• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Perffect schreef:
    (...)

    On the go, of thuis? Want thuis kun je gewoon een kistje/doosje/laatje naast het bed hebben. On the go misschien in een klein etuitje in je tas? (Echt zo'n vrouwenoplossing haha). Wat is er mis met portemonnee?

    In je portemonnee kunnen ze beschadigen door de krappe ruimte. Vooral in zo'n echte mannen portemonnee. Ik bewaar ze thuis in een zakje die ooit bij mijn vibo zat (huehue), en on the go bewaar ik ze in een harde etui/mini toilettas, of in een bakje dat gesloten kan worden (een soort van brillendoos, maar dan vierkant).

    Jerboa schreef:
    (...)

    Ah, snap ik. Heb hetzelfde probleem :') Denk dat sommige standjes gewoon niet voor iedereen zijn. Net zoals dat veel vrouwen het niet fijn vinden om bovenop te gaan. Misschien kan je daar toch een soort van compromis over maken? Eens in de zoveel tijd bijvoorbeeld.

    En kan je anders een keertje 'Never have I ever' met hem spelen? Ik weet dat het een drankspelletje is maar het is wel een ideale manier om elkaar aan het praten te krijgen.

    Ik denk het ja, jongens vinden zo'n beetje alles wel fijn. (: Bovenop vind ik wel leuk met mijn fwb, ik vind het alleen wel awkward om hem dan aan te kijken en kijk ook heel vaak weg, wat ik heel stom vind. Of ik ga hem zoenen, maar dan vind ik die houding niet fijn voelen.

    Ik denk dat het ook veel makkelijker is als het donker is, ik hou echt niet van seks in het licht omdat ik mezelf gewoon niet mooi vind en niet aldoor mijn bony lichaam hoef te zien. Al heeft mijn fwb daar volgens mij geen last van haha. En hij vind het juist minder leuk als het licht uit is en de gordijnen dicht zijn.

    Dat is wel een goed idee, ik zou alleen niet weten hoe daarover te beginnen met hem.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 18:59 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    In je portemonnee kunnen ze beschadigen door de krappe ruimte. Vooral in zo'n echte mannen portemonnee. Ik bewaar ze thuis in een zakje die ooit bij mijn vibo zat (huehue), en on the go bewaar ik ze in een harde etui/mini toilettas, of in een bakje dat gesloten kan worden (een soort van brillendoos, maar dan vierkant).


    Maar zo'n grote vrouwen portemonnee is dus niet erg?
    Ohh in van die blikjes die je bij het maandverband kunt krijgen soms! Dat is handig!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Maar zo'n grote vrouwen portemonnee is dus niet erg?
    Ohh in van die blikjes die je bij het maandverband kunt krijgen soms! Dat is handig!

    Als de condooms maar niet klem komen te zitten. Dus zo'n rechthoekige zou kunnen.


    Zo een als deze bijvoorbeeld. En dan in de grote vakjes de condooms, ja waar iedereen ze kan zien als je je portemonnee opent. :W

    Perffect schreef:
    (...)

    On the go, of thuis? Want thuis kun je gewoon een kistje/doosje/laatje naast het bed hebben. On the go misschien in een klein etuitje in je tas? (Echt zo'n vrouwenoplossing haha). Wat is er mis met portemonnee?


    Het gaat om on the go, want thuis heb ik wel m'n plekjes, maar ik vind het altijd fijn voor de zekerheid ook wat bij me te hebben ^^

    Laasyanir schreef:
    In je portemonnee kunnen ze beschadigen door de krappe ruimte. Vooral in zo'n echte mannen portemonnee. Ik bewaar ze thuis in een zakje die ooit bij mijn vibo zat (huehue), en on the go bewaar ik ze in een harde etui/mini toilettas, of in een bakje dat gesloten kan worden (een soort van brillendoos, maar dan vierkant).


    Dat is op zich wel een goed plan, thanks!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 19:00 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iemand die aan de prikpil is en ook elke keer weer een nieuwe afspraak bij de HA moet maken om een nieuwe te krijgen? Blijkbaar moet ik elke 3 maanden weer naar de HA om te overleggen of het nog gebruikt kan worden ofzo.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:59 ]

    Heeft iemand ervaring met het dragen en verassen van je vriend met sexy lingerie??
    Ik wil mijn vriend er eens mee verassen... maar ik ben er zo onzeker over (cat)

    Hoe weetje wat er bij je past etc. Vooral als je onzeker bent over je lichaam...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Heeft iemand ervaring met het dragen en verassen van je vriend met sexy lingerie??
    Ik wil mijn vriend er eens mee verassen... maar ik ben er zo onzeker over (cat)

    Hoe weetje wat er bij je past etc. Vooral als je onzeker bent over je lichaam...


    Ik had een schattige bh met een beetje kant er op, maar toen groeiden m'n ladies ineens weer en toen was die bh dus te klein. Nu wilde ik m'n vriend ook eens verrassen en had iets van pabo.nl besteld, maar dat zat voor geen meter. Heb toen m'n simpele Victoria's Secret string aan getrokken en m'n moeder - die had ik toen om advies gevraagd met de pabo lingerie - heeft toen een kanten bh van haar aan mij gegeven die ze nooit droeg. Dat is ook het enige dat ik heb. Ik zou het voor de eerste keer simpel houden. Daarna kan je altijd vragen van Goh, stuur eens dingen door die je sexy vindt voor als ik je nog eens wil verrassen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Voiles schreef:
    Heeft iemand ervaring met het dragen en verassen van je vriend met sexy lingerie??
    Ik wil mijn vriend er eens mee verassen... maar ik ben er zo onzeker over (cat)

    Hoe weetje wat er bij je past etc. Vooral als je onzeker bent over je lichaam...


    Oeh ja dat doe ik wel. Maar het is wel lastig als je onzeker bent. Maar als je vriend je in mooie lingerie ziet vindt hij je toch super mooi, of het nou rood groen of zwart is.

    Maarrr je moet kopen waar jij je fijn bij voelt. Koop bijvoorbeeld een setje dat je ook gewoon onder een shirtje aan kunt.

    Waar mijn vriend helemaal dol op is zijn van die hoge kousen. Maar ik ben een beetje aangekomen en toen had ik kwabjes en vond ik het voor mezelf gewoon niet fijn om aan te doen. Dan vooral niet doen! Als jij je er goed in voelt straal je dat alleen maar meer uit en ben je veel en veel sexyer!!

    Je kunt ook een body kopen (bijvoorbeeld bij de h&m) maar je moet gewoon kijken wat bij je lichaam past en bij hoe groot je borsten zijn (mega in een body zonder beugel is misschien iets minder bijvoorbeeld).

    Heel veel succes en veel plezier en succes met kopen!! (een vriendin meenemen kan heel erg helpen)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja mijn vriend zou mij ook in van die kousen zien of een tanga of beide, maar ik heb er ook de benen niet voor dus doe het niet.

    Zelf zat ik eraan te denken om sexy nacht kleding te kopen... is niet gelijk extreem maar wel sexy :Y)
    Anyway hij vind het toch wel leuk haha


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Ja mijn vriend zou mij ook in van die kousen zien of een tanga of beide, maar ik heb er ook de benen niet voor dus doe het niet.

    Zelf zat ik eraan te denken om sexy nacht kleding te kopen... is niet gelijk extreem maar wel sexy :Y)
    Anyway hij vind het toch wel leuk haha



    Maar ga de hunkemoller in, daar hebben ze heel veel en de vrouwen die daar werken helpen je graag.
    En het lingerie gedeelte hoeft niet helemaal van top tot teen. Het kan ook een mooie bralette zijn! zoals deze bijvoorbeeld

    Maar het belangrijkste is dat je er je fijn in voelt (:

    Voiles schreef:
    Heeft iemand ervaring met het dragen en verassen van je vriend met sexy lingerie??
    Ik wil mijn vriend er eens mee verassen... maar ik ben er zo onzeker over (cat)

    Hoe weetje wat er bij je past etc. Vooral als je onzeker bent over je lichaam...

    Ik weet dat hij het graag zou willen, maar ik vind mijn lichaam verre van mooi en ik durf somehow gewoon niet. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voiles schreef:
    Ja mijn vriend zou mij ook in van die kousen zien of een tanga of beide, maar ik heb er ook de benen niet voor dus doe het niet.

    Zelf zat ik eraan te denken om sexy nacht kleding te kopen... is niet gelijk extreem maar wel sexy :Y)
    Anyway hij vind het toch wel leuk haha


    Ja dat kan zeker! Super leuk! Er is nu overal sale dus misschien kun je zelfs iets met korting kopen! Hihi.

    En 'gewoon' een mooi nieuw setje kan ook al verrassen! Het hoeft ook niet zwart of rood te zijn om sexy te zijn. En vergeet niet dat soms een slipjes met kant mooier of sexyer (of minstens even mooi en sexy) kan zijn dan een string!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 10:49 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Navigator schreef:
    (...)
    Ik weet dat hij het graag zou willen, maar ik vind mijn lichaam verre van mooi en ik durf somehow gewoon niet. :/


    Naja weetje wat het is, je hebt het aan en na 5 minuten is het al uitgetrokken..

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Naja weetje wat het is, je hebt het aan en na 5 minuten is het al uitgetrokken..

    Haha, ja dat is waar natuurlijk. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Naja weetje wat het is, je hebt het aan en na 5 minuten is het al uitgetrokken..


    hahaha dat is zo waar


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.