• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Raja schreef:
    hallo??? Ik besta ook nog??
    Wat ben ik? Hebben jullie me alleen nodig voor entertainment. Pff

    Wie moet ik slaan???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het was vast lief bedoeld, maar ik voel me er eigenlijk alleen maar naarder door. It ain't me you're talking about.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 19:34 ]

    Spoderman schreef:
    Ik heb dit al een keertje eerder gedaan. Hopelijk kan ik het nu wel volhouden.

    Ik kies ervoor om even weg te stappen van hier. Ik kijk af en toe voor een paar updates maar ik ga zo goed als weg hier. Ik ga een spook zijn die soms op jullie deuren komt kloppen. Ik voel me gewoon niet goed en ik moet mijn tijd hiervoor nemen en niet mn dagen aan deze site besteden. Wat ga ik dan wel doen? School, mijn eigen verhaal verder schrijven, aan mijn dromen werken. Verder komen in het leven. Ik haat dit om te doen maar ik moet. Ik kan niet op deze manier verder. Diegene die mijn nummer hebben weten waar ik te vinden ben, en ik ben ook in de nieuwe Q-Chat op Discord te vinden. Maar hier reageer ik dus niet meer. (Behalve voor belangrijke dingen.)
    Ik zal dus ook niet inactief gaan, maar gewoon... weg..



    Erg jammer maar hopelijk, helpt het wel.
    En hopelijk kunnen we nog een beetje via whatsapp contact houden dan.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoderman schreef:
    Ik heb dit al een keertje eerder gedaan. Hopelijk kan ik het nu wel volhouden.

    Ik kies ervoor om even weg te stappen van hier. Ik kijk af en toe voor een paar updates maar ik ga zo goed als weg hier. Ik ga een spook zijn die soms op jullie deuren komt kloppen. Ik voel me gewoon niet goed en ik moet mijn tijd hiervoor nemen en niet mn dagen aan deze site besteden. Wat ga ik dan wel doen? School, mijn eigen verhaal verder schrijven, aan mijn dromen werken. Verder komen in het leven. Ik haat dit om te doen maar ik moet. Ik kan niet op deze manier verder. Diegene die mijn nummer hebben weten waar ik te vinden ben, en ik ben ook in de nieuwe Q-Chat op Discord te vinden. Maar hier reageer ik dus niet meer. (Behalve voor belangrijke dingen.)
    Ik zal dus ook niet inactief gaan, maar gewoon... weg..




    Shania :c
    I'm gonna miss u so much. Maar hey, Discord en Whatsapp is er tenminste.


    Heaven is a place that we all have

    Aah, ze complimenteerde mijn Engels!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I can't be responsible; If I bring you in trouble now. (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arme Pim ):


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    Arme Pim ):


    Wat is er????


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb vanmiddag gezellig met mijn vriend gebabbeld, lekker veel thee gedronken en bovenal gelachen (H)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Jesus what /isn't/ wrong lately

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 20:48 ]


    kindness is never a burden.

    Ik voel me diep sensueel aangetrokken tot de bas van deze nieuwe oortjes wow alsof de contrabas aan mijn oor likt gekleed in lingerie wat de fuck is dit

    // edit mijn betweterfamilie informeert me dat het minstens drie contrabassen, een paar lage koperblazers en minstens één soort trommelding zijn. in lingerie.

    fucking nerds

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 21:39 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sorry hoor, maar ik vind het niet gek dat je blijft hoesten. Jullie zouden begin oktober al zijn gestopt met roken! Ik gun je die hoest voor je leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    gaan deze topics nou opeens weer belachelijk snel of mis ik gewoon veel op Q? want ik moet plots weer 10+ pagina's per keer bijlezen help

    + ik ben. zo moe. en NaNo heb ik onbedoeld compleet opgegeven blijkbaar en voor vak A krijg ik het gevoel dat de leraar me nogal vreemd vindt en voor vak B wil de groepsopdracht maar niet vorderen en voor vak C gaat op zich alles goed behalve dat ik voortdurend aftrek krijg op dingen die ik niet had kunnen voorzien terwijl ik keihard mijn best doe joehoe


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu zit ik in een dip omdat de wereld van Harry Potter zo geweldig leuk is en onze wereld stiekem een beetje saai is. Ja dat mag ik wel zeggen toch? Er is een reden waarom ik graag schrijf.

    aaaah waarom heb ik al mijn mondeling examens morgen of overmorgen wtf stress


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys