• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie willen we als Q-President?

    22.5% (9 stemmen)
     
    Addie / malanaphy

    17.5% (7 stemmen)
     
    Trump

    12.5% (5 stemmen)
     
    Spoderman & Dedpewl

    7.5% (3 stemmen)
     
    Jesus

    5.0% (2 stemmen)
     
    Gerard de Vries

    35.0% (14 stemmen)
     
    Gays op ijs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Jinsoyun schreef:
    Ik ben een mislukkeling en niemand geeft om me.

    Ben je absoluut niet! Misschien heb je even een periode waarin het lijkt alsof alles tegen zit, maar het komt wel weer goed.


    Mijn levensmotto als het mij even tegen zit ^

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe. Hoi Anna. _O_




    Ik realiseer mij weer eens hoe leeg en eenzaam mijn leven zou zijn zonder Quizlet, omdat ik jou en alle anderen dan nooit had leren kennen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Oké dit gaat misschien heel raar klinken, maar; ik heb nieuwe dagcrème (ofja, ik heb nooit echt dagcrème gehad lol) en ik kan het de hele dag ruiken en het is echt goddelijk, vooral in combo met de vanilleparfum die ik bijna altijd draag omfg.

    Soms heb je van die dingen he.

    Wes Bentley is love, Wes Bentley is life.


    Caution first, always.

    Bioshock schreef:
    Wes Bentley is love, Wes Bentley is life.

    YES

    BWAAAAAAH, FACKING BIJNA 60%
    En dan is de ETA nog steeds zeven uur. I can't handle this (no_chears)

    /*table flip*
    Hoe kan ik in vredesnaam mijn labjournaal goed afronden als die site niet eens goed meewerkt? Nou heb ik geluk dat het maar één dingetje is, maar ik was zo gigantisch boos geworden als het bij volledig uitgewerkte resultaten was geweest (no_chears)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 20:07 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou samen met mijn zus naar de film gaan. Gaat ze met vrienden en ik mag niet mee. Thanks sis (cat), nu heb ik niemand om mee naar de film te gaan.


    Seasons will change, but I shall remain

    Krolock schreef:
    (...)

    YES

    Aaaaaaaah ik schrok, want ik had niet verwacht dat iemand erop zou reageren. :')
    Blackheart <3


    Caution first, always.

    Ik moet echt, echt stoppen met verslagen en verhalen vernoemen naar Nederlandse liedjes, want een paper dat gaat over overbevolking dat als ondertitel "15 MILJOEN MENSEN, OP DAT HELE KLEINE STUKJE AARDE!" heeft, is echt mega irritant ;')

    Maarja, als ik kijk wat ik de afgelopen tijd heb geschreven, is echt letterlijk alles vernoemd naar slechte Nederlandse liedjes


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Spoderman schreef:
    Mehri is the best <3

    OMG NO UUUUU (flower)(K)

    Come fly with me


    Deep inside, I've never felt alive

    Alright, de neiging om mijn telefoon + nummer weg te doen en alles qua social media weg te doen is erg groot. Heel erg. Gelijk beter voor mezelf, iedereen, alles en men school.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Een vriendin haar relatie is verbroken en nu heb ik gezegd dat ze morgenavond mag komen slapen. Wat ben ik toch lief. Ik ga d'r zo maar even bellen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2016 - 20:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, I can still cry.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.