• Het Grote Cosplay Topic •

    In dit topic kan je vragen stellen over cosplayen, je progress en cosplays laten zien en meeten op conventies!

    Q's Cosplayers
    Naamsverandering doorgeven, aub.
    Bathsheba/Charmix CosplayThe Winter Soldier, Azula, Warrior Winx Flora, Nyx goddess of the Night, Salazar Slytherin, Asami & Astrid (HTTYD).

    Terroriser • Tate Langdon, Yuri, Hinata Shōyō, Kenma Kozume, Kise Ryouta, Keith Kogane.

    MiniLaddMukuro Rokudo (Katekyou Hitman Reborn), Genderbend Mukuro Rokudo (KHR), Edward Elric (Fullmetal Alchemist), Genderbend Edward Elric (FMA), Genderbend Dino Cavallone (Katekyou Hitman Reborn), Nakajima Atsushi (Bungou Stray Dogs), Hinamori Momo (Bleach), Midorima Shintarou (Kuroko no Basket), Aomine Daiki (Kuroko no Basket), Ten Years Later Lambo Bovino (Katekyou Hitman Reborn).

    Windigo

    catmint • Esdeath, Sinon, Attack on Titan, Shura Kirigakure, Erza Scarlet, Edward Elric, (Evie Frye).

    Sidekicks • Altaïr ibn-la'ahad, Aiden Pearce, Nathan Drake & Samuel Drake

    Byakuya • JJumin (Mystic Messenger), Midorima(Kuroko's Basketball) , Kuroko (Kuroko's Basketball), Akashi (Kuroko's Basketball), Sebastian (Black Butler), Finland (Hetalia), Kageyama (Haikyu), Yaku (Haikyu), Yamaguchi (Haikyu), Dazai (Bungou Stray Dogs), Munakata (DanganRonpa), Evie (Assassin's Creed), Seung-gil (Yuri on Ice), Viktor (Yuri on Ice), Mikasa (Attack on Titan).

    Kotori • Soi Fon, Lucy Heartfilia, Sugawara, Momoi, Akashi, Zera, Kotori, Eli, Morgiana, MC & Kofuku

    Wilberforce • Skeleton Pirate, Anastasia, Pocahontas, Rowena Ravenclaw, Bolin & Hiccup.

    PluviophiIe

    HalfBloodPrince/Harley Productions

    JamesPotter • Sokka.

    KimTaehyung • Rem, Iki Hiyori & Hanayo Koizumi.

    Oscura • Amy Pond.

    Cosplay Conventies
    23-24/04/2017 • Elfia Arcen • link
          • Bathsheba • Nyx & Azula

    Cosplay Sites
    CosplayNL

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 22:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thanks. Dat vest is ook echt het beste cadeau dat ik ooit gekregen heb ofzo. En ik ben heel hyped om mijn Mukuro te beginnen samenstellen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil graag beginnen met cosplayen, maar heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
    Iemand tips?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Ik wil graag beginnen met cosplayen, maar heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
    Iemand tips?

    Vind een personage waar je echt gepassioneerd over bent, dus zodat je motivatie hebt en begin met iets wat je redelijk makkelijk kan maken vanuit "normale" kleding (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Vind een personage waar je echt gepassioneerd over bent, dus zodat je motivatie hebt en begin met iets wat je redelijk makkelijk kan maken vanuit "normale" kleding (:


    Hm dat zal wel lukken. Thanks ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    Ik wil graag beginnen met cosplayen, maar heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
    Iemand tips?


    Je kan ze ook online kopen of als hierboven word gezegd zelf maken c; . Ik zelf koop ze, omdat ik amper tijd heb door mijn studie om zelf te werk te gaan.

    Trouwens de Edward Elric en Kenma Kozume zijn awesome.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 21:37 ]


    Shoganai i ne~

    Gudetama schreef:
    (...)

    Je kan ze ook online kopen of als hierboven word gezegd zelf maken c; . Ik zelf koop ze, omdat ik amper tijd heb door mijn studie om zelf te werk te gaan.

    Trouwens de Edward Elric en Kenma Kozume zijn awesome.

    Of semi zelf maken omdat kopen te duur is kan ook :'3 Ik heb een jas (zie pic) voor m'n Mukuro Rokudo cos gekocht omdat volledige outfits al snel tot over de 60 euro gingen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Plisetsky schreef:
    Hier was ie dus!

    Hierbij mijn Kenma Kozume costest c:


    The wig needs some SERIOUS styling, also I need some serious makeup but its here o.o

    Also: Allerton >> Plisetsky.


    Waah zo cool! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hibari schreef:
    (...)
    Of semi zelf maken omdat kopen te duur is kan ook :'3 Ik heb een jas (zie pic) voor m'n Mukuro Rokudo cos gekocht omdat volledige outfits al snel tot over de 60 euro gingen :'D


    Ainooo, ik had echt een geweldige jas daarvoor nog gehad, voor je D: Ik had namelijk ook ooit zo'n soort jas nodig voor een cosplay, maar hij viel kleiner uit dan gedacht -.-"
    Nu heb ik hem nog steeds en wil hem eigenlijk nog een keertje verkopen, maar het lukt me telkens niet :x


    Deep inside, I've never felt alive

    En we hebben een nieuwe cosplan c;
    Unknown/Saeran Choi uit MM.


    Alleen de wig is 1 groot drama ccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    En we hebben een nieuwe cosplan c;
    Unknown/Saeran Choi uit MM.


    Alleen de wig is 1 groot drama ccc:


    Omg omg omg dat is amazing!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    (...)

    Omg omg omg dat is amazing!

    Yess! :D Ik heb ook echt zin om aan deze te gaan werken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Yess! :D Ik heb ook echt zin om aan deze te gaan werken!


    Yaazz. We moeten MM dn echt samen cossen <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    (...)

    Yaazz. We moeten MM dn echt samen cossen <3

    jaaa! Dat is een deal!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 14:07 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunikida schreef:
    (...)

    Omg omg omg dat is amazing!


    Awesome :0 Hoe ga je dat doen met de wig?


    Shoganai i ne~

    Gudetama schreef:
    (...)

    Awesome :0 Hoe ga je dat doen met de wig?

    Ik ga een witte wig kopen - sowieso 2 om eerst een keertje uit te testen en de ander voor het echte werk - ik zit te denken aan de witte wig van Kaneki van Tokyo Ghoul, of een andere soortgelijke aan die van Saeran, en dan met een beetje een roze/oranje dipdye sommige puntjes kleuren. Gelukkig heeft mijn moeder al aangeboden om mij te helpen met dit en ik ga sowieso een paar dingen proberen op de 'probeerwig' - dat is waarom ik er ook zeker 2 ga kopen, want als ik het verpest heb ik altijd een reserve.


    — Inner peace, it's hard to find. —