Inferius schreef:
(...)
Er is een verschil tussen goede kritiek en opbouwende kritiek, meestal als het pijnlijk is om te horen is de kritiek ook niet goed opgebouwd. Het is prima om het niet leuk te vinden though, maar ik heb wel geleerd dat het echt heel fijn is om iemand anders' blik op iets te krijgen, zolang het maar niet afgekraakt wordt want dan heb je er niks aan (:
Ik snap je punt, maar dat is wat iedereen zegt. Het is zo'n bemiddeling, voor mij dan ^^ Ik vind het gewoon sowieso niet leuk om kritiek te krijgen. Mijn verstand verteld me wel dat het allemaal belangrijk is om zoiets te krijgen, en daarom is het ook wel fijn. Maar geheel vanuit mijn gevoel gezegd vind ik kritiek in het algemeen gewoon niet leuk.
Desondanks zegt dat niet dat ik het niet wil krijgen ^^ Het is meer dat ik na zat te denken over hoe mijn gevoel zo anders beslist dan mijn verstand over zoiets. En op dit moment heb ik de laatste drie dagen zo veel (opbouwende) kritiek gekregen dat ik daar zo moe van ben :') Waar zijn de complimentjes heen.
[ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:04 ]
|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||