• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waldenshea schreef:
    (...)

    Yes you can, you perv (':


    Life is too good to be true 8D I srsly need some inspiration for my fanfic bc it lacks a certain amount of fluff and so, hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zowaar meer dan 1100 woorden geschreven. Daar deed ik wel de hele dag over tho, want ik keek ook the walking dead.

    Ik probeer mezelf al weken wanhopig overeind te houden en eerst ging het nog. Nu lijkt het eeuwig te duren voordat het einde van het jaar een keer komt. Ik ben dit jaar zo ontiegelijk zat. Dit was een jaar van verlies, dingen kwijtraken en het maken van vele (verkeerde) beslissingen. Ik wil de sterkste zijn, echt, maar ik heb een punt bereikt waarop het me niet meer lukt. Ik wil al mijn verplichtingen ontwijken en huilen tot dit jaar voorbij is.


    26 - 02 - '16

    I fucking knew she wasn't gay.


    kindness is never a burden.

    Jumin schreef:
    (...)

    Life is too good to be true 8D I srsly need some inspiration for my fanfic bc it lacks a certain amount of fluff and so, hehe.


    FANFIC???


    kindness is never a burden.

    Schorriemorrie schreef:
    Ik probeer mezelf al weken wanhopig overeind te houden en eerst ging het nog. Nu lijkt het eeuwig te duren voordat het einde van het jaar een keer komt. Ik ben dit jaar zo ontiegelijk zat. Dit was een jaar van verlies, dingen kwijtraken en het maken van vele (verkeerde) beslissingen. Ik wil de sterkste zijn, echt, maar ik heb een punt bereikt waarop het me niet meer lukt. Ik wil al mijn verplichtingen ontwijken en huilen tot dit jaar voorbij is.



    dit dit dit zooo hard omfg story of my life


    ik leef met je mee xxx


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat vinden mensen zo knap aan Chandler Riggs (Carl uit The Walking Dead)? I don't see it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als je gewoon je leven met een knopje kon wissen, zou ik dat echt wel doen. Helaas kan dat niet en wil ik ook niet op een pijnlijke manier dood.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 22:26 ]

    Het regent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jinsoyun schreef:
    Als je gewoon je leven met een knopje kon wissen, zou ik dat echt wel doen. Helaas kan dat niet en wil ik ook niet op een pijnlijke manier dood.


    niet om je aan te zetten (!!!!) maar volgens mij zijn pillen en drank wel een 'zachte' manier aangezien je toch indommeld (????) (denk ik)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het spijt mij zo zo zo erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Jinsoyun schreef:
    Please, laat dit morgen over zijn.. Anders moet ik echt stoppen met ijzer supplementen.


    Voor ijzer, probeer rauwe spinazie blaadjes, eventueel afwisselen door te wokken in de pan
    Voor vit.B eet af en toe een varkenshaas, zit vol met B, en ook nog eens wat ijzer (Als bereidings-tip, varkenshaas in de oven en pasta met kaassaus, heerlijk)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    niet om je aan te zetten (!!!!) maar volgens mij zijn pillen en drank wel een 'zachte' manier aangezien je toch indommeld (????) (denk ik)


    De dood is nooit zacht


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Soms vraag ik me echt af waarom ik nog leef. De laatste jaren is mijn leven niets anders geweest dan pijnlijke momenten. Het is alsof het leven, telkens als ik me weer iets beter voel, me weer de afgrond intrekt. Eerst die vriend die opeens besloot dat het hij het leven niet waard was, dan paps hartinfarct en nu de mentale pijnen waar hij doorgaat. Mijn onzekerheid. Het feit dat dingen nooit, maar dan ook nooit, op de manier gaan die ik voor ogen heb of die ik in de minste zin maar wil. Mensen gaan er altijd maar van uit dat ik sterk ben, dat ik dit wel aan kan - ik kan je ervan verzekeren dat ik op een moment breek. Ik ben de laatste jaren al enkele keren gebroken, maar altijd min of meer herstelbaar. Maar op een moment is het me ook teveel. Op een moment kan ik het ook niet meer aan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kuitkraaaaamp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.