• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Heeft iemand raad? Mijn vriend heeft mij nooit klaar kunnen laten komen terwijl ik hem vrij vaak heb laten komen.

    Feliscatus schreef:
    Heeft iemand raad? Mijn vriend heeft mij nooit klaar kunnen laten komen terwijl ik hem vrij vaak heb laten komen.


    Doen jullie alleen aan 'echte' seks of ook andere dingen zoals oraal of gewoon met de hand etc?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Doen jullie alleen aan 'echte' seks of ook andere dingen zoals oraal of gewoon met de hand etc?


    We doen best wel heel veel, lets just say that. Maar veel oraal en soms met de handen. (Alleen vind ik het niet zo fijn als mijn hand onder het glijmiddel of spuug zit ofzo)

    Feliscatus schreef:
    (...)

    We doen best wel heel veel, lets just say that. Maar veel oraal en soms met de handen. (Alleen vind ik het niet zo fijn als mijn hand onder het glijmiddel of spuug zit ofzo)


    Hmmm, dan weet ik niet zo heel goed hou ik zou kunnen helpen. Zelf heb ik hier niet veel problemen mee, dus hopelijk is er iemand anders in het topic die tips/ideeën heeft. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb zelf überhaupt nog nooit een orgasme meegemaakt, lol. Ik voel me af en toe wel echt een groentje op het gebied van seks en zo :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    We doen best wel heel veel, lets just say that. Maar veel oraal en soms met de handen. (Alleen vind ik het niet zo fijn als mijn hand onder het glijmiddel of spuug zit ofzo)


    Laat hem eens wat experimenteren met zijn vingers. Oraal kan ik ook niet klaarkomen, hoor. Maar als mijn vriend met zijn vingers bezig gaat, pfoe! Er zijn op internet vast genoeg dingen te vinden die jou zouden kunnen helpen.


    oi, suzy

    Feliscatus schreef:
    Heeft iemand raad? Mijn vriend heeft mij nooit klaar kunnen laten komen terwijl ik hem vrij vaak heb laten komen.


    Heb je het zelf wel eens met je vingers gedaan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Olsson schreef:
    (...)

    Laat hem eens wat experimenteren met zijn vingers. Oraal kan ik ook niet klaarkomen, hoor. Maar als mijn vriend met zijn vingers bezig gaat, pfoe! Er zijn op internet vast genoeg dingen te vinden die jou zouden kunnen helpen.


    We hebben al heel wat geprobeerd, zelfs als hij mij G-spot heeft gevonden lukt het niet.

    Perffect schreef:
    (...)

    Heb je het zelf wel eens met je vingers gedaan?


    Zelf kan ik wel altijd komen. Maar ik doe het altijd heel anders dan gewoon vingeren.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Zelf kan ik wel altijd komen. Maar ik doe het altijd heel anders dan gewoon vingeren.


    Kun je hem dan niet sturen en een beetje uitleggen wat hij moet doen? Je moet altijd een beetje zoeken naar wat je met elkaar lekker vindt, en dan is het echt niet erg om te zeggen wat hij anders kan doen.
    (zeg dan niet: je doet het fout. Maar eerder: kun je het zo eens proberen? Daar is nóg lekkerder etcetc)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Kun je hem dan niet sturen en een beetje uitleggen wat hij moet doen? Je moet altijd een beetje zoeken naar wat je met elkaar lekker vindt, en dan is het echt niet erg om te zeggen wat hij anders kan doen.
    (zeg dan niet: je doet het fout. Maar eerder: kun je het zo eens proberen? Daar is nóg lekkerder etcetc)


    Nou het probleem is juist dat hij mijn meest gevoelige plekjes heeft gevonden (wat ik dus helemaal in mijn buik voel) en ik heb dan de hele tijd het gevoel dat ik moet komen maar soms zijn we een uur bezig en dan gebeurt er nog niets. Het lukt mij gewoon niet.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Nou het probleem is juist dat hij mijn meest gevoelige plekjes heeft gevonden (wat ik dus helemaal in mijn buik voel) en ik heb dan de hele tijd het gevoel dat ik moet komen maar soms zijn we een uur bezig en dan gebeurt er nog niets. Het lukt mij gewoon niet.


    Ow hmhm. Dat is wel lastig ja. Dat het te gespannen is of zo, om te komen? Pff dat is wel lastig. Ik weet niet zo goed een oplossing.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dougal schreef:
    Ik heb zelf überhaupt nog nooit een orgasme meegemaakt, lol. Ik voel me af en toe wel echt een groentje op het gebied van seks en zo :'D


    Neither have I. My body just says no


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    (...)

    Neither have I. My body just says no


    En ik ben te ongeduldig, lol. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Nou het probleem is juist dat hij mijn meest gevoelige plekjes heeft gevonden (wat ik dus helemaal in mijn buik voel) en ik heb dan de hele tijd het gevoel dat ik moet komen maar soms zijn we een uur bezig en dan gebeurt er nog niets. Het lukt mij gewoon niet.


    Dit klinkt voor mij persoonlijk alsof je een enorme druk op jezelf legt, alsof je MOET klaarkomen.
    In mijn ervaring kan seks ook gewoon heel mooi zijn zonder een orgasme. Voor vrouwen over het algemeen geldt dat orgasmes lastig zijn om te bereiken. Bij sommigen lastiger dan bij anderen.
    Probeer die druk van jouzelf weg te halen (en ook bij je vriend). Wat komt, dat komt (no pun intended). Geniet gewoon van de tijd samen, letterlijk en figuurlijk, en leer elkaar gewoon lekker kennen, zonder een ultimate goal "orgasme", dan komt het zeker sneller dan met de druk erbij ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.