• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow haha. Dan heb je écht een hoog libido...

    Ik heb ook ergens gehoord (ik weet dus niet of het waar is) dat je libido minder wordt als je de pil slikt - maar ik slik 'm al zolang dat ik niet weet of dat bij mij zo is. Hebben jullie dat ervaren?

    Dat kan inderdaad. Maar het kan ook verhogen. Nu ik nog met mijn eerste prikpil bezig ben, heb ik nog niet vernomen dat ik meer of minder zin heb. Ik heb altijd zin als ik aan mijn fwb denk (nee, totaaaal niet verliefd) :3

    Ik doe het normaal gesproken iets van 3 keer per dag als ik bij mijn fwb ben, maar heb nooit last van een schraal gevoel na die tijd. Dat had ik wel bij mijn ex en dan had ik een week last. Zo groot was hij niet eens en we gebruikten glijmiddel. Het ding van mijn fwb is veel dikker en we gebruiken geen glijmiddel, nergens last van. Gek eigenlijk. (:

    Wat is het meeste seks dat jullie op één dag gehad hebben? (fish)


    i put the fun in funeral

    ik vind elke dag seks eigenlijk ook wel prettig, maar door zijn formaat hoeft het nou ook weer niet elke keer heel uitgebreid :') ik weet ook niet waar het vandaan komt. Ze zeggen dat je in het eerste jaar van je relatie evenveel seks hebt als in alle jaren die daarna komen bij elkaar. Ergens lijkt me dat wel logisch klinken maar denk hoop niet dat het voor mij geldt.

    Oh, en 9 keer.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 12:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    ik vind elke dag seks eigenlijk ook wel prettig, maar door zijn formaat hoeft het nou ook weer niet elke keer heel uitgebreid :') ik weet ook niet waar het vandaan komt. Ze zeggen dat je in het eerste jaar van je relatie evenveel seks hebt als in alle jaren die daarna komen bij elkaar. Ergens lijkt me dat wel logisch klinken maar denk hoop niet dat het voor mij geldt.

    Oh, en 9 keer.

    Ik denk dat je dat heel erg zelf in de hand hebt. Als je het leuk houdt en steeds nieuwe dingen doet, heb je vaker seks dan wanneer je altijd maar 2 standjes doet en altijd op dezelfde dagen seks hebt. Dat vond ik wel in mijn vorige relatie tenminste.

    9 keer? Jezus, hoe doe je dat dan? Dan heb je zeker ook wel de hele dag nodig?

    Mijn record is 4 keer op een halve dag. Maar dan hebben we echt geen 4 orgasmes. Zelfs geen voor mij als ik het met mijn fwb doe, how sad. XD

    ^^ heb je ook zeker wel gelijk in. Het lijkt me zelf vreselijk saai om zo'n voorspelbaar seksleven te hebben, hoewel anderen daar juist weer van houden. Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, als je maar op 1 lijn zit met degen met wie je het doet :')

    En ja, hoe doe je dat... Ik had een vriendje die wel eens wilde uitproberen of zo'n pil werkt, waarbij je als man gewoon de hele dag door kan gaan. Het bleek te werken, het kostte ook wel een dag en daarna hoefde ik voor een week even helemaal niks meer maar het was een leuke ervaring. Maar zonder iets op te hebben is 4 keer ook hoog! Als je het maar leuk vind ^^

    Btw, doen jullie wel eens iets speciaals om je vriend/vriendin te verrassen in de slaapkamer?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oeh. Ik trek wel lingerie aan en zo, maar meer niet echt. Ik weet ook niet zo goed hoe ik hem verder zou moeten verrassen (ideeën?).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dat kan inderdaad. Maar het kan ook verhogen. Nu ik nog met mijn eerste prikpil bezig ben, heb ik nog niet vernomen dat ik meer of minder zin heb. Ik heb altijd zin als ik aan mijn fwb denk (nee, totaaaal niet verliefd) :3


    Oké!! Goed om te weten haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Overkill schreef:
    Wat is het meeste seks dat jullie op één dag gehad hebben? (fish)


    4 keer, maar een vluggertje duurt bij mij en mn vriend al tussen de 10 en 15 minuten, dus ja. En dat is ook een dag dat we ook andere dingen hebben gedaan.

    Wat voor anticonceptie gebruiken jullie eigenlijk?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Prikpil, omdat ik er zo min mogelijk aan wil denken. Maar tot nu toe niet zo tevreden omdat mijn tepels écht super gevoelig zijn en ik ze niet meer kan aanraken (anderen gelukkig wel, geen idee waarom).

    Overkill schreef:
    Wat is het meeste seks dat jullie op één dag gehad hebben? (fish)


    Vier keer. Haha. 9 tho, wauw. :'D

    // Over de anticonceptie: ik heb de spiraal waar ik echt heel tevreden over ben. Nooit meer ongesteld, veel minder mood swings en pijn. Het enige nadeel is dat ik veel meer puistjes heb dan toen ik nog de pil had.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:22 ]


    The truth is out there.

    Jerboa schreef:
    ^^ heb je ook zeker wel gelijk in. Het lijkt me zelf vreselijk saai om zo'n voorspelbaar seksleven te hebben, hoewel anderen daar juist weer van houden. Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, als je maar op 1 lijn zit met degen met wie je het doet :')

    En ja, hoe doe je dat... Ik had een vriendje die wel eens wilde uitproberen of zo'n pil werkt, waarbij je als man gewoon de hele dag door kan gaan. Het bleek te werken, het kostte ook wel een dag en daarna hoefde ik voor een week even helemaal niks meer maar het was een leuke ervaring. Maar zonder iets op te hebben is 4 keer ook hoog! Als je het maar leuk vind ^^

    Btw, doen jullie wel eens iets speciaals om je vriend/vriendin te verrassen in de slaapkamer?

    Haha, dat werkte blijkbaar ^^ Dat wil ik ook wel eens proberen, i mean, de persoon met wie ik op dat moment naar bed ga. Ik hoef zo'n pil niet. XD

    Ik deed nooit echt iets speciaals met mijn ex, de laatste tijd niet meer in ieder geval. Maar we hebben dit jaar ook heel weinig seks gehad omdat hij te druk was met gamen en ik geen aandacht kreeg. Dus dan had ik ook al geen zin meer.

    Mijn fwb verrassen lijkt me geen goed idee. Straks lijkt het hem te veel op een relatie en dumpt ie me. Niet de bedoeling. Al doe ik wel vaak een leuk setje aan als ik naar hem toe ga.

    Overkill schreef:
    Wat is het meeste seks dat jullie op één dag gehad hebben? (fish)


    Ik heb met een ex een record van zes keer (in max. zeven uur) en met een ander vijf keer (in max vijf uur). En dan tel ik de keren dat hij is klaargekomen. Ik dacht altijd dat dat anatomisch niet mogelijk was voor een man.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 19:45 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik heb met een ex een record van zes keer (in max. zeven uur) en met een ander vijf keer (in max vijf uur). En dan tel ik de keren dat hij is klaargekomen. Ik dacht altijd dat dat anatomisch niet mogelijk was voor een man.

    What even... Hoe is dat mogelijk? Die heeft vast goed zitten trainen om dat te kunnen.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    What even... Hoe is dat mogelijk? Die heeft vast goed zitten trainen om dat te kunnen.


    Mijn ex vriend kon ook prima twee of drie keer komen in drie uur hoor, ik denk dat dat puur ligt aan de jongen zelf, hoeveel zin hij heeft en hoe opgewonden hij van je raakt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Mijn ex vriend kon ook prima twee of drie keer komen in drie uur hoor, ik denk dat dat puur ligt aan de jongen zelf, hoeveel zin hij heeft en hoe opgewonden hij van je raakt

    Hmm, elk uur moet eigenlijk wel lukken ja. Dat is kinda normaal volgens mij. Zolang het maar onder de 42 keer klaarkomen blijft XD Het schijnt dat je als man dan overlijdt.