• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Deze laatste dag van mijn onschuldige jeugd had wat mij betreft wat sprookjesachtiger gemogen maar ok we leven nog


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lieke, je gaat niet huilen omdat ze niet naar je foto willen kijken mafkees :W

    Tijd voor chocolade en fanfictie

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 16:35 ]

    he walks away
    the sun goes down
    he takes the day but i'm grown
    and in your way
    this blue shade
    my tears dry on their own


    i put the fun in funeral

    LAATSTE EPISODE MET DEZE KUT KWALITEIT, FACK YES.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelukkig, Pim is in orde


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    Gelukkig, Pim is in orde


    What was wrong?


    OTOFT: YES! YES YES YES! Ik ben zoooo happy! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    What was wrong?


    OTOFT: YES! YES YES YES! Ik ben zoooo happy! :3


    Zijn staart zag er raar uit. Waarschijnlijk heeft hij een tik van iets gehad. Hij krijgt een pilletje tegen koorts en voorlopig blijft hij binnen, maar hij heeft geluk gehad, om t heel cru te zeggen


    26 - 02 - '16

    I'm turning into a real motherly figure lately. I have to remind two people to eat daily.


    kindness is never a burden.

    Ik durf best te zeggen dat ik een hekel heb aan kritiek. Het is wel nuttig en zo, maar het is nooit leuk om iemand iets negatiefs over je te horen zeggen. Ik snap niet dat daar een taboe over word gemaakt, het is toch niet vreemd als je iets niet leuk vind?

    Fuck. You.


    BriBry schreef:
    Ik durf best te zeggen dat ik een hekel heb aan kritiek. Het is wel nuttig en zo, maar het is nooit leuk om iemand iets negatiefs over je te horen zeggen. Ik snap niet dat daar een taboe over word gemaakt, het is toch niet vreemd als je iets niet leuk vind?

    Er is een verschil tussen goede kritiek en opbouwende kritiek, meestal als het pijnlijk is om te horen is de kritiek ook niet goed opgebouwd. Het is prima om het niet leuk te vinden though, maar ik heb wel geleerd dat het echt heel fijn is om iemand anders' blik op iets te krijgen, zolang het maar niet afgekraakt wordt want dan heb je er niks aan (:

    Edit: het heeft mij trouwens echt twee jaar gekost om feedback te kunnen appreciëren, het is niet iets wat je zomaar leert, want feedback ontvangen is net zo lastig als het krijgen en ik vind het nog steeds lastig. Dus het is prima om te zeggen dat je er een hekel aan hebt.

    Ik heb geen idee of je dit wilde horen, maar ik dacht ik zeg het maar even.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Er is een verschil tussen goede kritiek en opbouwende kritiek, meestal als het pijnlijk is om te horen is de kritiek ook niet goed opgebouwd. Het is prima om het niet leuk te vinden though, maar ik heb wel geleerd dat het echt heel fijn is om iemand anders' blik op iets te krijgen, zolang het maar niet afgekraakt wordt want dan heb je er niks aan (:


    Ik snap je punt, maar dat is wat iedereen zegt. Het is zo'n bemiddeling, voor mij dan ^^ Ik vind het gewoon sowieso niet leuk om kritiek te krijgen. Mijn verstand verteld me wel dat het allemaal belangrijk is om zoiets te krijgen, en daarom is het ook wel fijn. Maar geheel vanuit mijn gevoel gezegd vind ik kritiek in het algemeen gewoon niet leuk.
    Desondanks zegt dat niet dat ik het niet wil krijgen ^^ Het is meer dat ik na zat te denken over hoe mijn gevoel zo anders beslist dan mijn verstand over zoiets. En op dit moment heb ik de laatste drie dagen zo veel (opbouwende) kritiek gekregen dat ik daar zo moe van ben :') Waar zijn de complimentjes heen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:04 ]

    BriBry schreef:
    (...)

    Ik snap je punt, maar dat is wat iedereen zegt. Het is zo'n bemiddeling, voor mij dan ^^ Ik vind het gewoon sowieso niet leuk om kritiek te krijgen. Mijn verstand verteld me wel dat het allemaal belangrijk is om zoiets te krijgen, en daarom is het ook wel fijn. Maar geheel vanuit mijn gevoel gezegd vind ik kritiek in het algemeen gewoon niet leuk.
    Desondanks zegt dat niet dat ik het niet wil krijgen ^^ Het is meer dat ik na zat te denken over hoe mijn gevoel zo anders beslist dan mijn verstand over zoiets. En op dit moment heb ik de laatste drie dagen zo veel (opbouwende) kritiek gekregen dat ik daar zo moe van ben :') Waar zijn de complimentjes heen.

    Dat is inderdaad wel lastig, want bij goede kritiek hoort ook het benoemen van de goede punten en als je die niet krijgt dan is motivatie vinden om het te verbeteren ook lastig om te vinden dus dat snap ik wel c: het is sowieso nooit leuk om te horen te krijgen dat iets nog niet helemaal perfect is, maar voor mij is het eerder een soort hou vast geworden omdat ik het fijn vind om iets te hebben waaraan ik mij vast kan houden om verder te groeien. Dat neemt niet weg dat je ook complimenten nodig hebt, dus waar je ook kritiek op krijgt, ik hoop dat je snel te horen krijgt hoe awesome het is c: succes tho ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, zodra ik mijn moeder weer zie ga ik het haar vertellen. I have to.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Egh my belly hurts as hell.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.