• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I_N_F_E_R_N_O schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik daar het antwoord op weet! Kunstscholen hebben vaak grijze muren omdat veel indrukken/kunstvoorwerpen van buitenaf vaak toch een soort sturing geven aan de soort inspiratie die je krijgt. Als je bijvoorbeeld overal Picasso hebt hangen, ga je vanzelf dat een beetje naschilderen. Als je een bepaald soort teksten rond hebt hangen, is de kans redelijk groot dat die thema's overgenomen worden.


    Noo, bij mij op school (kunstacademie) is er echt een hele rel gaande omdat alle muren saai en grijs zijn. Laatst hebben twee studenten maar uit protest twee potten verf tegen de muur aangeknald omdat ze 't zo zat waren. :')
    Normaal gesproken wordt alles ondergeverfd maar nu doet het bestuur for some reason moeilijk ofzo


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ben de afgelopen jaren altijd erg tevreden geweest met de persoon die ik was. Het heeft lang geduurt voor ik dat gevoel eindelijk had en dan is het toch rot dat zo'n belangrijke persoon er voor heeft gezorgt dat ik in een week tijd zo ben veranderd dat ik een hekel aan mezelf heb gekregen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Waarom zoveel stemmen op Trump als je ook op Bever kunt stemmen? Ik bedoel, buiten begint immers wel bij Bever :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sempre schreef:
    Ik ben de afgelopen jaren altijd erg tevreden geweest met de persoon die ik was. Het heeft lang geduurt voor ik dat gevoel eindelijk had en dan is het toch rot dat zo'n belangrijke persoon er voor heeft gezorgt dat ik in een week tijd zo ben veranderd dat ik een hekel aan mezelf heb gekregen.


    <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eghdsljf ik wil een nieuw profiel maar ik ben atm een beetje hersendood
    waar is mijn energie gebleven

    Liefste zus. Kan je alsjeblieft voor een keer in je leven op tijd klaar zijn? Groetjes Felicia. xxx


    What would Emma do?

    Ik weet dat je mij dit in vertrouwen hebt verteld, maar ik weet echt niet wat ik nu moet en eigenlijk wil ik ontzettend graag advies. Had je mij niet eerder kunnen waarschuwen? Niet eerder kunnen vertellen dat dit mogelijk een probleem zal vormen?


    Happy Birthday my Potter!

    Het is gewoon naar dat het niemand echt boeit. En het weer maakt me somber en ik voel me nutteloos. Waar is dat sterke, zelfverzekerde gevoel van het begin van de week heen? Nu ben ik weer het oude vertrouwde hoopje niks.

    Excuus aanbieden? Wat is dat :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gelukkig heb ik nog heel veel chocolade

    Ik wilde een "deel je herfst foto's" topic maken, maar de herfst is al ongeveer voorbij.. Dan maar voor de winter (:

    Ik heb nog steeds spijt van de keer dat ik niet stopte om een foto te maken van het veld met bomen. De ochtendzon stond op de toppen van de bomen en het leek echt magisch.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 12:25 ]

    Ik weet dat dit echt gezeik is, maar ik was toch echt de eerste die Secret Santa op Quizlet opende, niet degene het jaar na mij en dan krijgt die de credits. Oh well.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Soms wil ik even... weg. Gewoon misschien zelfs midden in een drukke stad zitten en uren naar mensen kijken. Even geen gezeur aan mijn hoofd - al is het toch echt mijn eigen hoofd die vaak dingen als gezeur aanhoort, terwijl het niet zo bedoelt is.

    Yap, ik ben officieel de grootste mierenneuker ever, maar to be honest ben ik er een beetje klaar mee dat mijn ideeën gekopieerd worden zonder er ook maar iets van een credit bij te zetten, want dit is niet de eerste keer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pudding. c:


    What would Emma do?