• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik weet niet eens wat ik hier nog doe. het enige wat ik doe is falen en wenen. je n'en peux plus. rien. ik heb het gehad. met mezelf, dat vooral. ik heb het gehad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okaaaaay I know enough.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 21:35 ]


    Ugh, het lijkt echt alsof dat laatste hoofdstuk gewoon niet geschreven wilt worden, zoveel moeite kost het me...


    Stenenlikker

    Oké, ik denk dat het hele probleem met mij begonnen is. Ik kon een paar keer niet afspreken door stage en school. En als ik zo het gesprek terug lees, is alles nog steeds goed en is het gewoon wachten tot hij een plekje voor me heeft.

    wanneer uw twee beste vriendinnen in de knoop liggen met jongens en ze van u verwachten raad te geven en gij daar zo zit van 'oh god verwachten jullie echt dat ik iets nuttigs kan zeggen want ik heb verdorie geen ervaring HAHA'

    #foreveralone hoewel er is wel iets but idk waarschijnlijk toch weer niet idk hij is gewoon vriendelijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kahlen schreef:
    Okaaaaay I know enough.

    Daar stond je van versteld, hè? Ik ook, ik ook.
    - En we gaan gewoon door. Moet ik een nog erger tegen je in gaan tot je eens naar me gaat luisteren?
    Je zegt gewoon maar niets meer? Niet verstandig. Ik ga toch wel door met uitleggen waarom ik wel gelijk heb.

    // Ik mag gelukkig doen wat ik zelf wil.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:18 ]

    Zucht


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    VIJFENZEVENTIG PROCENT! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh god... tsunami alarm in Japan (Fukushima) door een aardbeving van 7.3 op de schaal van richter. Goddang..

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 22:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er in geslaagd 8 bronnen op anderhalve pagina te proppen. Ik ben best trots op mezelf.


    What would Emma do?

    Hahahaha wauw. Ik speel een match LoL en dat duurt een halfuur. We winnen echt door puur geluk en dan gaat zo'n gastje van mijn team een beetje 'ez' op het einde zeggen. I can't. I just can't. Raap me op.


    26 - 02 - '16

    Oké. Vergeet mijn vorige post. Mijn hart breekt bij het lezen dat een 'cat sanctuary' van een man in Aleppo is gebombardeerd. Wat leven we in een zieke wereld verdomme ):


    26 - 02 - '16

    Toch blij dat ik even ben gaan sporten
    Al krijg ik morgen zo'n spierpijn :(


    "It means no worries, for the rest of your days"