• Woensdag is het eindelijk zover. Fantastic Beasts and Where to Find Them zal te zien zijn in Nederland. Wat zijn jullie verwachtingen en word het net zo geweldig als Harry Potter? Een nieuwe kijk in hun wereld.

    Ik kan je vast verklappen dat ik verwacht dat de film geweldig is/zal zijn. Maar we hebben het wel over een film die bedacht is door niemand minder dan JK Rowling en ik verwacht niets anders dan dat deze film groots zal worden en dat we opnieuw mogen genieten van onze geliefde Toveraars wereld!



    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik ga misschien, aangezien mijn vriend geen geld heeft word het lastig want hij wil niet dat ik betaal.. puh. Maar sowieso als ik ga dan ga ik cosplayend als Slytherin student hahaha. Ik ben echt so hyped, Harry Potter is echt mijn jeugd dus ik wil dit echt zien<3


    Little do you know

    Voor iedereen die twijfelt: hij is echt geweldig. Compleet anders dan Harry Potter en daarom voelt het juist niet uitgemolken. Het acteerwerk is super. De film is komisch, maar ook redelijk dark. Het is het echt waard om te gaan kijken - zeker in imax.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb teveel liefde voor mijn nieuwe username :x
    Ik ben gisteren overigens geweest en deel dezelfde mening als Lisa eeeeeeen ik ga vrijdag weer! *O*

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 14:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Ik heb teveel liefde voor mijn nieuwe username :x

    Omfg <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga morgen!!!!! :D


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Mijn vriend en ik gaan zaterdag ;3


    26 - 02 - '16

    Zaterdag ga ik hem kijken..
    Kan niet wachten!! (hoera)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    GEWELDIG! Wat een awesome film


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hij was echt echt écht geweldig!!=D De film was super mooi, grappig, spannend en ontroerend. Newt is een geweldig charismatisch personage en je zal verliefd worden ieder van de hoofdpersonages.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat dit toch zeker wel één van de beste films is die ik ooit heb gezien. Wow.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zojuist ook geweest ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben gistermiddag geweest en ik vond hem echt supergaaf! Het is ook eindelijk een film waarbij 3D echt wat toevoegde, sommige beesten leken uit het scherm te komen haha
    Zeker een aanrader!


    As travars

    Ik kan pas 20/12.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    HIJ WAS ECHT GEWELDIG! je moet hem echt kijken.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Best Movie Ever!!!! Net geweest en het was precies zoals ik verwachte. Geweldig! Ik kan niet wachten tot het tweede deel en die acteurs en actrices! Paste perfect in het plaatje en een van de personages deed me aan Luna Lovegood denken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:07 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella