• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Diable schreef:
    Sommige mensen zijn zo diep triest, dat ik er van wil janken xd

    Retweet
    Share
    Repost
    Reblog
    Quote

    Lord takes, and gives more valuable things instead at life.
    Look, I don't need humans at my life
    Just give me my dreams.

    Waarom heeft het laatste hoofdstuk in mijn story dubbel zoveel views? Mensen die het einde voor zichzelf willen spoilen?

    Oh I Just can't wait to be backkkk


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    Waarom heeft het laatste hoofdstuk in mijn story dubbel zoveel views? Mensen die het einde voor zichzelf willen spoilen?


    Ik lees bijvoorbeeld altijd de laatste bladzijde van een boek, zodat ik weet of ik het leuk ga vinden :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    Ik lees bijvoorbeeld altijd de laatste bladzijde van een boek, zodat ik weet of ik het leuk ga vinden :')

    Echt? Maar ben je dan niet bang dat het saai wordt, omdat je misschien het einde dan al weet?

    Of het wel kan bieten
    Of niet kan bieten
    Dat is de vraag

    Bietjes
    EW

    Krolock schreef:
    (...)
    Echt? Maar ben je dan niet bang dat het saai wordt, omdat je misschien het einde dan al weet?


    Nee, ik word dan juist heel nieuwsgierig naar de inhoud van het boek en hoe het zo had kunnen lopen dat er zo'n einde aan is gekomen. Ik ga mij dan allemaal dingen bedenken, en zodra ik het boek dan lees is het heel anders dan ik had bedacht en dus juist heel leuk. Ook ga ik veel sneller door met een boek, omdat ik alles wil weten hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    argl
    ANTWOORD NOU GEWOON EENS OP MIJN MAIL
    HOE MOEILIJK IS DAT?
    het is je eigen geld dat je eraan spendeert en ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd rondbellen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog steeds geen telefoontje terug. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Diable schreef:
    (...)

    Nee, ik word dan juist heel nieuwsgierig naar de inhoud van het boek en hoe het zo had kunnen lopen dat er zo'n einde aan is gekomen. Ik ga mij dan allemaal dingen bedenken, en zodra ik het boek dan lees is het heel anders dan ik had bedacht en dus juist heel leuk. Ook ga ik veel sneller door met een boek, omdat ik alles wil weten hahah.

    Op zich zit daar wel wat in ja! ^^ Al zal ik me er nog steeds niet aan wagen haha - ik ben sowieso altijd vet bang voor spoilers waarbij ik dan bang ben dat het niet meer leuk is.

    Het zit me allemaal niet helemaal lekker :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo leuk als je je personages in games qua kleding kan aanpassen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ergens voelt het wel goed om de hele dag nog niks gegeten te hebben.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Een vriend vroeg serieus net out of the blue of hij wiet voor me mee moet nemen als we naar Nothing But Thieves gaan. Like whut? :'D Wat moet ik nou weer met wiet lol