• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    No Trump, no KKK, no fascist USA!
    Cheers to Green Day for doing that.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O my god, Nick is net thuis uit Japan. Wat heeft hij een mazzel gehad. Hopelijk is Reversal ook al thuis en alle andere touristen die voor het Lapras evenement kwamen ook of nog onderweg.

    Misschien dat ik vandaag een dipje had doordat mijn eetpatroon zo overhoop is. Desondanks, ik voel me nog altijd niet helemaal top. But heck, I should just pull myself together.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    omfg, she replied and more than once too, I'm fangirling.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oke, maar nu ben ik het toch echt beu.


    What would Emma do?

    Heerlijk om weer wat rust in mijn lichaam te hebben

    //Een weekje vrij van werk _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Huh, ik snap geen kut van hoe dat hele puntensysteem of Big Fish werkt. Ik heb mijn punch card helemaal vol. Maar ik heb geen coupon code binnen gekregen. Wth.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan vragen mensen zich af waarom Planet Earth II zo'n fantastische documentaires zijn. :'D


    What would Emma do?

    Ik hoopte echt dat mijn tand gezond was gemaakt... maar blijkbaar komt zijn voorspelling uit en word het alsnog een wortelkanaal, meh. Ik ga nu appen dan ik een spoedje heb, gezien ik al een paar nachten wskker word ervan en ik steeds meer last krijg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Godverdomme klote huilbaby. Ik ga echt niet meer voir dit half uurtje proberen te slapen. Nu ben ik echt alweer chagrijnig.

    / Ik heb zo'n verdomd slecht humeur. Godsamme zeg.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2016 - 7:09 ]

    De dag is nog niet eens officieel begonnen maar het is nu al een klotedag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    5 uur slaap is niet genoeg +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan echt niet meer leven op deze manier.

    Blug ik haat het dat ik mij zo voel. Dit was exact wat ik wilde voorkomen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Zo naar school. Niet dat ik ook maar een oog heb dicht gedaan door die kies. Vanavond komt dan ook die vriendin die blijft slapen. Niet dat ik dat erg vind, maar ik hoop dat we het niet te laat maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.