• Het Grote Cosplay Topic •

    In dit topic kan je vragen stellen over cosplayen, je progress en cosplays laten zien en meeten op conventies!

    Q's Cosplayers
    Naamsverandering doorgeven, aub.
    Bathsheba/Charmix CosplayThe Winter Soldier, Azula, Warrior Winx Flora, Nyx goddess of the Night, Salazar Slytherin, Asami & Astrid (HTTYD).

    Terroriser • Tate Langdon, Yuri, Hinata Shōyō, Kenma Kozume, Kise Ryouta, Keith Kogane.

    MiniLaddMukuro Rokudo (Katekyou Hitman Reborn), Genderbend Mukuro Rokudo (KHR), Edward Elric (Fullmetal Alchemist), Genderbend Edward Elric (FMA), Genderbend Dino Cavallone (Katekyou Hitman Reborn), Nakajima Atsushi (Bungou Stray Dogs), Hinamori Momo (Bleach), Midorima Shintarou (Kuroko no Basket), Aomine Daiki (Kuroko no Basket), Ten Years Later Lambo Bovino (Katekyou Hitman Reborn).

    Windigo

    catmint • Esdeath, Sinon, Attack on Titan, Shura Kirigakure, Erza Scarlet, Edward Elric, (Evie Frye).

    Sidekicks • Altaïr ibn-la'ahad, Aiden Pearce, Nathan Drake & Samuel Drake

    Byakuya • JJumin (Mystic Messenger), Midorima(Kuroko's Basketball) , Kuroko (Kuroko's Basketball), Akashi (Kuroko's Basketball), Sebastian (Black Butler), Finland (Hetalia), Kageyama (Haikyu), Yaku (Haikyu), Yamaguchi (Haikyu), Dazai (Bungou Stray Dogs), Munakata (DanganRonpa), Evie (Assassin's Creed), Seung-gil (Yuri on Ice), Viktor (Yuri on Ice), Mikasa (Attack on Titan).

    Kotori • Soi Fon, Lucy Heartfilia, Sugawara, Momoi, Akashi, Zera, Kotori, Eli, Morgiana, MC & Kofuku

    Wilberforce • Skeleton Pirate, Anastasia, Pocahontas, Rowena Ravenclaw, Bolin & Hiccup.

    PluviophiIe

    HalfBloodPrince/Harley Productions

    JamesPotter • Sokka.

    KimTaehyung • Rem, Iki Hiyori & Hanayo Koizumi.

    Oscura • Amy Pond.

    Cosplay Conventies
    23-24/04/2017 • Elfia Arcen • link
          • Bathsheba • Nyx & Azula

    Cosplay Sites
    CosplayNL

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 22:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Raisei schreef:
    Gaat er iemand naar tomocon?


    Ik ga hele weekend! (: Zat doe ik mee met mijn Love Live groep aan de dans competitie en ben er dus als Eli Ayase in Marine outfit en zondag ben ik nog niet helemaal zeker over, maar tot noch to plan ik Lucy Heartfilia te dragen dan. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:33 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Hahahha thanks! Ik vind het toch wel heel eng maar ik wil en zal Saeran gaan cosplayen. En dan moet ik wel aan de verf cc:


    De laatste keer dat ik wig verven probeerde was het echt een drama. Succes xD


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Rashoumon schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad niet lang. Ze hebben op Facebook nog wel eens wat, als je het liever niet via ebay/aliexpress bestelt.


    Ik bestel meestal via ali, maar dat is denk ik niet op tijd voor tomocon, maar een verbeterde Nyo prussia staat wel op de planning.

    Phichit schreef:
    (...)

    Ik ga hele weekend! (: Zat doe ik mee met mijn Love Live groep aan de dans competitie en ben er dus als Eli Ayase in Marine outfit en zondag ben ik nog niet helemaal zeker over, maar tot noch to plan ik Lucy Heartfilia te dragen dan. (:


    Oh leuk, ik laat wel weten hoe ik ga (: Misschien zie je me dan c:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik denk dat je hem nog wel op tijd voor Tomo binnen zou kunnen krijgen. Ik heb eerlijk gezegd nog niet meegemaakt dat het zo lang duurde.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rashoumon schreef:
    Ik denk dat je hem nog wel op tijd voor Tomo binnen zou kunnen krijgen. Ik heb eerlijk gezegd nog niet meegemaakt dat het zo lang duurde.


    Wij hebben begin november dingen besteld, toen met Black Friday, en we krijgen nu nog dingen binnen. En ik kan geen goede vinden, dus daar neem ik liever even de tijd voor :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Wij hebben begin november dingen besteld, toen met Black Friday, en we krijgen nu nog dingen binnen. En ik kan geen goede vinden, dus daar neem ik liever even de tijd voor :')


    Dat duurt dan wel echt extreem lang, wow. En ja okay, dan kun je er beter even de tijd voor nemen ja.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Allerton > Plisetsky > Paladin.
    En mijn cosplays zijn nu: Tate Langdon, Yuri Plisetsky, Kenma Kozume c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn Hiyori cosplay voor Comic con is eindelijk in Nederland! Tip voor mensen die cosplay's van Aliexpress halen: Bestellen net voor Chinees nieuwjaar is niet het slimste idee. Don't do that. Mijn lenzen zijn er al wel binnen!


    Shoganai i ne~

    Gudetama schreef:
    Mijn Hiyori cosplay voor Comic con is eindelijk in Nederland! Tip voor mensen die cosplay's van Aliexpress halen: Bestellen net voor Chinees nieuwjaar is niet het slimste idee. Don't do that. Mijn lenzen zijn er al wel binnen!


    Ik kan dit beamen. :')


    &Momenteel ben ik druk bezig met dingen verzamelen voor cosplays van Jean-Jacques Leroy (Yuri on Ice) en Nine (Zankyou no Terror). Ook zit ik eraan te denken Evie Frye te cossen, maar ik zal komend weekend pas gaan kijken of dat daadwerkelijk mogelijk is. ^.^

    Jumin > Rashoumon

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 16:56 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn cosplay voor Comic con is eindelijk binnen. Ik heb ook paarse kleurlenzen, maar de verlichting is best slecht. Ik heb geen wig. Verf mijn haar gewoon bruiner lok even opzei voor de pony en klaar.


    Shoganai i ne~

    Gudetama schreef:
    Mijn cosplay voor Comic con is eindelijk binnen. Ik heb ook paarse kleurlenzen, maar de verlichting is best slecht. Ik heb geen wig. Verf mijn haar gewoon bruiner lok even opzei voor de pony en klaar.


    Jouw Hiyori is facking cute oml


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zitten er trouwens Shadowhunters fans onder dit topic verstopt?

    Ik wil namelijk Alexander Lightwood cosplayen maar ik twijfel over zijn outfit.

    Ik dacht namelijk aan:
    -zwarte broek
    - eenvoudige bomberjack en zelf leerstukjes erop maken
    - zwart t-shirt
    - zwarte kistjes
    - en uiteraard de boog en pijlen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hwarang schreef:
    Mijn cosplay voor Comic con is eindelijk binnen. Ik heb ook paarse kleurlenzen, maar de verlichting is best slecht. Ik heb geen wig. Verf mijn haar gewoon bruiner lok even opzei voor de pony en klaar.



    Hiyori! Leuk :3 Ik cosplay zelf Kofuku~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    HalfBloodPrince schreef:
    Zitten er trouwens Shadowhunters fans onder dit topic verstopt?

    Ik wil namelijk Alexander Lightwood cosplayen maar ik twijfel over zijn outfit.

    Ik dacht namelijk aan:
    -zwarte broek
    - eenvoudige bomberjack en zelf leerstukjes erop maken
    - zwart t-shirt
    - zwarte kistjes
    - en uiteraard de boog en pijlen

    Ik deed vorig jaar Jace Wayland en mijn outfit was heeeeeeeel simpel:
    - zwarte jeans
    - zwart tshirt (of hemdje)
    - sleeveless leren jack. (ik heb gewoon de mouwen eraf gehaald)
    - Zwarte laarsjes
    - en Runes (Liquid Eyeliner en haarlak om het te setten ^^)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HalfBloodPrince schreef:
    Zitten er trouwens Shadowhunters fans onder dit topic verstopt?

    Ik wil namelijk Alexander Lightwood cosplayen maar ik twijfel over zijn outfit.

    Ik dacht namelijk aan:
    -zwarte broek
    - eenvoudige bomberjack en zelf leerstukjes erop maken
    - zwart t-shirt
    - zwarte kistjes
    - en uiteraard de boog en pijlen

    Dit klinkt gewoon goed trouwens (:

    Ik ben nu bezig met de laatste details van mijn Bucky Cosplay ^^ en vandaag heb ik de broek van mijn Azula cosplay afgemaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.