• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hallways • Caleb

    ‘Karma's a bitch called Caleb, Savore!’ roept hij voordat hij mij begint te achtervolgen. Ik lach hard en probeer hem voor te blijven, maar op deze schoenen gaat dat niet echt heel makkelijk. Ik voel een koude sneeuwbal op mijn rug en gil van de kou. Het duurt niet lang voordat ik ingehaald wordt en Caleb mijn weg blokkeert. Ik val bijna over mijn voeten en weet mij nog net overeind te houden. Ik grinnik en stap wat naar achter.
          ‘Dacht je dat je er zo makkelijk mee weg zou komen, madame Savore?’ vraag hij. Ik lach en schud mijn hoofd gezien ik van de lachstuipen geen woorden uit mijn mond kan krijgen.
          'No, iek... iek... wielde..,' ik begin weer te lachen en draai mij om. Ik trek mijn schoenen met een beweging uit en sprint dan weer de andere kant op. 'Pak mij dan, als je kan!' schreeuw ik over mijn schouder. Echter zorgt dat ervoor dat ik niet kan kijken waar ik heen loop en met een dramatische val, struikel ik over een laag hegje heen. Ik kom met mijn gezicht in de sneeuw. Voor even blijf ik liggen, maar vervolgens barst ik in lachen uit. Ik duw mijzelf wat omhoog en kijk Caleb aan met een pruillipje. De sneeuw zit in mijn wimpers en wenkbrauwen en op mijn wangen. Langzaam begint het te smelten en drupt het ook mijn jurk in. Ik ril en krabbel onhandig overeind.
          In een falende poging probeer ik nog een sneeuwbal te maken met de schoenen nog in mijn handen en gooi die zijn kant op, maar hij mist zo'n twee meter. Bravo Lana.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian
    dress


    Zodra de jurk de grond raakt ben ik zo goed als naakt. In enkel een nietsverhullende onderbroek sta ik voor de jongen van wie ik niet weet ik of ik hem nog mijn vriendje mag noemen, wat ik wel weet is dat ik hem nog nooit zo sexy heb gevonden.
    Zijn ogen lijken ineens een aantal tinten donkerder en ik moet hevig slikken om mijn ademhaling te hervatten. Als ik in de spiegel kijk zie ik dat mijn lippenstift volledig vervaagd is, en dat er een bordeaux rode gloed daar voor in de plaats op Dorian's lippen terecht is gekomen. Oeps.
    "Jij," mompel ik, terwijl ik de blazer van zijn schouders schuif, "hebt te veel kleren aan." Mijn vingers openen de knoopjes van zijn blouse, rukken zijn strikje los en krassen zachtjes over de blote huid van zijn nek, waarna ik zachtjes kusjes druk op de ontblote huid van zijn borst, tot ik de bovenste rand van zijn broek raak.
    Ik ontdoe de knoop van zijn broek, het ritsje, en kijk hem daarna glimlachend aan. Zo charmant mogelijk loop ik richting het bed, waar ik me op mijn rug laat vallen. Steunend op mijn ellebogen kijk ik naar Dorian. "Als je wilt dat ik daar wat aan doe," ik knipoog naar de duidelijke groei in zijn broek, "kun je maar beter deze kant op komen."
    Mijn stem klinkt hees, en daar doe ik niet eens mijn best voor. Ik durf te zeggen dat ik in tijden niet zo opgewonden ben geweest.
    Daarnaast klink ik ontzettend zelfverzekerd, terwijl ik geen idee heb wat ik doe. Ja, ik heb meerdere keren seks gehad met Dorian, maar het bleef altijd bij brave seks. Geen handwerk, geen mondwerk. En ja, als je overtuigd was dat je een lesbienne was, is dat allemaal niet iets dat je al eerder hebt gedaan.


    "I'll have a blue Christmas without you."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || My fiance is not as bad as it seemed || with Regulus || dress
    Ik vertelde hem over mijn relatiestatus, en vroeg hem daarna naar die van hem. Ik wilde het wel graag weten, want ik wilde niets verpesten, zelfs al kon ik hier niets aan doen. Hij vatte de vraag gelukkig licht op en zijn vraag deed me eerst wat nerveus, en toen toch even oprecht lachen. Ik was opgelucht dat hij niemand had, en het feit dat hij uit dit alles toch iets wat licht was kon maken, was een hele goede eigenschap. Ik keek hem aan, opgelucht, maar toch wel wat nerveus om het gesprek niet stil te laten vallen. Ik wilde niet dat deze avond ongemakkelijk werd, maar juist door mijn vraag werd het dat. Gelukkig vond hij het niet ongemakkelijk maar eerder grappig. Zijn eerste woorden hielpen niet heel veel, maar gelukkig stelde de rest me gerust dat ik deze avond niet helemaal had verpest. Ik wachtte even op zijn antwoord, wat ik niet had verwacht toen hij zijn antwoorden uitsprak. Ik wist dat hij quidditch speelde, maar het lezen niet, wat toch best positief is. Een jongen die zijn studie serieus nam zag je niet veel en dat kon ik wel waarderen. Zijn vraag, en zeker de toevoeging, die erna kwam, een stuk minder. Mavi was een bloedverrader, maar nog altijd mijn zus. Ik kon het dan ook niet laten om terug te bijten, al moest ik dat misschien niet doen. "Ik kan jou hetzelfde vragen. Ik gok dat er in elke familie wel iets misgaat." Verder wilde ik het echt niet over hebben. "Ik drink amper, want ik ben zo weg en ik kan me geen kwetsuren kan permitteren." Met een hand door mijn haren ging ik verder met zijn vraag die ik nog niet had beantwoord. "Ik dans veel, ballet, en lees ook graag. Meestal zijn het boeken over de geschiedenis, vaak verre van de leerstof. Wat is jou favoriete onderwerp?" Mijn vraag was oprecht, wat me misschien wel het meest verraste. Ik wilde hem echt beter leren kennen, meer dan alleen door de dwang van de toekomst. Hij was een oprechte jongen met een denkwijze die tot nu toe overeenkwam met die van mij en ondanks zijn drinken, leek zijn moraal zo slecht nog niet. "Wil je nog wat drinken?" vroeg ik na het laatste slokje van mijn drinken te hebben opgedronken. Misschien dat ik toch zijn idee om een alcoholisch drankje te nemen zou aannemen. Dit bal was niet enorm gezellig, al viel mijn date mee, een klein beetje alcohol zou het misschien toch en beetje beter maken. Misschien dat hij ook zoiets wilde, dat was het wel zo aardig om ook wat voor hem te bestellen. De avond werd langzaam beter en hopelijk zou het steeds beter blijven gaan. Dan kon dit misschien een goede start van een redelijk band worden, iets wat wel het minste was waarop ik hoopte met hem, al zou het waarschijnlijk nooit liefde worden, maar wie ooit had bedacht dat dat zo geweldig was, moest ook opgesloten worden in het gekkenhuis.



    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Apperantly my date is quite a fun guy || dress
    Ik kreeg niet echt antwoord op mijn vraag, of het kneepje in zijn hand, alleen maar een wat vage blik in zijn ogen terwijl hij naar me keek. Toch werd het antwoord me meer dan duidelijk toen hij een heleboel shotjes bestelde, waarvan twee hele sterke. Ik grijnsde speels en liet mijn vingers wat rond de vlammen bewegen die op het laatste glaasje stonden. "Wat voor spelletje had je in gedachten? Of wilde je ze gewoon opdrinken?" Ik speelde wat met een los plukje haar. Ik vond het wel gezellig zo en gezien er nog maar vrij weinig gebeurde op de rest van het feest, was een spelletje zeker wel iets waar ik zin in had. Hallucineren was misschien wat minder, zeker op een avond als deze, maar ik moest de naam onthouden voor als het wel een avond was om het heel gezellig te maken en die ik niet perse hoefde te onthouden. Ik pakte de eerste Sweet Honey Twiglet alvast beet en keek ernaar. Het zat in een gewoon shotglaasje, maar die van de Dragon's Flame zat in een lang dun glaasje, iets wat voor een meisje altijd weer een nieuwe kans gaf om d'r date wat te plagen, ja toch? Voor nu liet ik het staan en keek naar mijn date, hopend dat hij een spelletje kende. Anders zou ik ze waarschijnlijk gewoon wegtikken. Ik had best wel zin in nog wat drank, en daarna om lekker te dansen, me te laten gaan, en te zien waar deze avond ons zou brengen, wat waarschijnlijk een bed zou zijn. Ik hoopte in elk geval van wel, want daar had ieder meisje toch wel eens behoefte aan? Ik pakte nu wel het eerste glaasje met Sweet Honey Twiglets en hield die vast een beetje omhoog. Zelfs als we een spelletje zouden doen, zou ik toch snel moeten drinken, en anders zorgde ik daar wel voor. Alcohol, dansen, en sex, dat waren de ingrediënten voor een goed feestje. Strippoker was ook altijd leuk, maar niet met z'n tweeën, dus dansen zou ook al geweldig zijn, zeker als hij echt zo slecht kon dansen als hij zei.


    Bowties were never Cooler

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran and Alcina – Great Hall – Beater – Year 6


    ”Ik heb Blake beloofd zo even met haar te gaan praten, echter zou ik graag nog even met je willen dansen... Date.” Hij grijnste op een jongensachtige manier en nam daarna haar hand vast.       ”Mag ik deze dans, milady?” vroeg hij daarna op zo'n manier dat het leek alsof er een zak aardappelen in mijn keel was blijven steken. Overdreven galant boog hij naar voren, waarna hij een kus op haar hand drukte. Maia giechelde even.
          Met een speelse blik keek hij vanonder zijn wimpers naar Maia, waarna hij begon te lachen. Maia lachte met hem mee. “Maar natuurlijk wil ik met u dansen, mijn heer,” giechelde Maia, waarna ze Jase met haar meetrok, terug de zaal in.
          ”Waarover moet je met Blake praten trouwens?” vroeg ze daarna weer op een normale manier. “Is het ernstig?” Maia keek omhoog, zodat ze Jase kon aankijken. Ze plaatste voorzichtig haar handen op de juiste plekken. “Jullie zijn toch niet aan het uit elkaar gaan, right? Dat is.. Verboden op kerstmis. Kerstmis hoort vrolijk te zijn, voor iedereen.” Maia glimlachte even kort.
          ”Weet je trouwens wel hoe je moet dansen? Of heb je twee linkervoeten? Dan kan ik je het wel leren hoor.” Een andere giechel verliet Maia’s mond. Ze wist wel wat Blake in deze jongen zag. Hij was aantrekkelijk, hij maakte Maia al heel snel aan het lachen en het was geen awkward gesprek. Desalniettemin was Jason O’Donnell niet per se het type waarop Maia zou vallen.
          Langzaam begon Maia een beetje op de muziek te bewegen, zodat Jason geen andere keus had dan ook mee te dansen.
          ”Maar nu even serieus, wat is er gebeurd tussen jullie twee?”


    That is a perfect copy of reality.

    Remus John Lupin

    Het ene moment lag hij nog op de grond, en het andere moment stond hij rechtop. Alles speelde zich af als een youtube filmpje met slechte wifi, het ene moment ging het te snel, het andere moment stond het stil en vervolgens was alles een paar minuten vooruit gespoeld.

    Hij leek niet op de Sirius waar ik hopeloos verlieft op geworden was, deze jongen leek woedend en erg dronken, dat samen met het bloed dat van zijn gezicht op zijn pak drupte maakte voor een angstaanjagend plaatje.

    Het ene moment duwt hij James bijna omver en het andere moment staat hij schreeuwend voor me.

    Hij haatte me, dat was wat hij meerdere keren had geschreeuwd.
    Ik opende mijn mond meerdere keren met de intentie iets te zeggen, maar zelfs als ik wist wat ik zou moeten zeggen was er nog niets door mijn nu kurkdroge keel gekomen.

    Wanneer hij mijn kraag vastpakt knijp ik mijn ogen bijna dicht, in afwachting van een vuist.

    Maar wat er volgde was geen pijn maar een paar bekende lippen die op die van mij werden gedrukt.

    Ik open mijn ogen om te zien dat er gebeurd wat ik denk dat er gebeurt.
    Hij kust me.
    Wanneer hij me weer loslaat valt mijn mond open en kijk ik hem verbaasd aan

    En weer, alsof het maar een seconde later is en ik maar één keer met mijn ogen geknipperd heb is hij verdwenen.
    Waar was hij gebleven,
    Ik kijk om me heen en pak mijn telefoon om uit te zoeken waar hij was gebleven en ik stond op het punt naar buiten te gaan toen ik een hand op mijn schouder voelde.

    Wanneer ik me opdraai zie ik Fabians gezicht, net zo verbaasd of nog verbaasder als ik er waarschijnlijk uitzag.
    'Sorry' zeg ik tegen hem terwijl ik me weer omdraai en naar buiten loop. Maar Sirius en weg van Fabian.

     Mijn hard ging sneller kloppen op het moment dat ik hem in de sneeuw zag zitten, hij zag er niet uit en had zo te zien ook een aantal keren overgegeven zodat de witte sneeuw een onaangename kleur had aangenomen.

    Ik blijf stil staan voor hem en zak door mijn knieën.
    Voorzichtig veeg ik wat van het bloed van zijn wang.
    'Het spijt mij ook'


    Don't be like the rest of them, darling

    EnemyOfTheState went Skaikru


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Lajila Vinaya Lancaster
    'I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside.’
    17 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Beater • Hallway, Peter • Dress

    [justify]Jongens jongens. Drama lijkt je haast te achtervolgen als een schaduw. Een verschrikkelijk irritante schaduw. Kennelijk heeft iemand het in zijn hoofd gehaald brownies te bakken. Op zich niets mis mee, ware het niet dat er hoogstwaarschijnlijk wiet in die cakejes zit. Ondanks dat zijn beste vrienden alles behalve onschuldig zijn, verbaasd Peter me toch elke keer weer met zijn naïviteit. Kennelijk heeft hij er ééntje op. Of twee, of drie, misschien wel meer dan drie. In ieder geval is 'ie nu baked like a cake. Zijn vrolijke gedrag ontgaat me dan ook zeker niet, en ik kan niet ontkennen dat ik bezorgd ben. Daarom besluit ik rechtsomkeert te maken en op een tempo die nog sneller is dan de 12-cilinder motor van een Ferrari, been ik terug naar de Great Hall. Een aantal mensen kijkt me in de voorbijgang behoorlijk vreemd aan, nu moet ik zeggen dat ik er ook wel een beetje stom uit moet zien. waarschijnlijk val ik nu het beste te vergelijken met een struisvogel, of een andere halve gare loopvogel. Wat heb ik toch met vogel metaforen vanavond? Ik kijk op mijn telefoon. Oh. Kennelijk moest hij even een pitstop houden om zijn blaas te legen. In plaats van naar de Great Hall te lopen, loop ik richting de dichtsbijzinde jongenstoilet – die eveneens het dichtst bij de Great Hall is – en roep van een afstandje naar binnen.
          ‘Peter?’ Mijn stem galmt door de ruimte. ‘Ben je hier? Ik ben het... Jil.’ Alsof hij je stem niet herkent, dombo. ‘Gaat het goed?’ Echt een uitstekende vraag om te stellen Jil, terwijl hij staat te plassen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 22:03 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Great hall~ Blake

    { Dress}


    Blake bedankt me, wat me verbaast aangezien advies geven en zeker als ik wat gedronken heb niet echt mijn sterkste punt is. 'Komt allemaal goed babe.', zeg ik terwijl ik met de fles in mijn hand schud. Terwijl ik nog een grote slok neem begint een lichtelijke hoofdpijn op te komen. Hmm, bijna leeg, zo maar weer een nieuwe fles halen dan. Ik volg Blake haar blik, een stuk verderop staat Jase samen met Mia, hij geeft haar een kus op haar hand, ze dansen. Normaal gesproken zou ik blijven zitten en me erbuiten houden, het is niet mijn gesprek en ook niet mijn relatie. Maar het is anders, het is mijn beste vriendin en ik laat niemand haar slecht behandelen. Ik sta op en wankel even terwijl ik dat doe. 'Ik ben zo terug.', mompel ik tegen Blake, al betwijfel ik of ze er iets van verstaan heeft want echt duidelijk praten doe ik ook niet meer. Ik loop richting Jase en Mia, 'Hey Mia, zou Jase even mogen lenen?', vraag ik met een glimlach terwijl ik Jase zacht mee trek aan zijn arm. 'Wat ben je nou aan het doen? Blake heeft je nodig en ik weet dat je echt om haar geeft. Maar zo geef je niet bepaalt het goede signaal af. En ze is mijn beste vriendin, en ik wil dat ze gelukkig is. Jij bent een van de dingen die haar gelukkig maken, dus alsjeblieft ga naar haar toe.', zeg ik in zijn oor terwijl ik hem een klein duwtje in Blake haar richting geef. Vervolgens loop ik verder naar de bar en bestel de volgende fles waarna ik met fles en al naar buiten loop. Even tijd voor een sigaret terwijl zij het, hopelijk, uitpraten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Maia, Scarlett, Blakie • Suit

    Twijfelend kijk ik Maia aan en kijk onrustig om me heen. Nee ik kan het nog niet vertellen, hoogstwaarschijnlijk weten al wat mensen het, laten we dat aantal niet onnodig vergroten. Niet dat ik Maia niet vertrouw, maar roddels en nieuwtjes verspreiden zich nu eenmaal snel hier.
          ‘Vind je het erg als ik dat liever niet zeg Maia?’ Ik kijk haar schuldbewust aan en dans met Maia. ‘Je mag me wel helpen mijn dansmoves te verbeteren?’, zeg ik met een zwakke glimlach en laat Maia een pirouette draaien. Ik lach zachtjes en wil net wat zeggen, wanneer ik Scarlett's stem achter mij vandaan hoor komen.
          ‘Hey Mia, zou ik Jase even mogen lenen?’ Ik frons even en wil wat zeggen, maar ik word al bij mijn arm gegrepen.
          ‘Uh ik zie je later?’ Ik kijk Maia spijtig aan en trek haar snel in een knuffel. ‘Doei Maia.’ Ik glimlach en loop dan mee met Scarlett, die me meetrekt aan mijn arm.
          ‘Scarlett... Moest dat nou? Wat is er?’, vraag ik zuchtend en sla mijn armen over elkaar heen.
          ‘Wat ben je nou aan het doen? Blake heeft je nodig en ik weet dat je echt om haar geeft, maar zo geef je niet bepaald het goede signaal af. Ze is mijn beste vriendin en ik wil dat ze gelukkig is. Jij bent één van de dingen die haar gelukkig maakt, dus alsjeblieft ga naar haar toe.’ Ik kijk Scarlett even verbaasd aan en kijk dan over mijn schouder naar Blake, die ik nu pas zie zitten. Oh. Langzaam dringt het tot me door dat ik echt een klootzak ben geweest. Inmiddels is Scarlett weggelopen en sta ik alleen. Een diepe zucht rolt over mijn lippen, voordat ik richting Blake loop.
          ‘Mag ik?’, vraag ik, zodra ik voor mijn vriendin sta. Ik kijk haar aan en knik dan naar het vrije plekje, naast haar op het bankje. Echter wacht ik niet op een antwoord en neem naast haar plaats. ‘Het spijt me.’


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Random corridor/stairs, Lana • Suit

    Nog voordat ik het door heb is Lana weer verdwenen. Ik moet een paar keer knipperen voordat ik me besef dat ze haar hakken heeft uit gedaan. Rent ze nu serieus op blote voeten? Lachend ren ik achter haar aan en gooi wat sneeuwballen in haar richtingen, helaas missen ze allemaal. En dat is een chaser? Plotseling zie ik hoe ze een soort snoekduik maakt en in de sneeuw belandt. Het ziet er behoorlijk komisch uit, een elegantie française, die nogal op een lompe manier over een laag hegje struikelt. Het meisje heeft nu overal sneeuw zitten. Op haar jurk, in haar bruine lokken en zelfs in haar wimpers. Grijnzend kijk ik met over elkaar heen geslagen armen op haar neer.
          ‘Staat je goed, die sneeuw.’ Ik kijk haar speels aan en zie hoe ze een bal naar me toe wilt gooien. Als een soort reflex wil ik probeber ik tweg te duiken – ook al blijkt 'ie me vervolgens met een afstand van hier tot Tokyo te missen – maar hierdoor glijd ik uit en val ik half bovenop Lana. Even blijf ik stil en kijk ik Lana verbaasd aan. Vervolgens schiet ik weer spontaan in de lach en ik veeg wat sneeuw uit haar gezicht en haren.
          ‘Sorry, gaat het?’ Ik steun op mijn armen zodat ik haar niet plet. Ik kan het niet laten mijn ogen even te laten afdwalen naar haar lippen, voordat ik gauw weer op kijk naar haar ogen. ‘Dit is leuker dan zo'n saai schoolfeestje, vind je ook niet?’ Ik grinnik en doe een poging to opstaan.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 17:41 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm Dorian • Fae

    NIET BEDOELT VOOR DE MINDERJARIGE BABIES ONDER ONS BECAUSE OF HOT STUFF <3333

    'Jij,' mompelt ze en ze duwt mijn blazer van mijn schouders af zodat deze achter ons op de grond beland, 'hebt te veel kleren aan.' Ze trekt het strikje weg en mijn blouse open en binnen no-time voel ik haar zachte lippen op mijn ontblote borstkas. Langzaam zakt ze naar benden en snel maakt ze mijn broek open. Ik bijt op mijn lip. Een vlaag van nervositeit overspoelt mij, maar de alcohol en lust wint het al snel. Ik voel een behoorlijke druk in mijn onderbroek terwijl ik niks anders kan dan naar Fae's lichaam kijken terwijl ze naar het bed loopt. 'Als je wilt dat ik daar wat aan doe,' zegt ze met een knipoog, een blos verschijnt op mijn wangen en voordat ze haar zin af kan maken, ben ik al haar kant op gelopen, 'kun je maar beter deze kant op komen,' zegt ze onnodig. Ik leun over haar heen en druk vervolgens mijn lippen op die van haar. Ik smaak waarschijnlijk naar alcohol, maar de drank heeft mij een nieuw soort moed gegeven. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden. Een verdwijnt in haar nietsverhullende slipje en met mijn grote, bruine ogen kijk ik haar aan als ik een paar seconde neem om adem te halen. Ik laat mijn lippen naar haar blote borst zakken en begin daar een spoor van zachte kusjes achter te laten. Af en toe laat ik mijn tanden over haar zachte huid glijden. Met de hand die in haar onderbroek gegleden is, trek ik heel langzaam de kanten stof naar beneden. Zodra ik helemaal afgedaald ben, leg ik beide handen op haar dijen en laat ik de alcohol en lust mij leiden naar een nieuwe belevenis.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Boys Lavatories • Met Jil

    Oké, ik ben echt verzot op chocolade en al helemaal chocolade brownies, maar misschien is het een idee om niet meer zomaar al het eten aan te nemen dat mij voorgeschoteld wordt. Ik knipper wazig met mijn ogen. Ineens is het aantal feestende tieners in de Great Hall verdubbeld en dat komt niet omdat het ineens zoveel malen drukker is geworden. Ik kreun en duw mijzelf overeind. Dan rolt er een lachje over mijn lippen. Ergens is dit best grappig. Met een brede grijns kijk ik naar de plant naast mij en geef ik die een klopje op zijn schouder, want dat kan. Ik huppel vervolgens vrolijk naar de tafel die vol staat met de geweldigste hapjes die er maar zijn. Ik begin mijzelf vol te proppen met alles wat er staat en bovenal nog meer chocolade. Een ravenclaw meisje staat naast mij en kijkt op met een nog al bijzondere uitdrukking. Ik zwaai naar haar en ga dan op weg naar de tafel met drank waar ik een paar glazen achter elkaar drink met iets groens erin. Het is voornamelijk heel zoet en heel erg geweldig. Ik grinnik om de gedachte en kijk dan weer op naar de dansende koppels terwijl ik heen en weer beweeg van mijn tenen naar mijn hakken.
          Na een tijdje begint mijn blaas toch aardig vol te raken en opnieuw huppelend ga ik op weg naar de mannen toiletten. Ik sta eindelijk te plassen als ik plotseling een deur open hoor gaan.
          ‘Peter? Ben je hier? Ik ben het... Jil.’ Het is Jil! Zonder mijn broek fatsoenlijk omhoog te trekken, open ik de deur. ‘Gaat het goed?’ Mijn onderbroek is al wel omhoog, maar het broek van mijn pak hangt nog op half zeven. Ik kijk haar met een grote glimlach aan.
          'Hey, Lajila,' zeg ik. 'Met mij gaat het goed. Hoe gaat het met jou?' vraag ik terwijl ik mijn broek op probeer te hijsen. Mijn stropdas zit helemaal scheef, mijn haar zit door de war en mijn mond zit onder de chocolade. 'Wat doe jij hier? Moet je ook plassen?'


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Outside • Caleb

    ‘Staat je goed, die sneeuw,' zegt hij. Ik steek mijn tong uit en kijk toe hoe hij de sneeuwbal probeert te ontwijken - wat niet echt nodig was, maar goed - en vervolgens onderuit glijdt. Ik weet nog net een gil uit te stoten voordat hij bovenop mij valt en alle lucht uit mijn longen perst. Ik kijk hem met grote ogen aan en begin dan samen met hem te lachen. Hij veegt voorzichtig wat sneeuw uit mijn haar en van mijn gezicht en een rilling gaat over mijn rug heen. Ik heb niet zo snel last van kou, maar in de sneeuw liggen met alleen een jurk en blote aan is nou niet bepaald verwarmend. Hoewel ik moet zeggen dat een jongen bovenop me niet perse de minst comfortabele positie is.
          ‘Sorry, gaat het?’ Hij steunt op zijn armen waardoor ik weer kan ademen en ik glimlach naar hem. Ik bloos lichtjes als ik zijn blik af zie dwalen. ‘Dit is leuker dan zo'n saai schoolfeestje, vind je ook niet?’ Ik lach.
          'Daar ben iek het compleet mee eens,' zeg ik. Hij probeert overeind te komen, maar als ik hem mee help glijd ik opnieuw onderuit. Ondertussen ben ik begonnen met trillen en mijn lippen zijn compleet blauw geworden. Misschien was het toch niet de beste keuze om mijn schoenen uit te doen. 'Laten we naar binnen gaan, iek ben niet iemand die snel opgeeft, maar 'et begint een beetje te koud te worden.' Uiteindelijk weet ik overeind te komen en trek ik hem met wat moeite ook omhoog. Ik sla mijn armen om mij heen en kijk omhoog naar Caleb.
          'Dankjewel,' zeg ik. 'Dat je toch nog geprobeerd hebt om er een leuke avond van te maken.' Ik veeg wat haar uit mijn gezicht en klop de sneeuw van mijn jurk af. 'Je hebt een frans meisje erg blij gemaakt.' Ik geef hem een knuffel en ga dan op mijn tenen staan om hem een kus op zijn wang te geven.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Scar • Prefect Dress

    Mijn hart slaat bijna over als hij naast me komt zitten.
    Zonder ook maar iets te zeggen leg ik mijn hoofd op zijn schouder en voordat ik er erg in heb ben ik aan het huilen. Zachtjes, zonder geluid, maar toch. Tranen rollen over mijn wangen terwijl ik ondertussen ook mijn armen om Jase heensla, alles om maar niet open en bloot te hoeven janken.
    "Het spijt me," het is niet veel meer dan een fluistering, en ik hoop dat hij het hoort, "het spijt me het spijt me het spijt me zo."
    Ik weet niet precies waar ik het over heb. Mijn eetgedoe, het feit dat ik wegliep, het feit dat ik hem naar behandelde op WhatsApp? Alles, denk ik. Alles spijt me.
    En ik heb ook meteen spijt van het huilen. Nu heeft hij me zwak gezien, weet hij dat ik zacht ben. Dat ik kapot te maken ben, dat je onder mijn harde laag kunt komen. En zodra ze dat weten, gaan ze met je aan de haal. Allemaal.
    Ik wil zeggen dat ik van hem hou, maar ik weet niet of dat een goed idee is. Want dat is ook weer een teken van zwakte, van gevoelens.
    Een van mijn handen glijdt via zijn borstkas af naar de rand van zijn broek, glijdt kort over zijn kruis en weer terug naar de rand van zijn broek. "Ik kan het goedmaken, Jase.. Echt waar. Het spijt me.." En daar komt ze, problematische Blake. Ik weet zelf ergens ook wel dat het fout is, excuses vervangen door seks, maar het is wat ik geleerd heb. Als... hij boos was loste ik het zo op. Dan was hij daarna weer even blij, weer even tevreden met me. Dan zou hij me niet slaan, en als ik het initieerde deed hij het niet.
    "Laat me het goedmaken..."



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Lajila Vinaya Lancaster
    'I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside.’
    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Beater • Boys lavatories, Peter • Dress

    Ik begin te lachen. Het begint met een domme grijns die ik tevergeefs probeer te onderdrukken. Deze verandert in een kinderlijke giechel achter mijn hand, gevolgd door een imbeciele grinnik. Daarna begin ik zachtjes te lachen, voordat ik het uit proest. Als een vis op het droge begin ik naar adem te happen en stomme hik geluiden schallen door de ruimte. Ben ik spontaan gek geworden? Volgens mij wel? Of ik heb op de één of andere manier de wiet ingeademt via Peter's.. Eh... Urine... Laten we het daar op houden. De optie dat ik spontaan gek ben geworden lijkt mij op dit moment het minst onlogisch.
          ‘Pfoe... Sorry...’ Ik veeg wat tranen weg uit mijn ooghoeken en kijk Peter aan. ‘Ik weet niet waar dat vandaan kwam, volgens mij is het feest voor jou wel afgelopen.’ Ik pak wat toiletpapier en veeg zijn mond schoon. Hiervoor moet ik een paar keer heen en weer lopen. Sjesus, heeft die meegedaan aan de nationale 'hoeveel chocola kan je morsen op je gezicht'-wedstrijd? Hoofdschuddend doe ik zijn broek voor hem dicht en trek ik zijn stropdas recht. Achter mij hoor ik een deur dichtslaan en een zesde jaars komt de toilett binnenlopen. Voor een aantal tellen kijkt hij ons behoorlijk vreemd aan. Nu moet ik zeggen, Peter's warrige haar en het feit dat ik als meisje in de jongenstoilet sta... Het ziet er behoorlijk fout uit. Nog gênanter is het feit dat ik een paar keer naast 'm heb gezeten bij potions. Wat is het leven toch geweldig.
          ‘Laten we... gaan.’ Ik pak Peter's hand vast en sleur hem met me mee.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 21:09 ]


    I just caught the wave in your eyes