• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Inferius schreef:
    Ik weet dat dit echt gezeik is, maar ik was toch echt de eerste die Secret Santa op Quizlet opende, niet degene het jaar na mij en dan krijgt die de credits. Oh well.


    Stuur gewoon een berichtje naar degene die het dit jaar organiseert, waarschijnlijk was het gewoon een foutje (:

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    Stuur gewoon een berichtje naar degene die het dit jaar organiseert, waarschijnlijk was het gewoon een foutje (:

    Al gedaan, ik wacht nog op antwoord.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grappig hoe iedereen nu naar Japan gaat voor dat Pokémon GO Lapras evenement XD
    Anders neemt Reversal mijn mobiel even mee op reis (:

    ik mis mijn beste vriend en ik ben bang dat ik mijn beste vriendin op dezelfde manier kwijt zal raken


    i put the fun in funeral

    Het kan me niet schelen dat ik het kind wakker schreeuw, jullie moeten niet zo onredelijk doen.

    Ah ik wil nog meer voorstellingen. Meh ik mis het echt heel erg. Het was zo leuk. Dit gaat echt even afkicken worden tot we aan How to succeed in business without really trying <3 gaan beginnen. Merp.


    Happy Birthday my Potter!

    hahahahaha mijn laptop scrollt sinds een dag niet meer als je twee vingers gebruikt op de touchpad en van alle rare streken die hij al heeft uitgehaald is dit de ergste tbh want nu kom ik dus nergens zonder telkens de scrollbalkjes te gebruiken ugh

    maar nu moet ik het dus telkens testen en hij hangt toch altijd al nog 5-10 minuten vast en scrollde nooit nadat ik hem had heropgestart omdat hij soms bizar traag is voor zo'n nieuw ding dus dit gaat me uREN KOSTEN op deze manier en die uren heb ik vandaag nieeeeet kom op zeg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Finally a picture that describes my anger when people use it wrong:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 13:52 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Finally a picture that describes my anger when people use it wrong:



    de eerste twee lukken me nu, de rest nog niet xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Square schreef:
    hahahahaha mijn laptop scrollt sinds een dag niet meer als je twee vingers gebruikt op de touchpad en van alle rare streken die hij al heeft uitgehaald is dit de ergste tbh want nu kom ik dus nergens zonder telkens de scrollbalkjes te gebruiken ugh

    maar nu moet ik het dus telkens testen en hij hangt toch altijd al nog 5-10 minuten vast en scrollde nooit nadat ik hem had heropgestart omdat hij soms bizar traag is voor zo'n nieuw ding dus dit gaat me uREN KOSTEN op deze manier en die uren heb ik vandaag nieeeeet kom op zeg


    Kan je de omhoog en omlaag pijltjes niet gebruiken? Mijn touchpad doet het ook niet altijd en dan scroll ik daarmee.


    i put the fun in funeral

    Mijn pampsie <3



    En mijn mampsie



    Toch blijf ik het gaaf vinden dat ze dit al 21 jaar doen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn nieuwe telefoonhoesje is super glad, Ik heb hem al een paar keer bijna laten vallen. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ach, het idee was leuk...

    //En mijn verjaardagsplannen zijn gewijzigd.. alweer..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nee, ben je gek, je hoeft je handen niet te wassen als je de verpakking van kip weggegooid hebt. Daar zitten echt geen bacteriën aan.

    Overkill schreef:
    (...)

    Kan je de omhoog en omlaag pijltjes niet gebruiken? Mijn touchpad doet het ook niet altijd en dan scroll ik daarmee.


    Jaaa, klopt, op de meeste plaatsen is dat mijn redding, thank God.
    Maar in bijvoorbeeld Word verschuiven die pijltjes alleen de plek waar je net typt een regel omhoog of omlaag, terwijl het daar juist extra hard nodig is als je bestanden hebt van vijftig pagina's en dit is echt gewoon een enorm onhandig getimede druppel in een emmer met laptopproblemen die al honderd druppels geleden overliep, pfffff


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan