• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Kanda schreef:
    (...)

    Dit klinkt voor mij persoonlijk alsof je een enorme druk op jezelf legt, alsof je MOET klaarkomen.
    In mijn ervaring kan seks ook gewoon heel mooi zijn zonder een orgasme. Voor vrouwen over het algemeen geldt dat orgasmes lastig zijn om te bereiken. Bij sommigen lastiger dan bij anderen.
    Probeer die druk van jouzelf weg te halen (en ook bij je vriend). Wat komt, dat komt (no pun intended). Geniet gewoon van de tijd samen, letterlijk en figuurlijk, en leer elkaar gewoon lekker kennen, zonder een ultimate goal "orgasme", dan komt het zeker sneller dan met de druk erbij ^^


    Het is ook niet echt een goal, meestal let ik er niet eens op (want het voelt sowieso gewoon lekker). Alleen altijd als we geen zin meer hebben en we hangen samen voor Netflix dan komt het onderwerp wel eens naar voren dat ik nooit kan klaarkomen of dat mijn vriend mij nooit kan laten klaarkomen.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Het is ook niet echt een goal, meestal let ik er niet eens op (want het voelt sowieso gewoon lekker). Alleen altijd als we geen zin meer hebben en we hangen samen voor Netflix dan komt het onderwerp wel eens naar voren dat ik nooit kan klaarkomen of dat mijn vriend mij nooit kan laten klaarkomen.



    Probeer het eens als je geblinddoekt bent. Laat hem je masseren en langzaam opwinden. Je kusjes geven in je nek ect.
    Als je geblinddoekt bent mis je toch een zintuig en ga je automatisch extra op je andere zintuigen over.

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Probeer het eens als je geblinddoekt bent. Laat hem je masseren en langzaam opwinden. Je kusjes geven in je nek ect.
    Als je geblinddoekt bent mis je toch een zintuig en ga je automatisch extra op je andere zintuigen over.


    Dat doen we al ^^

    Het klinkt meer alsof je jezelf blokkeert op het moment dat jullie bezig zijn. Ben je wel echt helemaal ontspannen? Het komt best vaak voor dat vrouwen het wel bij zichzelf kunnen, maar hun vriend niet bij hen, dus dat is niet heel vreemd. Misschien ben je onbewust toch wat gespannen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat is heerlijk for sure :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Neither have I. My body just says no


    Dit.


    Jerboa schreef:
    Het klinkt meer alsof je jezelf blokkeert op het moment dat jullie bezig zijn. Ben je wel echt helemaal ontspannen? Het komt best vaak voor dat vrouwen het wel bij zichzelf kunnen, maar hun vriend niet bij hen, dus dat is niet heel vreemd. Misschien ben je onbewust toch wat gespannen?


    Ik ben wel altijd heel erg afgeleid als hij er is. Soms zit ik met mijn gedachten helemaal ergens anders of concentreer ik me meer op hem dan op wat daar beneden gebeurd.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Ik ben wel altijd heel erg afgeleid als hij er is. Soms zit ik met mijn gedachten helemaal ergens anders of concentreer ik me meer op hem dan op wat daar beneden gebeurd.


    Dit is misschien een hele rare vraag, maar over het algemeen, zou je jezelf een controlfreak noemen? Of op zijn minst iemand die de touwtjes zelf in handen heeft?

    Dit was namelijk mijn probleem. Ik ben een absolute control freak, en ik had ook grootste moeite met komen door een ander; en nog steeds wel, hoe afgeleid ik ook ben. Mijn lichaam wilde er gewoon niet aan om controle volledig over te geven lijkt het. Toen ik zelf leerde loslaten leken een heleboel andere dingen - waaronder komen door mijn vriend, een stuk minder moeite te kosten, al kost het nog steeds flink wat moeite, maar dat is misschien iets vrouwelijks


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Dit is misschien een hele rare vraag, maar over het algemeen, zou je jezelf een controlfreak noemen? Of op zijn minst iemand die de touwtjes zelf in handen heeft?

    Dit was namelijk mijn probleem. Ik ben een absolute control freak, en ik had ook grootste moeite met komen door een ander; en nog steeds wel, hoe afgeleid ik ook ben. Mijn lichaam wilde er gewoon niet aan om controle volledig over te geven lijkt het. Toen ik zelf leerde loslaten leken een heleboel andere dingen - waaronder komen door mijn vriend, een stuk minder moeite te kosten, al kost het nog steeds flink wat moeite, maar dat is misschien iets vrouwelijks


    Ja, ik ben echt een control freak. Maar wij hebben een D/s relatie en hij is de dominante. Ik heb mezelf gesubmit aan hem en ik vind het juist heel erg fijn.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Ja, ik ben echt een control freak. Maar wij hebben een D/s relatie en hij is de dominante. Ik heb mezelf gesubmit aan hem en ik vind het juist heel erg fijn.


    Submissive is ook heel fijn, maar misschien draai de rollen om? Laat hem jouw verwennen omdat jij de dominante rol hebt.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Submissive is ook heel fijn, maar misschien draai de rollen om? Laat hem jouw verwennen omdat jij de dominante rol hebt.


    Ik was in mijn vorige relatie al een dom. Dat vond ik echt totaal niet fijn. We hebben een 24/7 d/s relatie en ik zou liever niet alles opeens om willen draaien.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Ik was in mijn vorige relatie al een dom. Dat vond ik echt totaal niet fijn. We hebben een 24/7 d/s relatie en ik zou liever niet alles opeens om willen draaien.



    Hmm, tja 24/7 d/s relatie, persoonlijk houdt ik het liever alleen voor in de slaapkamer ;)
    Maar euhm misschien toch het ontspannen en gewoon duidelijk vertellen wat je wilt/verlangt van hem als hij bezig is.
    Misschien combinatie van oraal en vingeren proberen?

    Ik ben zo iemand die dit topic altijd stiekem volgt maar nooit zelf iets zegt. :'D
    Maar euhm, voor jullie eerste keer, hoelang waren jullie toen samen met je vriend(in)?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben zo iemand die dit topic altijd stiekem volgt maar nooit zelf iets zegt. :'D
    Maar euhm, voor jullie eerste keer, hoelang waren jullie toen samen met je vriend(in)?


    Euhm eerste keer was een "one night stand", ik was naar hem toegegaan in Portugal. Heilig overtuigd dat hij het was en na een week Portugal werd ik afgezet op het vliegveld en daarna pas half jaar later toen hij in Nederland was weer wat van hem gehoord...
    Maar ik kende hem toen 2 maanden, maar alles was perfect en het was echt raar.. maar nu ben ik super gelukkig met mijn nieuwe vriend en hij is echt de gene waarmee ik oud wil worden (:

    Niet officieel 6 weken, "officieel" 3 weken (hij is niet echt de persoon die letterlijk vraagt of ik zijn vriendin wilde ziijn)

    En nog steeds samen btw hihi

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 10:25 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.