• Woensdag is het eindelijk zover. Fantastic Beasts and Where to Find Them zal te zien zijn in Nederland. Wat zijn jullie verwachtingen en word het net zo geweldig als Harry Potter? Een nieuwe kijk in hun wereld.

    Ik kan je vast verklappen dat ik verwacht dat de film geweldig is/zal zijn. Maar we hebben het wel over een film die bedacht is door niemand minder dan JK Rowling en ik verwacht niets anders dan dat deze film groots zal worden en dat we opnieuw mogen genieten van onze geliefde Toveraars wereld!



    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik vind SA's moeilijk, haha. Ik ben meer van de lange verhalen, maar hierboven staan denk ik wel goede suggesties. Je kunt wel meedoen met de Go Fanfic van Inferius, hehe.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 12:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn zeker goede ideeën, dankjewel! Ga dit weekend eens wat proberen. ^^

    Luotisade schreef:
    Ik vind SA's moeilijk, haha. Ik ben meer van de lange verhalen, maar hierboven staan denk ik wel goede suggesties. Je kunt wel meedoen met de Go Fanfic van Inferius, hehe.

    Had gekund! Maar ik doe al mee aan wat wedstrijden dus dat wordt me net iets te druk.

    Ik heb een video gemaakt over wat ik van de film vond c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WAAAH ik ben net terug van de bios en ik ben ZOZOZOZO onwijs blij met de film. Waaaah wat gaaf.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk dat ik weet wat ik ga schrijven

    Die hele "relatie" tussen Queenie en Jacob is gewoon te cute dus ik wil kijken of ik daar iets mee kan doen. Ik hoop écht dat het gaat lukken want ik heb dit nog nooit zo gedaan haha.

    @Krolock, je mag mij op de hoogte stellen als het klaar is. Ik kijk er al naar uit het te lezen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Krolock schreef:
    Ik denk dat ik weet wat ik ga schrijven
    Die hele "relatie" tussen Queenie en Jacob is gewoon te cute dus ik wil kijken of ik daar iets mee kan doen. Ik hoop écht dat het gaat lukken want ik heb dit nog nooit zo gedaan haha.

    Oeh. Dat zou nice zijn!
    -en Ik Kan eindelijk alle spoilers openen (: -


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb de film gisteren gezien!

    Ben ik de enige die de link met Grindelwald en Graves gelegd had voor de plottwist op het einde? Ik wist niet dat hij het was, maar je kon tijdens het verhoor van Newt zien dat hij het tegen van de Deathly Hallows in zijn zak had. Ik dacht dus wel dat-ie iets met Grindelwald te maken had, maar ik had niet verwacht dat hij het echt ging zijn, haha.

    Okay. Ik vond de film echt prachtig gemaakt, de special effects waren echt WOW, maar ik miste echt diepgang in bepaalde personage. Queenie, bijvoorbeeld, vond ik dat ze veel beter hadden mogen uitwerken. Het was zo'n onbeduidend personage. Tina vond ik in het begin ook niet echt overtuigend, maar goed, dat is verbeterd doorheen de film. Ook Jacobs rol vond ik op bepaalde momenten wat mweh. Die verhaallijn is goed uitgelegd, maar hij werd wat teveel gebruikt als persoon om het verhaal uit te leggen. Als de kijker zich afvraagt wat die Obscurus nu eigenlijk is, vraagt hij het en BOEM het is uitgelegd. Ik vind dat ze daar wat origineler hadden mogen zijn. Ook die presidente vond ik echt een vreselijk personage. Niet omdat ik haar karakter niet zo mag, maar gewoon omdat ze er letterlijk gewoon was om een eerste minister/presidentspost in te kunnen vullen, iets waar ze duidelijk (bij Tina eerst, dan met Newt, Tina en Jacob en dan met Credence) niet geschikt voor was. Ik vond haar echt incompetent als presidente. Die Graves ook. Like what. Ik bedoel, niet om lullig te doen, maar het lijkt me sterk dat zelfs in 1927 of ergens daarrond één Schouwer zomaar pats boem pal kan beslissen dat iemand ter dood veroordeeld wordt, zonder enige instemming van iemand anders of zelfs maar het weten daarvan. En Eddie Redmayne mag ook eens leren articuleren, lol.

    Credence, daarentegen, vond ik fantastisch uitgewerkt. Wat een plottwist was me dat, Jesus. :'D Het hele Obscurus-gegeven vond ik echt WOW. Ik vind het ook geloofwaardig dat dat gebeurd is in het verleden, dat tovenaars het zo onderdrukten dat het binnenin hen een kwaadaardige kracht werd. Dat lijkt me eigenlijk een natuurlijke reactie van het lichaam. Een zogezegd in het extreme getrokken "ik krop dingen op en op een moment barst het open". Zoals ik ik reeds zij waren de special effects ook echt suuuuuper mooi en ook de beelden vond ik echt mooi. Op het moment zelf heb ik er écht van genoten (hartbreak momentje toen het Warner Bros logo tevoorschijn kwam en de muziek begon te spelen, ik kreeg echt tranen in mijn ogen. <3), maar hierboven gewoon enkele bedenkingen die ik me erna gemaakt heb. Ik hoop dat alle zijverhaallijnen in deze film (Tina met Credence, wat is er exact gezegd? Grindelwald? Letta Lestrange? Queenie? Picquery?) beter uitgewerkt worden in de volgende films!
    Ik vond het echt een prachtige film en op het moment zelf heb ik me er dus niet zo aan geërgerd, maar het is me allemaal pas later opgevallen. c:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 14:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga vandaag nog een keer :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga ook nog eens! :Y)


    What would Emma do?

    Jaloers op mensen die voor een tweede keer gaan. Ik kan echt niet wachten tot hij op DVD uitkomt en ik hem elke dag kan kijken ghehehe. Voor nu houd ik het maar op de boeken (screenplay en het door Newt geschreven boek)


    Happy Birthday my Potter!