• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Dat meisje is vier dagen voor mijn zusje geboren en dit is hoe het had kunnen gaan en dat doet nog steeds zo veel pijn.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 23:41 ]


    What would Emma do?

    ProngsPotter schreef:
    Ik wil echt een fanfic over Fantastic Beasts lezen, my freaking gosh. Maar het zelf schrijven is dan ook weer geen optie, op één of andere manier. :'D
    HINT HINT NAAR ALLE WEL-goede fanfic schrijvers (pirate)


    Nou ik wil best een short story schrijven, maar mijn brein blijft inspiratieloos op dat vlak. Als je ideeën hebt mag je ze best in mijn inbox dropen.:'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 23:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet ook serieuze keuzes gaan maken in mijn studierichting nu. Ik wil zoveel en ik heb passie voor een miljoen dingen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan het nog steeds niet geloven dat Dec ons allebei heeft getweet vanavond. 23 November 2016, best day ever.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stuur iets. :c Mis je al..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ah FUCK facebook spoiler over de slimste mens. ZET HET NIET EEN UUR NA DE UITZENDING AL ONLINE ACHTERLIJKE NIEUWSSITES.


    What would Emma do?

    Oh god nee nee nee, ik wil nu echt niet gaan stressen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    (...)

    Mhm, mijn moeder grapte vanavond nog tegen mijn zusje van 13 of ze geen anorexia had omdat zij niet aan lijkt te komen. Het is nog best sociaal geaccepteerd om met anorexia te spotten en dat moet echt niet kunnen vind ik. Veel mensen onderschatten deze ziekte heel erg inderdaad, dat merk ik ook. Ach, ik eerst misschien ook wel hoor, daarom is het ook zo belangrijk dat verhalen als dit verteld worden en dat veel mensen het zien en erover praten. Het is in ieder geval een hele zware documentaire, heel naar om naar zo'n prachtig jong meisje te kijken die wordt weggevaagd door zo'n verschrikkelijke ziekte.

    Nja ik denk dat iedereen wel eens per ongeluk iets eruit gooit wat eigenlijk niet echt kan, zo had ik laatst met tyfus gevloekt - wat ik normaal echt nooit doe - en ik voelde me gelijk schuldig.
    Maar als iemand zo'n opmerking maakt, hoort diegene achteraf toch eigenlijk even achter zn oren te krabben en misschien zelfs excuses aan te bieden want mij heeft het zelfs best gekwetst destijds.
    Heb sowieso het gevoel dat we in Nederland soms veels te laks over deze dingen praten.

    ProngsPotter schreef:
    Ik wil echt een fanfic over Fantastic Beasts lezen, my freaking gosh. Maar het zelf schrijven is dan ook weer geen optie, op één of andere manier. :'D
    HINT HINT NAAR ALLE WEL-goede fanfic schrijvers (pirate)

    Stiekem wil ik dat best graag doen... zou alleen even moeten bedenken waarover precies

    Bowtruckle schreef:
    Ah FUCK facebook spoiler over de slimste mens. ZET HET NIET EEN UUR NA DE UITZENDING AL ONLINE ACHTERLIJKE NIEUWSSITES.

    Oh phew, ik dacht dat je mijn spoiler had geopend, maar dat is inhoudelijk vast hetzelfde. xP Maar dat is idd irritant. :/ Ze willen natuurlijk de snelste zijn met het nieuws te plaatsen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Oh phew, ik dacht dat je mijn spoiler had geopend, maar dat is inhoudelijk vast hetzelfde. xP Maar dat is idd irritant. :/ Ze willen natuurlijk de snelste zijn met het nieuws te plaatsen.


    Nee, ik open geen spoilers, maar als ze ze op je dashboard zwieren heb je niet veel keuze...


    What would Emma do?

    Ugh wat ben ik ziek...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil kotsen zodat ik niet meer Misselijk ben maar aan de andere kant ook weer niet want kotsen is so freaking naar

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 1:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    And then I woke up my mom screaming. Not this again, please.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 3:43 ]


    Slaaptekort. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury