• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    We zijn net een stelletje van pre-pubers. 'Ik vind je lief', wat is dat nou weer voor iets om te zeggen als je elkaar al verscheidene keren naakt hebt gezien?
    Maar goed, hij vond het niet raar, dus dan hoef ik me niet ongemakkelijk te voelen.
    Even weet ik niet zo goed meer wat ik nu moet doen. Ik ben helemaal niet iemand van lief en schattig zijn, dit is niks voor mij.
    Wel weet ik dat ik heel blij ben dat ik nog niet al te veel gedronken heb. Ik bedoel, ik voel de drank zeker wel, maar ik kan nog rechtop staan en gedraag me nog niet eens aangeschoten. En dat is fijn, want dan houd ik me tenminste aan één afspraak.
    Ergens ben ik wel tevreden met het feit dat Jase niet op mijn voorstel inging, want ik heb momenteel helemaal geen zin om van bil te gaan. Ik heb honger, mijn lichaam doet pijn, ik voel me een beetje vies en vooral moe. Maar goed, gelukkig heb ik geleerd om mijn eigen wensen aan de kant te zetten voor anderen, zeker op dit gebied.
    Dus mocht hij vanavond nog willen, dan gebeurt het ook. Zoals altijd in mijn leven.
    "Wil je wat drinken?" vraag ik hem, en nog voor hij antwoord kan geven loop ik al naar de bar, waar ik twee glazen van zijn favoriete drankje bestel. Een voor hem, eentje voor mij. Oké, misschien de helft voor mij, aangezien het nou niet echt het meest gezonde ooit is.
    Als ik terug ben druk ik het drankje in zijn handen en glimlach ik. "Op.. ons."



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Ik kijk het meisje na en probeer te verzinnen hoe je iemand met een eetstoornis weer aan het eten krijgt. Als haar vriendje voelt het soort van als mijn plicht ervoor te zorgen dat ze weer gaat eten, maar hoe? Ik ben niet bijzonder creatief en het is niet alsof ik ontzettend veel ervaring heb met dit soort... problemen. Helemaal niet eigenlijk. Verschrikt kijk ik op als ik haar stem weer hoor. Betrapt?
          ‘Op.. ons.’ Ik knik en tik mijn glas tegen die van haar aan.
          ‘Op ons,’ bevestig ik en neem een slokje. ‘Hey, je kent mijn favoriet nog.’ Ik glimlach opgewekt en speel wat met het glas terwijl ik overweeg of ik het onderwerp nu al moet aanknopen, of niet. De kans dat ik de sfeer verpest is nogal groot. Na een tijdje in mijn glas gestaard te hebben en alle voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen te hebben, besluit ik toch maar van wal te steken.
          ‘Hey Blake?’ begin ik voorzichtig en kijk haar nu met een zwakke glimlach aan. ‘Ik zat dus te denken– nou ja ik weet– voel je nu niet aangevallen maar,’ ik zucht even diep en zet mijn glas weg, nadat ik het heb leeggedronken, ‘hoe denk je het probleem op te willen lossen? Want ik hoop dat je snapt dat het zo niet langer gaat, en dat er iets moet veranderen en als je vriendje kun je op mijn steun rekenen. Daarbij wil ik je graag helpen, maar ik weet niet hoe.’ Ik kauw op de binnenkant van mijn wang en verberg mijn handen in mijn zakken, terwijl ik haar reactie afwacht.


    I just caught the wave in your eyes

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Voordat ik mijn derrière ook maar op de stoel geplaatst had, krijg ik een geërgerde blik van een jongen die ik herken als Celebran - ik heb ooit een tweet over sneeuw van hem geretweet.
    'Het spijt mij,' begon hij, wat op mijn gezicht een vragend gezicht opwekte.'maar heb ik je toestemming gegeven om hier te mogen zitten? Misschien was deze stoel wel bezet,' Van verbazing bleef ik een aantal seconden naar de jongen staren, waarvan ik even niet meer begreep dat hij volgens zijn tweet een hekel aan sneeuw heeft; hij leek een soort ijsprins, Jack Frost. Die horen toch juist wel van sneeuw te houden? Doordat mijn aandacht voor deze aantal seconden op hem bleef hangen, hoorde ik ook wat hij zegt na op te staan van zijn stoel.
    'Ik hoef niet naast een of ander dom Hufflepufje te zitten of wat je ook bent. Waarschijnlijk ook nog eens een mudblood,' Ik keek hem enigszins verbaasd na, terwijl hij de great hall uitliep. Het spijt me zeer, meneer moody. Ik vroeg me af of hij altijd zo was en waarom de halve school zich opeens aan mij leek te ergeren. Ik begreep de helft van wat hij tegen me had gezegd. Ik wist inmiddels dat Hufflepuff mijn afdeling was en het woord mudblood had ik eerder gehoord, maar wat het betekende was mij niet duidelijk.
    Ik bleef enigszins radeloos op de stoel zitten. Moest ik nu weggaan of ergens bij willekeurige mensen gaan staan? Datlaatste zou hoogstwaarschijnlijk net als dit, simpel op een stoel gaan zitten, niet geweldig goed uitpakken.
    Op het moment dat ik wilde opstaan om terug te gaan naar mijn kamer en terug te kruipen in mijn dekens, kwam er iemand zitten op de stoel waar Celebran net gezeten had. Degene die was gaan zitten was, in tegenstelling tot mijn eerste onbewuste verwachtingen, niet Celebran. Deze jongen keek me echter gelukkig vriendelijk aan.
    'Hey, Chloe, toch? Ben je hier ook alleen?' Hij keek me aan met een glimlach op zijn gezicht, wat het ergens een beetje negatieve gevoel in me een beetje minder liet worden.
    'Jep hey,' antwoordde ik met een net gevormde glimlach. 'ja, ik zat hier maar gewoon een beetje te zitten.' Ik boog een beetje naar hem toe en vervolgde op een lager volume.
    'Ik ging hier zitten, wat degene die voor jou op die stoel zat blijkbaar niet aankon. Hij ging zo snel mogelijk weg.' Ik haalde mijn schouders op en trok een een beetje vies gezicht. 'Zeg, ik stink toch niet ofzo?'


    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 16:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman




    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Caleb legt me op mijn bed neer en gaat op zoektocht. Vanaf mijn bed bekijk ik hem, en vooral zijn kont is een mooi uitzicht. Hij gooit me een pakje sigaretten toe en ik neem er eentje uit. 'Dit was niet wat ik bedoelde met eentje roken.', zeg ik zacht lachend. Caleb neemt plek naast mij op het bed. Als hij begint over het vieren lift ik mijzelf van mijn bed omhoog. Zodra ik sta maak ik mijn jurk los en stap eruit waardoor ik naakt voor hem sta. Uit mijn kast pak ik mijn zachte eenhoorn onesie en trek deze aan. 'Sorry hoor, om nou de hele tijd in die jurk te lopen.', zeg ik zacht lachend. Mijn jurk hang ik weer netjes op in de kast waarna ik een tasje zoek. Met tasje en al plof ik weer naast Caleb. 'Wil je gewoon praten?', vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Maakt mij niet uit, zat meer te denken om misschien een joint te roken, shotje erbij.', lach ik zacht terwijl ik begin met het klaar leggen van de joint. 'Ik vond het wel oke, ja Sirius was mijn date, maar het was gewoon vriendschappelijk.', zeg ik terwijl ik de joint dicht lik. Ik zie hem in mijn ogen met een grote grijns op zijn gezicht als hij over de ernst van mijn date begint. Lachend geef ik Caleb een duwtje. 'Ja lach maar Hughes, ik weet dat mijn date ervandoor is gegaan met iemand anders, maar who can Blame him.', antwoord ik terwijl ik de joint aansteek. Ik neem een paar hijsjes en nestel me een beetje tegen Caleb aan waarna ik hem de joint doorgeef. 'En hoe was jou avond?', eigenlijk wil ik iets zeggen over Lana maar ik kan moeilijk zeggen "lekker potje staan te tong worstelen?", nee het gaat net weer goed tussen ons. Zo'n jaloerse opmerking zou dat alleen maar verpesten.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 20:26 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes



    Verbaasd kijk ik toe hoe Scarlett zonder enige vorm van schaamte haar jurk uittrekt en naakt voor me gaat staan. Die wind er ook geen doekjes omheen, letterlijk en figuurlijk. Ik maak van de gelegenheid gebruik en neem uitgebreid de tijd om haar lichaam te bekijken. Ze blijft een ontzettend aantrekkelijk meisje om te zien en het kost me heel veel zelfbeheersing om geen toespelingen te maken op dit moment. Gelukkig maakt ze het me niet moeilijker om mezelf te beheersen, gezien ze een unicorn onesie aantrekt. Niet het meest sexy kledingstuk op de wereld. Niet dat het haar niet goed staat, maar volgens mij staat alles haar wel goed. Ik druk de sigaret uit en gooi 'm weg. Scarlett geeft me een speels duwtje als ik haar stiekem uitlach om haar date en diep van binnen ben ik best wel opgelucht dat ze zich niet beledigd voelt of iets.
          ‘Ach ja, ik zal mijn mond maar houden, technisch gezien ben ik er nu ook vandoor gegaan met iemand anders.’ Ik knipoog naar haar en neem de joint van haar aan. Scalett nestelt zich wat tegen mij aan en ik wikkel mijn arm om haar lichaam heen, zodat ik haar nog wat dichter tegen me aan kan trekken. ‘Desalniettemin was mijn avond prima hoor, gezellig enzo,’ geef ik als antwoord. Weliswaar een nogal halfslachtig antwoord, maar ik wilde Scarlett niet kwetsen. Ik zou niet eens weten waarom het haar zou moeten kwetsen, maar het voelt toch niet goed als ik over mijn geweldige avond ga opscheppen. Ik neem wat trekjes van de joint en geef hem weer aan Scarlett. Ik kijk haar aan en glimlach lief naar haar. ‘Je had het trouwens over shots?’ Ik speel wat met haar haren en maak niet bepaald aanstalte om ook daadwerkelijk wat drank te pakken.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 18:56 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Caleb begint natuurlijk over zijn avond, ik weet natuurlijk dat hij en Lana gezoend hebben. Stiekem ben ik benieuwd of dat het enige is wat er is gebeurd, maar het voelt raar om dat te vragen. Daarbij zijn het ook totaal mijn zaken niet, maar ergens ben ik toch benieuwd. 'Technisch gezien heb ik jou een beetje van haar gestolen.', zeg ik lachend. De joint doet al best zijn werking maar waarschijnlijk is het nog heftiger omdat het in combinatie met alcohol gebeurd. Hij knipoogt even waarna hij zijn arm meer om me heenslaat. Ik heb dit zo gemist, het liggen met Caleb, die voor mijn gevoel de perfecte knuffel lengte heeft. 'Fijn om te horen dat het leuk was, wel jammer dat jij niet mijn date was.', zeg ik terwijl ik de joint weer van hem overneem en een grote hijs neem. Met mijn vrije hand streel ik met mijn duim over Caleb zijn handpalm. Ik kijk Caleb lief aan en ik kom iets dichterbij. 'Je had het over shots?', ik knik maar twijfel om op te staan. Eigenlijk lig ik veelste lekker en om nou echt te zeggen dat een shotje nemen op dit moment verstandig is, is nog maar de vraag. Waarschijnlijk loopt het dan alleen maar sneller uit op seks, en dat is vanavond niet het plan. 'Kunnen we zo wel doen.', zeg ik terwijl ik mijn hoofd in zijn hals leg. 'Maar eigenlijk lig ik nu veelste lekker.', zeg ik half zacht in zijn oor. Ondertussen geef ik de joint weer door aan Caleb. 'Tenzij jij graag een shotje wilt doen, je weet dat ik een aanbod nooit afsla.', zeg ik half giechelend. Mijn lach is van dronken lach naar een soort gegiechel. Zal vast wel de wiet zijn al hoop ik dat het niet al te vaag klinkt. 'Ben je blij hoe de avond is gelopen?', vraag ik terwijl ik Caleb diep in zijn mooie ogen aankijk.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 21:00 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    Ik zucht zachtjes, maar probeer niet te geïrriteerd te reageren. Ik snap wel dat hij het er over wil hebben, maar alsjeblieft, niet nu.
    "Zullen we het daar morgen verder over hebben?" We hebben al genoeg serieuze gesprekken gehad, ik wil het nu even leuk hebben. Plezier maken met mijn vriendje.
    Ik glimlach en pak zijn hand. "Ik beloof dat je me morgen alles mag vragen waar je een antwoord op wilt hebben, maar laten we vanavond nou gewoon even niet aan vervelende dingen denken." Makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk, want ik denk alleen maar aan vervelende dingen. Mijn hoofd stroomt over van de vervelende dingen, ze vullen mijn volledige brein, maar laten we doen alsof dat niet zo is. Daar ben ik namelijk heel erg goed in - doen alsof.
    Ik neem een eerste slok uit mijn glas en mijn gezicht betrekt een beetje. Jase mag het dan heel lekker vinden, ik kan maar niet aan de smaak wennen.
    "Yuk..," lach ik, en geef het nog steeds bijna helemaal volle glas aan mijn vriendje. "Drink jij het maar op." Misschien is het maar goed ook dat ik niet meer dan dit drink, dan is er in ieder geval een van ons een beetje nuchter.
    Er klinkt vrolijke muziek en overal dansen mensen, maar als er iets is waar ik geen zin in heb is het wel dansen. Te veel mensen, te veel zweterige lichamen.
    Mijn blik valt op een jongen een paar meter van ons af, die keer op keer probeert hetzelfde meisje te verleiden om met hem te dansen. Het is duidelijk dat zij daar geen zin in heeft, maar toch blijft hij het proberen. Ik zie haar lippen 'nee' vormen, maar de jongen blijft zijn armen maar om het meisje heen slaan.
    In een paar passen sta ik naast het stel. "Hey!" Mijn stem klinkt hard maar vriendelijk, terwijl ik oogcontact met het meisje maak. "Valt hij je lastig?"




