• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Wiarda schreef:
    Ik voel me diep sensueel aangetrokken tot de bas van deze nieuwe oortjes wow alsof de contrabas aan mijn oor likt gekleed in lingerie wat de fuck is dit

    // edit mijn betweterfamilie informeert me dat het minstens drie contrabassen, een paar lage koperblazers en minstens één soort trommelding zijn. in lingerie.

    fucking nerds


    Jip, wees eerlijk
    . . .
    Heb je een oorlikfetish?

    Te veel verhaallijn, te weinig gameplay! Wordt het spel nog wel meer gameplay? Please.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik voel me diep sensueel aangetrokken tot de bas van deze nieuwe oortjes wow alsof de contrabas aan mijn oor likt gekleed in lingerie wat de fuck is dit

    // edit mijn betweterfamilie informeert me dat het minstens drie contrabassen, een paar lage koperblazers en minstens één soort trommelding zijn. in lingerie.

    fucking nerds


    wild from start to finish


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    BriBry schreef:
    (...)

    Jip, wees eerlijk
    . . .
    Heb je een oorlikfetish?

    ik post over muziekinstrumenten in lingerie en het deel dat je opvallend vindt binnen een sensuele context is het likken van oren


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil echt een fanfic over Fantastic Beasts lezen, my freaking gosh. Maar het zelf schrijven is dan ook weer geen optie, op één of andere manier. :'D
    HINT HINT NAAR ALLE WEL-goede fanfic schrijvers (pirate)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vroeg mijn vader net of het heel raar is dat ik februari/maart alweer een tattoo wilde zetten en hij zei ja. Ik snapte het niet en toen legde hij uit dat ik dat geld beter bij mijn rijbewijs kan leggen en pas als ik die heb, beter weer een tattoo kan nemen. Ik vind dat best slim ja.. gezien ik ook nog een lippiercing er bij wil en dat ook al 50 euro is. Misschien moet ik elke maand 30 euro pinnen en bij mijn rijbewijs leggen, gezien ik het bedrag toch al bijna bij elkaar heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik toch echt de laatste persoon op aarde ben die een documentaire over anorexia moet kijken, ben, want ik zit van seconde een tot de laatste minuut te bleiten, maar toch doe ik het. Ik snap mezelf niet.


    What would Emma do?

    Bowtruckle schreef:
    Ik denk dat ik toch echt de laatste persoon op aarde ben die een documentaire over anorexia moet kijken, ben, want ik zit van seconde een tot de laatste minuut te bleiten, maar toch doe ik het. Ik snap mezelf niet.


    Heb je het over de docu Emma Wil Leven?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    (...)

    Heb je het over de docu Emma Wil Leven?


    Ja.


    What would Emma do?

    Bowtruckle schreef:
    (...)

    Ja.


    Ik ben hem nu ook aan het kijken. Vind het echt heel moeilijk om naar te kijken. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Calipha schreef:
    (...)

    Ik ben hem nu ook aan het kijken. Vind het echt heel moeilijk om naar te kijken. :<


    Ik ook, echt heel erg. Zeker omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt, maar daarom vind ik dit soort dingen juist zo ontzettend belangrijk.


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik post over muziekinstrumenten in lingerie en het deel dat je opvallend vindt binnen een sensuele context is het likken van oren


    Het is de bijzondere combinatie die het 'm maakt. Als ik zo naar mijn gitaar kijk heeft die best wel een mooi lijntje, zeker in lingerie. Maar het likken van oren? Na-ah ew :W

    Calipha schreef:
    (...)

    Ik ben hem nu ook aan het kijken. Vind het echt heel moeilijk om naar te kijken. :<

    Ben die toevallig nu ook aan het kijken. Ik begin nu eigenlijk nog bozer te worden op een zeker persoon in mijn leven die ooit "anorexia" tegen me zei omdat ik een extra hapje tijdens kerst oversloeg. Echt een opmerking die ik nooit vergeten ben, en met een documentaire zoals deze word ik er extra aan herinnerd dat mensen deze ziekte volgens mij niet serieus genoeg nemen.
    Maar goed dat is net zoiets als met kanker vloeken natuurlijk.

    hetvoeltzogeforceerd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krolock schreef:
    (...)
    Ben die toevallig nu ook aan het kijken. Ik begin nu eigenlijk nog bozer te worden op een zeker persoon in mijn leven die ooit "anorexia" tegen me zei omdat ik een extra hapje tijdens kerst oversloeg. Echt een opmerking die ik nooit vergeten ben, en met een documentaire zoals deze word ik er extra aan herinnerd dat mensen deze ziekte volgens mij niet serieus genoeg nemen.
    Maar goed dat is net zoiets als met kanker vloeken natuurlijk.


    Mhm, mijn moeder grapte vanavond nog tegen mijn zusje van 13 of ze geen anorexia had omdat zij niet aan lijkt te komen. Het is nog best sociaal geaccepteerd om met anorexia te spotten en dat moet echt niet kunnen vind ik. Veel mensen onderschatten deze ziekte heel erg inderdaad, dat merk ik ook. Ach, ik eerst misschien ook wel hoor, daarom is het ook zo belangrijk dat verhalen als dit verteld worden en dat veel mensen het zien en erover praten. Het is in ieder geval een hele zware documentaire, heel naar om naar zo'n prachtig jong meisje te kijken die wordt weggevaagd door zo'n verschrikkelijke ziekte.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )