er een vrouw grijnzend haar Harry Potter boek pakte en aan mij liet zien. Daarna ging ze lezen in dat boek (en ik in de mijne).
    Toen ik eindelijk weer thuis was, gingen mijn moeder en ik naar de winkels en vroeg de kassiere of ik toevallig een Harry Potter fan was en of ik al in de studios in Londen ben geweest.

    Long story short: Harry Potter fans zijn de beste en ze zijn er van alle leeftijden^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik heb zo'n ontiegelijke hekel aan jou


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik wil dit niet meer.. Ik ben hier echt helemaal klaar mee.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —