• ELYSIUM
    soundtrack



    Elysium
    n
    Also called Elysian fields; the dwelling place of the blessed after death.


    Juni, 2016. Een gewapende man raakt binnen in de University of Vermont en schiet een enorm aantal studenten neer. Eén van hen, Arthur Hughes, overleeft het niet. In zijn kamer wordt een dagboek gevonden, waarin hij zijn bucket list heeft opgeschreven. Dingen die hij wou doen, maar er nooit de kans voor heeft gekregen.
    Als eerbetoon aan Arthur, beslist een groepje studenten die de aanslag wel hebben overleeft om de bucket list te voltooien. Met niets meer dan een rugzak vol kleren vertrekken ze op een reis vol herinneringen.

    "Brother, do you believe in an afterlife where our souls will both collide in some great Elysium, way up in the sky?"

    Arthur's bucket list;
    - go skinny dipping
    - go hiking
    - skydive
    - bungee jump
    - fly a hot air balloon
    - visit the Grand Canyon
    - visit Las Vegas
    - drive route 66
    - get a tattoo
    - get high
    - find the love of my life

    "Brother, please never grow up."

    ROLLEN
    Met dank aan Metamorphoses.
    Naam
    Leeftijd
    Relatie met Arthur
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


    - Naam | Relatie met Arthur | Leeftijd | Beschrijvend adjectief | Aanslag | Studie (user) (10 rollen)
    * Aurora Hughes | Zus | 18 | Introvert | Geraakt door kogel | Muziek (Metamorphoses)
    * Isolde Cecilia Archeron | - | 20 | Dromerig | - | Sociaal werk (Stiles)
    * Tanya Kashvi Ghatak | Goede vrienden | 21 | Sociaal | - | - (greenlight22)
    - Lennox Arlington | - | 22 | Temperamentvol | - | Accountant (Sweetwine)
    * Frida Sabokaya | Goede vrienden | 20 | Charmant | Bijna vermoord | - (Polovina)
    * Elle Winter | - | 21 | Onvoorspelbaar | - | - (Sempre)
    * Nyree Ó Coiligh | Klasgenoten | 22 | Positief | Verstopt | - (Sophocles)
    - Noel Caspar Jones | - | 21 | Open minded | - | - (Douceur)
    - Bailey Trevor Nicholson | Boyfriends | 21 | Enthousiast | - | - (EASE)
    - Elijah James Arlington | Beste vrienden | 22 | - | Terrorist verslaan | - (Lutalica)

    "We'll open all the gates and we will walk careless, straight into the light."

    RPG REGELS
    • De huisregels Quizlet zijn ook hier van kracht.
    • Geen ruzie OOC. Personages mogen elkaar natuurlijk wel haten.
    • Denk twee keer na voordat je besluit om mee te doen, zodat het geen ééndags-rpg wordt.
    • Geef naamsveranderingen door.
    • Minimum 250 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, maar maak dit wel duidelijk aan het begin van je post.
    • Have fun!

    "Hold out against the night, guard your hope with your life."

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 13:28 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Stiles schreef:
    Btw, de gehele route 66 rijden duurt heel lang en doe je njet in een paar dagen, dus ik zou voorstellen dat ze alle dingen op de bucketlist doen terwijl ze de route 66 afgaan. Also, van Vermont naar Las Vegas rijden duurt ook wel langer dan vier dagen denk ik ;D

    I know, dit al is zwaar onuitgedacht. Je voorstel is wel goed tho c;


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Stiles schreef:
    Btw, de gehele route 66 rijden duurt heel lang en doe je njet in een paar dagen, dus ik zou voorstellen dat ze alle dingen op de bucketlist doen terwijl ze de route 66 afgaan. Also, van Vermont naar Las Vegas rijden duurt ook wel langer dan vier dagen denk ik ;D


    is het niet beter als ze terugwerken? dus eerst helemaal naar Las Vegas/Grand Canyon gaan en op de terugweg alles doen want anders moeten ze erna nog heel het eind aan één stuk doorrijden?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oke ik had even geen leven en ik heb alle rollen even opgelijst en welke relatie ze met arthur hadden want ik heb echt een ultiem slecht overzicht over alle rollen en wie meedoet en shizzle maar heel veel rollen zijn nog niet af en zooo
    anyway als er iets niet klopt aan het lijstje lemme know

    - Naam | Relatie met Arthur | Leeftijd | Beschrijvend adjectief | Aanslag | Studie (user) (10 rollen)
    * Aurora Hughes | Zus | 18 | Introvert | Geraakt door kogel | Muziek (Metamorphoses)
    * Isolde Cecilia Archeron | - | 20 | Dromerig | - | Sociaal werk (Stiles)
    * Tanya Kashvi Ghatak | Goede vrienden | 21 | Sociaal | - | - (greenlight22)
    - Lennox Arlington | - | 22 | Temperamentvol | - | Accountant (Kahlen)
    * Frida Sabokaya | Goede vrienden | 20 | Charmant | Bijna vermoord | - (Polovina)
    * Elle Winter | - | 21 | Onvoorspelbaar | - | - (Sempre)
    * Nyree Ó Coiligh | Klasgenoten | 22 | Positief | Verstopt | - (Sophocles)
    - Noel Caspar Jones | - | 21 | Open minded | - | - (Douceur)
    - Bailey Trevor Nicholson | Boyfriends | 21 | Enthousiast | - | - (EASE)
    - Elijah James Arlington | Beste vrienden | 22 | - | Terrorist verslaan | - (Lutalica)



    also did some research in de zomervakantie heb ik een roadtrip gemaakt met vriendinnen en toen hebben we in een van gereden (daar kunnen negen mensen in en we zijn met tien (dus meh prop er gewoon iemand extra bij xp) want vanaf wanneer je met een groter model rijdt, moet je een ander rijbewijs of zo hebben
    anyway ik heb een suggestie voor de van;

    buitenkant


    binnenkant


    met wat geprop zou er op de eerste rij drie mensen kunnen zitten, alsook op de tweede rij en op de derde rij zitten vier mensen
    de achterbak wordt gebruikt voor bagage en ik neem aan dat er ook nog een dakkoffer is of zo :'D want dat is écht nodig

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 21:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    oke ik had even geen leven en ik heb alle rollen even opgelijst en welke relatie ze met arthur hadden want ik heb echt een ultiem slecht overzicht over alle rollen en wie meedoet en shizzle maar heel veel rollen zijn nog niet af en zooo
    anyway als er iets niet klopt aan het lijstje lemme know

    - Naam | Relatie met Arthur | Leeftijd | Beschrijvend adjectief | Aanslag | Studie (user) (10 rollen)
    * Aurora Hughes | Zus | 18 | Introvert | Geraakt door kogel | Muziek (Metamorphoses)
    * Isolde Cecilia Archeron | - | 20 | Dromerig | - | Sociaal werk (Stiles)
    * Tanya Kashvi Ghatak | Goede vrienden | 21 | Sociaal | - | - (greenlight22)
    - Lennox Arlington | - | 22 | Temperamentvol | - | Accountant (Kahlen)
    * Frida Sabokaya | Goede vrienden | 20 | Charmant | Bijna vermoord | - (Polovina)
    * Elle Winter | - | 21 | Onvoorspelbaar | - | - (Sempre)
    * Nyree Ó Coiligh | Klasgenoten | 22 | Positief | Verstopt | - (Sophocles)
    - Noel Caspar Jones | - | 21 | Open minded | - | - (Douceur)
    - Bailey Trevor Nicholson | Bromance | 21 | Enthousiast | - | - (EASE)
    - Elijah James Arlington | Beste vrienden | 22 | - | Terrorist verslaan | - (Lutalica)


    also did some research in de zomervakantie heb ik een roadtrip gemaakt met vriendinnen en toen hebben we in een van gereden (daar kunnen negen mensen in en we zijn met tien (dus meh prop er gewoon iemand extra bij xp) want vanaf wanneer je met een groter model rijdt, moet je een ander rijbewijs of zo hebben
    anyway ik heb een suggestie voor de van;

    buitenkant


    binnenkant


    met wat geprop zou er op de eerste rij drie mensen kunnen zitten, alsook op de tweede rij en op de derde rij zitten vier mensen
    de achterbak wordt gebruikt voor bagage en ik neem aan dat er ook nog een dakkoffer is of zo :'D want dat is écht nodig


    BAILEY TREVOR NICHOLSON


    RELATIE MET ARTHUR
          Boyfriend at the time.



    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)


    oooh got it ik was echt niet mee want ik dacht nog 'ahja er was iemand die een relatie had met arthur' maar ik wist niet wie dus zette ik het voorlopig op bromance maar was het vergeten te checken thankss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    oooh got it ik was echt niet mee want ik dacht nog 'ahja er was iemand die een relatie had met arthur' maar ik wist niet wie dus zette ik het voorlopig op bromance maar was het vergeten te checken thankss


    (:


    take me back to the basics and the simple life

    bailey en aurora lijken wel erg op elkaar en aangezien hij in relatie was, zullen zij ook wel goed bevriend zijn?
    ook beleefden ze het verlies van arthur vrij intens en kunnen ze kinda troost gezocht hebben bij elkaar maar niet per se met woorden
    gewoon elkaars aanwezigheid opzoeken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    bailey en aurora lijken wel erg op elkaar en aangezien hij in relatie was, zullen zij ook wel goed bevriend zijn?
    ook beleefden ze het verlies van arthur vrij intens en kunnen ze kinda troost gezocht hebben bij elkaar maar niet per se met woorden
    gewoon elkaars aanwezigheid opzoeken


    Goed idee!


    take me back to the basics and the simple life

    Metamorphoses schreef:
    oke ik had even geen leven en ik heb alle rollen even opgelijst en welke relatie ze met arthur hadden want ik heb echt een ultiem slecht overzicht over alle rollen en wie meedoet en shizzle maar heel veel rollen zijn nog niet af en zooo
    anyway als er iets niet klopt aan het lijstje lemme know

    - Naam | Relatie met Arthur | Leeftijd | Beschrijvend adjectief | Aanslag | Studie (user) (10 rollen)
    * Aurora Hughes | Zus | 18 | Introvert | Geraakt door kogel | Muziek (Metamorphoses)
    * Isolde Cecilia Archeron | - | 20 | Dromerig | - | Sociaal werk (Stiles)
    * Tanya Kashvi Ghatak | Goede vrienden | 21 | Sociaal | - | - (greenlight22)
    - Lennox Arlington | - | 22 | Temperamentvol | - | Accountant (Kahlen)
    * Frida Sabokaya | Goede vrienden | 20 | Charmant | Bijna vermoord | - (Polovina)
    * Elle Winter | - | 21 | Onvoorspelbaar | - | - (Sempre)
    * Nyree Ó Coiligh | Klasgenoten | 22 | Positief | Verstopt | - (Sophocles)
    - Noel Caspar Jones | - | 21 | Open minded | - | - (Douceur)
    - Bailey Trevor Nicholson | Boyfriends | 21 | Enthousiast | - | - (EASE)
    - Elijah James Arlington | Beste vrienden | 22 | - | Terrorist verslaan | - (Lutalica)


    also did some research in de zomervakantie heb ik een roadtrip gemaakt met vriendinnen en toen hebben we in een van gereden (daar kunnen negen mensen in en we zijn met tien (dus meh prop er gewoon iemand extra bij xp) want vanaf wanneer je met een groter model rijdt, moet je een ander rijbewijs of zo hebben
    anyway ik heb een suggestie voor de van;

    buitenkant


    binnenkant


    met wat geprop zou er op de eerste rij drie mensen kunnen zitten, alsook op de tweede rij en op de derde rij zitten vier mensen
    de achterbak wordt gebruikt voor bagage en ik neem aan dat er ook nog een dakkoffer is of zo :'D want dat is écht nodig

    Wow, heel erg bedankt voor dit allemaal! (flower)


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    MT
    Elijah is zo goed als af. Ik had even zijn achternaam veranderd naar Hyde en hij staat open voor Relaties. Ik ga binnenkort denk wel even een lijstje maken wat hij van ieder karakter zou vinden.

    Voor het voertuig waar ze mee rijden. Zou het geen super gaaf idee zijn dat ze iets zoals dit hebben. Al heb je dan idd de complicatie met een ander rijbewijs



    en dan zo'n binnenkant alleen dan met bijvoorbeeld bedden ipv banken?



    Want ik dacht dan dat ze misschien iets meer ruimte zouden hebben en bijvoorbeeld een slaapplek en eigenlijk gewoon een beetje een huis op wielen terwijl ze van bestemming naar bestemming rijden.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 23:35 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Moet je voor zo'n lang busje niet een speciaal rijbewijs hebben tho?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Moet je voor zo'n lang busje niet een speciaal rijbewijs hebben tho?


    yep hetgeen dat ik getoond heb is het grootste model waarmee je kan rijden met een normaal rijbewijs


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    yep hetgeen dat ik getoond heb is het grootste model waarmee je kan rijden met een normaal rijbewijs


    u done your research u.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    u done your research u.


    nah gewoon ervaring met roadtrips (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kahlen > Sweetwine