• Woensdag is het eindelijk zover. Fantastic Beasts and Where to Find Them zal te zien zijn in Nederland. Wat zijn jullie verwachtingen en word het net zo geweldig als Harry Potter? Een nieuwe kijk in hun wereld.

    Ik kan je vast verklappen dat ik verwacht dat de film geweldig is/zal zijn. Maar we hebben het wel over een film die bedacht is door niemand minder dan JK Rowling en ik verwacht niets anders dan dat deze film groots zal worden en dat we opnieuw mogen genieten van onze geliefde Toveraars wereld!



    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    ik ben erg benieuwd! Al blijft het raar dat ik het boek me niet in boekvorm herinner.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    ik ben erg benieuwd! Al blijft het raar dat ik het boek me niet in boekvorm herinner.


    Het is ook geen boek, haha, het verhaal gaat gewoon over de schrijven van een cursus van Harry en Ron en een soort wetenschapper in fabeldieren. Ik kijk ernaar uit!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben ook echt benieuwd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga deze vrijdag! Ik ben héél benieuwd. c:


    What would Emma do?

    Eigenlijk vind ik het idee een beetje uitmelken, maar ik ben alsnog benieuwd hoe de film zal gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so exciteeeeed *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga dinsdag op woensdagnacht met Inferius. *O*
    Ben heel erg excited (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga volgende week maandag. Ik heb er onwijs veel zin in. En ik vind Eddie Redmayne superleuk, dus dubbel veel zin :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga samen met drie vriendinnen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga woensdag met mijn vader en zus *O* Ik verwacht het ultieme HP gevoel zoals altijd en dus weer de complete HP kick die ik krijg van alle films, boeken, muziek, etc. etc. etc. dus ik heb er gewoon onwijs veel zin in.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo benieuwd!! Ik ben van plan om eerst een marathon avondje Harry Potter met vriendinnen te doen!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yonghwa schreef:
    Eigenlijk vind ik het idee een beetje uitmelken, maar ik ben alsnog benieuwd hoe de film zal gaan.


    I just caught the wave in your eyes

    Lily_Evans schreef:
    Ik ga woensdag met mijn vader en zus *O* Ik verwacht het ultieme HP gevoel zoals altijd en dus weer de complete HP kick die ik krijg van alle films, boeken, muziek, etc. etc. etc. dus ik heb er gewoon onwijs veel zin in.



    Leuk! Ja dat verwacht ik dus ook!!! Ik zelf ga donderdag met mijn broer en wil deze dagen alle 7 delen bekeken hebben voor donderdag (': Good Luck for me
    Ik ben nu al bezig met 1 en morgen middag 2 en avond 3 dus dat moet (Hopelijk) aardig lukken haha.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik ga waarschijnlijk alleen, omdat mijn moeder en zusje nog minstens 3 of 4 weken willen wachten en ik heb niemand anders, hahah. Er is trouwens ook een app! Het is zo'n zoek objecten app en het is echt leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind Harry Potter echt helemaal niks, zowel de boeken als de films niet, maar ik wil wel heeeel graag Fantastic beasts zien... (Want Eddie Redmayne speelt erin)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly