• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eeeeh oke mijn broer voelt zich niet zo lekker en mijn vader is daadwerkelijk ziek nu terwijl ik sinds gisteren ook megaziek thuis ben.
    Ik ga er toch op gokken dat het aan de chinees lag...
    Gelukkig voel ik me al iets beter hoera

    Ik ben weer verslaafd aan het stijlen van mijn haar, want het zit daardoor tien keer beter ala ik een staart moet dragen voor bijv school en stage, en het vergt minder geborstel. Ik moet alleen wel die heat-protector niet vergeten, maar dat komt wel goed ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tuurlijk moet ik maar stil zijn voor haar en het kind, terwijl jullie elke avond, nacht en ochtend op de overloop staan roepen als ik slaap. Wat denk je dan dat ik doe als jullie zeggen dat ik lul en jullie niet willen luisteren? Juist, dan ga ik ook niet meer zachtjes doen. En ik woon hier ook hoor. Als jullie op de bank liggen moeten jullie niet boos worden als ik naar beneden kom omdat ik naar stage moet. Lol, stelletje stomme mensen hier. Ik ben de enige die nog helder denkt.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 7:41 ]

    Alsjeblieft ga niet zo veel praten in de ochtend. Ik kan het niet eens aan om mijn eigen gedachten te luisteren. Dan moet ik jullie ook nog eens aanhoren door mijn muziek heen. -___-

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 7:47 ]

    meeuwen storm buiten?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mensen die blowen. Losers.

    Jinsoyun schreef:
    Mensen die blowen. Losers.


    In theorie help het wel met het kalmeren van het lichaam en de geest, alleen verslaafde en overusers zijn 'losers'
    Blowen helpt ook medicinaal vaak


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    (...)

    In theorie help het wel met het kalmeren van het lichaam en de geest, alleen verslaafde en overusers zijn 'losers'
    Blowen helpt ook medicinaal vaak

    True, maar ik word instant misselijk van de stank en ik heb er slechte ervaringen mee. Dus ik haat het om welke reden dan ook (:

    / Het gaat nu al niet lekker meer. Misschien lever ik mijn reserve dagje wel in vandaag.

    Ooops, de wekker stond voor kwart voor 7, waarom wordt ik dan pas om half wakker...? Stom ding.
    Leuke van de uni is wel, dat het niemand wat boeit als je je halve hoorcollege mist, zodat het geen ramp is als je je een uur verslaapt.


    Stenenlikker

    Jeetje, wat een rotsite is die site van ArtEz conservatorium zeg. D: Ik wil gewoon de nieuwe accordeon hoofdvakdocent vinden. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ninuturu schreef:
    (...)

    In theorie help het wel met het kalmeren van het lichaam en de geest, alleen verslaafde en overusers zijn 'losers'
    Blowen helpt ook medicinaal vaak


    Persoonlijk vind ik dat geen enkele verslaafde kunt zeggen dat diegene een 'loser' is tot je het hele verhaal weet.


    i put the fun in funeral

    Wiet ruikt lekker tho :')

    Als ik langs de koffieshop loop hier in de stad, haal ik wel even mijn neus een aantal keer op. xd

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 9:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin ik heb al meer dan genoeg stress voor vanavond. Moet per se ook nog eens alles tegenzitten?


    Happy Birthday my Potter!

    bruh, heb je een keer geen boots aan is het zeiknat buiten

    Well, I didn't sleep at all. Great. Thanks brain.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.