• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Hmm, elk uur moet eigenlijk wel lukken ja. Dat is kinda normaal volgens mij. Zolang het maar onder de 42 keer klaarkomen blijft XD Het schijnt dat je als man dan overlijdt.


    Dat had ik echt bij die laatste ex moeten uitproberen HAHA 🌚✌


    i put the fun in funeral

    Jaa! Omg dat was dat jongetje dat in één nacht 42 keer zichzelf had afgetrokken en toen was gestorven ... Dat is echt lullig voor je ouders hahaha. "Wat erg, hij gestorven aan aftrekken".

    Op zich kan mijn vriend ook wel meerdere malen komen, maar dan moet ik niet te nat zijn... oeps.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Okay. Nog een vraag. Vinden jullie seks lekkerder met iemand die echt wat voor je betekent of iemand waar je alleen maar seksuele gevoelens hebt? Of maakt het niet uit/ligt het aan de persoon?

    Ik moet zeggen dat seks met iemand die niet 'meer' betekent voor mij vaak wel spannender is in de zin van minder verlegen, al heb ik liever seks met iemand die wel wat/veel voor me betekent.


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    Okay. Nog een vraag. Vinden jullie seks lekkerder met iemand die echt wat voor je betekent of iemand waar je alleen maar seksuele gevoelens hebt? Of maakt het niet uit/ligt het aan de persoon?

    Ik moet zeggen dat seks met iemand die niet 'meer' betekent voor mij vaak wel spannender is in de zin van minder verlegen, al heb ik liever seks met iemand die wel wat/veel voor me betekent.


    Er ging voor mij een hele wereld open toen ik voor het eerst seks had met mijn fwb, die ik toen 5 dagen kende (als in vanaf het moment dat ik hem in real life zag, de dag na de tindermatch). Het was echt super fijn en mega mega spannend omdat ik niet wist wat hij leuk, lekker, fijn vond en wat hij van me verwachtte.

    Met mijn ex was het allemaal nooit zo spectaculair in bed of op andere plekken in huis. Zelfs de eerste paar keren niet. Maar toen wist ik ook niet wat ik wel leuk vond qua seks.

    Maar ik heb ook liever seks met iemand die ik wat langer ken. Al zou ik zo weer fwb met iemand anders zijn, als ik ooit stop met deze. Ik vind het niet erg om het te doen met iemand die ik aantrekkelijk vind, maar vind een one night stand/eenmalig iets niks aan.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 11:39 ]

    Auror schreef:
    Okay. Nog een vraag. Vinden jullie seks lekkerder met iemand die echt wat voor je betekent of iemand waar je alleen maar seksuele gevoelens hebt? Of maakt het niet uit/ligt het aan de persoon?

    Ik moet zeggen dat seks met iemand die niet 'meer' betekent voor mij vaak wel spannender is in de zin van minder verlegen, al heb ik liever seks met iemand die wel wat/veel voor me betekent.


    Ha, dit is best nog een moeilijke.
    Een one night stand kan geweldige seks geven maar het kan ook slecht zijn. Zo is het in een relatie ook. Wat voor mij het grote verschil maakt is de hoeveelheid intimiteit. En seks op zich is natuurlijk al intiem maar als m'n vriend halverwege even stopt om te zeggen dat hij van me houdt, dan voel ik me daar net een stukje beter bij. Dat maakt voor mij het grote verschil tussen de twee. Voor mijn huidige vriend vond ik one night stands prima en hoefde ik niet persé gevoelens voor iemand te hebben maar dat heeft hij allemaal veranderd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Auror schreef:
    Okay. Nog een vraag. Vinden jullie seks lekkerder met iemand die echt wat voor je betekent of iemand waar je alleen maar seksuele gevoelens hebt? Of maakt het niet uit/ligt het aan de persoon?

    Ik moet zeggen dat seks met iemand die niet 'meer' betekent voor mij vaak wel spannender is in de zin van minder verlegen, al heb ik liever seks met iemand die wel wat/veel voor me betekent.

    Dit hangt echt af van persoon tot persoon bij mij. Ik vind het altijd veel leuker om seks te hebben met iemand die veel voor mij betekent. Ik geef mij dan ook meer over aan die persoon en de seks is meer passioneel. Toch kan seks hebben met iemand waarvoor ik alleen seksuele gevoelens heb ook leuk zijn, het heeft iets spannends. Maar dan wil ik eerst weten dat die persoon hiermee akkoord gaat. Anders zou ik mij veel te schuldig voelen terwijl we het doen en dat maakt het allemaal veel minder leuk.


    Take me to wonderland

    Het verschilt per keer. Ik heb eigenlijk amper seks met onbekende, maar ik heb het twee keer gedaan met iemand waarvoor ik niet meer dan een vriendschap voel. En dan ook eens in een relatie. Ik vond het sex hebben met mensen waarvoor ik alleen vriendschap voelde toch spannender, waardoor het voor mij intenser was. Maar na de seks voelde ik me weer heel down, van ja dit was en en toen in de relatie dacht ik achteraf van, dit was wel echte liefde. Dus het betekent wel meer voor mij, maar het andere was spannender.

    Ik voel me zo'n noob, lol. Ik heb twee keer seks in mijn leven gehad met mijn ex in 2015 en to be honest, dat was terrible. Ik heb ook nog nooit een orgasme gehad, hm. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Weet iemand trouwens een goede plek om condooms te bewaren? Ik weet dat portemonnees geen goede plek zijn; maar waar wel? :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iemand tips om meer te durven? Ik ben altijd zo verlegen eigenlijk.

    ^^ door gewoon te doen! Ja, waardeloze tip. Als ik het van te voren bespreek wat hij wel en niet leuk vind, dan wordt het makkelijker om de stap te maken. Doe ook wel dingen waarbij je jezelf comfortabel voelt. Je kunt gewoon met kleine dingetjes beginnen. Waar ben je verlegen in? Dan kan ik misschien betere tips geven :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nou, mijn fwb wil graag 69 doen, maarik heb dat altijd al een 'vervelend' standje gevonden. Ook met mn ex. Ik weet niet waarom, want het is hetzelfde als wanneer er iemand tussen je benen zit. Misschien omdat ik het nog maar één keer gedaan heb.

    En hij vindt het leuk als ik vertel wat ik wil doen, maar dat is ook zo awkward. Ik denk dat ik daarvoor eerst face to face die dingen moet bespreken.

    NewtScamander schreef:
    Weet iemand trouwens een goede plek om condooms te bewaren? Ik weet dat portemonnees geen goede plek zijn; maar waar wel? :')


    On the go, of thuis? Want thuis kun je gewoon een kistje/doosje/laatje naast het bed hebben. On the go misschien in een klein etuitje in je tas? (Echt zo'n vrouwenoplossing haha). Wat is er mis met portemonnee?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Laasyanir schreef:
    Nou, mijn fwb wil graag 69 doen, maarik heb dat altijd al een 'vervelend' standje gevonden. Ook met mn ex. Ik weet niet waarom, want het is hetzelfde als wanneer er iemand tussen je benen zit. Misschien omdat ik het nog maar één keer gedaan heb.

    En hij vindt het leuk als ik vertel wat ik wil doen, maar dat is ook zo awkward. Ik denk dat ik daarvoor eerst face to face die dingen moet bespreken.


    Ah, snap ik. Heb hetzelfde probleem :') Denk dat sommige standjes gewoon niet voor iedereen zijn. Net zoals dat veel vrouwen het niet fijn vinden om bovenop te gaan. Misschien kan je daar toch een soort van compromis over maken? Eens in de zoveel tijd bijvoorbeeld.

    En kan je anders een keertje 'Never have I ever' met hem spelen? Ik weet dat het een drankspelletje is maar het is wel een ideale manier om elkaar aan het praten te krijgen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    NewtScamander schreef:
    Weet iemand trouwens een goede plek om condooms te bewaren? Ik weet dat portemonnees geen goede plek zijn; maar waar wel? :')


    Uhhh. Ik heb ze gewoon in mijn nachtkastje. En de guys I've been with hebben gewoon het doosje ergens rondslingeren. Zitten ook wel een paar in mijn toilettas.


    The truth is out there.