Scarlett Rose River
17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

{ Dress}
Caleb drukt een lief kusje op mijn wang. 'Mag hopen van wel, dat je volgend jaar mijn date weer bent. Sirius was heel gezellig hoor.', ik onderbreek mijn zin en kijk hem opnieuw diep in zijn ogen aan. 'Maar met jou voelt het gewoon, alsof het hoort.', zeg ik terwijl mijn wangen lichtelijk rood kleuren. Een lichtelijke, kreun, tenminste zo klinkt het in mijn oren komt uit Caleb zijn mond. Even was ik vergeten hoe gevoelig zijn nek was en ik grijnsde. Caleb trekt me nog lichter tegen hem aan en mijn hoofd laat ik rusten op zijn borst. Het is even stil en ik luister naar zijn hartslag. Met andere mensen is het vaak te stil, maar met Caleb zijn die stiltes tussendoor vaak geweldig.'Drank kan inderdaad wel even wachten, volgens mij heb jij sowieso al te veel op,, zegt mijn beste vriend lachend. 'Zeg dat wel, dat ik niet KO ben gegaan in de Great hall is mij een compleet raadsel.', lach ik hem toe. Alles gaat zo makkelijk met hem, en de twee weken of misschien wel langer dat we elkaar niet spraken voelde als verdwaald raken in een donker bos zonder zaklamp. Caleb is in deze vorm de zaklamp natuurlijk. Zijn hand zakt af naar mijn kont en zijn hand neemt daar plaats. Mijn wangen kleuren nog roder. Verder speelt hij nog even met mijn haar, dat is echt zo'n Caleb ding. 'Natuurlijk ben ik blij, ik heb mijn beste vriendin terug.', ik trek Caleb dichter naar mij toe dat eerst. 'Ik heb je zo gemist, voelde me zo eenzaam en verdwaald zonder jou.', fluister ik opnieuw zacht in zijn oor. We kijken elkaar aan. Mijn hart zegt zoen hem en doe het nu, mijn hoofd, op dit moment precies hetzelfde. Maar er is een klein iets in me wat me tegenhoud. Misschien een gevoel van eigen waarde of zoiets. Caleb zucht diep en kijkt weg. Ik leg mijn vinger onder zijn kin en trek zijn hoofd weer iets mijn richting op. Terwijl ik hem met een lieve blik diep in zijn ogen aankijk zeg ik: 'Is er iets Cal?', terwijl ik met mijn nagel figuurtjes over zijn lichaam teken.
[ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 9:48 ]
Lindsay, forever in my heart Skaikru went Bughead