• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    Op naar Zwolle.. I can do this. _O_

    hallo waar in zwolle?!?!?! HALLO?!?! IK BEN IN ZWOLLE

    Jezelf terug moeten zien en horen op video is echt verschrikkelijk.


    Was dit een goede keuze
    we gaan erachter komen


    i put the fun in funeral

    Ge smak daun, gyon op nodotaim is wel heel erg van toepassing vandaag.

    Lol. Ik ben letterlijk eten in mijn mond aan het gieten, omdat ik niets van een lepel af kan krijgen. Verdorie xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Auuuuuu ik haat oven roosters ://


    26 - 02 - '16

    ein-de-lijk is die frikkin wedstrijd online, na 8093840293 jaar heb ik het uiteindelijk waargemaakt haha.

    Wel, dat voelt zeer kut.

    Inge, je hebt 250 van die stukken gekeken en je moet er nog 25. Je gaat niet nu stoppen, kom op zeg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het zijn altijd maar dezelfde.


    16 - 09 - '17

    Ik heb echt geen zin meer. Dit is echt de meest saaie lastige vage tekst ooit. Er twee uur lang over praten is ronduit vreselijk :W


    Happy Birthday my Potter!

    FREEDOMMMM dat college was echt niet om door te komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke ik ben echt een faal en ik kan mezelf echt niet aan iets houden maar k hoi bn ik weer, na een korte quit van uh niet eens 24 uur HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Oke ik ben echt een faal en ik kan mezelf echt niet aan iets houden maar k hoi bn ik weer, na een korte quit van uh niet eens 24 uur HAHA

    Jeeejjj, gezellig!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou hup! Nu wil ik weer beter worden


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Why is this the exact face I make towards my sister (behind her back) when she says something nasty about me or is just complaining about stupid things?



    Asher Millstone is basically my spirit animal.


    — Inner peace, it's hard to find. —