• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo. Mailtje naar de conservatoriumdocent is verstuurd. Yaay! :3 Nu maar hopen op positief antwoord.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    1. Wat zijn de verschillen tussen werkvlees, geaderd vlees en zacht vlees?

    Ja weet ik veel...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    1. Wat zijn de verschillen tussen werkvlees, geaderd vlees en zacht vlees?

    Ja weet ik veel...


    Werkvlees solliciteert zich rot. Geaderd vlees denkt dat ie nog leeft en zacht vlees moet je heel lief behandelen. :Y)
    Sorry, kon het niet laten. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Werkvlees solliciteert zich rot. Geaderd vlees denkt dat ie nog leeft en zacht vlees moet je heel lief behandelen. :Y)
    Sorry, kon het niet laten. ;x


    HAHA, als ik dit antwoord geef ga ik sowieso punten scoren ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    HAHA, als ik dit antwoord geef ga ik sowieso punten scoren ;'D


    Hahahha ja toch. (A)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 11:09 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik dat geen enkele verslaafde kunt zeggen dat diegene een 'loser' is tot je het hele verhaal weet.


    No worries, ik vind helemaal niemand losers


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oké. Positieve punten vandaag waar ik mij aan vast kan klampen:
    1) Een deel van de opdrachten waarvan ik dacht dat je die voor het werkcollege moet maken, dienen in het werkcollege gemaakt te worden, dus minder thuisstudie.
    2) Ik ben nu al beter vooraf voorbereid voor mijn eerste tentamen van dit blok dan vorig blok door gezond en wel aanwezig te zijn en uitgebreid aantekeningen te maken plus de stof goed te kunnen lezen en vorig blok heb ik ook beide vakken gehaald.
    3) Ik heb straks tussenuren om die opdrachten voor donderdag alvast te maken, het andere hoorcollege voor te bereiden en te relaxen/schrijven
    4) Na vanavond hoef ik mij geen zorgen meer te maken over het probleem wat mij zo ontzettend depressief en onzeker maakt, want dat is dan hoe dan ook uitgepraat/opgelost. Wat de precieze uitkomst van het gesprek ook zal zijn.
    5) Ik was ondanks dat mijn trein niet reed toch nog net op tijd

    Stay positive, houd vol. Come on Anna. Niet in paniek raken en niet in één of ander depressief gat verdwijnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik lach me echt rot om het bunker spel op moment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja, wat is dit. Ik heb me de pleuris gerend om die trein te halen en nou vertrekt hij niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jumin schreef:
    Ik lach me echt rot om het bunker spel op moment.

    (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fuck you. Eerst zeg je dat je mee zou gaan morgen, en nu kan je waarschijnlijk ineens niet? Thanks a lot. Ik ben in elk geval blij dat ik het project niet meer met jou hoef te doen, want je bent echt niet te vertrouwen wat betreft afspraken na komen. Als je echt niet kan hoef ik je de rest van de week ook niet meer te spreken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga nooit meer drinken nooit meer nooit meer nooit meer nooit meer ik wil huilen


    Caution first, always.

    I feel horrible that I can't help you and that everything I say is wrong.


    kindness is never a burden.

    Ik wil nu ook met een free hugs bord rondlopen in weet-ik-veel welke plaats (no_chears) Ik vind de reacties zo mooi om te zien & vind het doel ook mooi.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil dat het zaterdag is pls