    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Caleb Brody Hughes



    Scarlet lijkt ook niet heel erg veel animo te hebben om op te staan, iets wat ik totaal niet erg vind.
          ‘Volgende keer claim ik je weer als mijn date, afgesproken?’ Ik kijk haar speels aan en druk een kus op haar wang, voordat ik mijn ogen even sluit.
          ‘Kunnen we zo wel doen.’ Ze verstopt haar gezicht in mijn hals. ‘Maar eigenlijk lig ik nu veel te lekker,’ fluistert ze in mijn oor en onbedoeld gaan de haren in mijn nek overeind staan. Ik lach zachtjes – iet wat nerveus – en een instemmend geluidje verlaat mijn lippen. Langzaam open ik mijn ogen.
          ‘Tenzij jij graag een shotje wilt doen, je weet dat ik een aanbod nooit afsla.’ Ze giechelt een ontzettend schattige giechel en ik moet weer lachen. Ik neem een flinke hijs van de joint die ze me aanbiedt en blaas de rook langzaam uit. ‘Ben je blij hoe de avond is gelopen?’ Ik knik meteen en verstrengel onze benen terwijl ik haar nog wat dichter tegen me aanttrek.
          ‘De drank kan inderdaad wel even wachten, volgens mij heb jij sowieso al te veel op,’ zeg ik grappend en knipoog naar haar. Mijn ene hand dwaalt af van haar rug, naar beneden richting haar kont. Daar laat ik 'm op rusten en met mijn andere hand wikkel ik een lok haar van haar om mijn vinger. ‘Natuurlijk ben ik blij met deze avond, ik heb mijn beste vriendin weer terug.’ Ze kijkt me aan en ik kijk haar terug aan. De spanning is om te snijden tussen ons, maar ik heb het gevoel dat ik het niet kan maken. Ik zucht even zachtjes en kijk dan weg. Er kan en zal niets gebeuren tussen jullie, Hughes.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Jason Axel O'Donnell



    Ik sla het drankje achterover, dat bij haar, na al die tijd, nog steeds niet in de smaak valt. Ik lach zachtjes en zet de twee glazen weg.
          ‘Sorry dat ik erover begon, je hebt gelijk, we hebben het er morgen wel over.’ Mijn blik dwaalt af richting de dansende menigte en ergens heb ik heel erg zin om ook te gaan dansen. Niet dat ik nou zo'n goede danser ben, niet bepaald eigenlijk. Mijn Elvis Presley moves stoppen bij een enkele danspasjes en de moonwalk, desalniettemin zou ik het wel leuk vinden om tenminste één keer te dansen, met mijn vriendin. Helaas vindt Blake dansen niet heel erg leuk, en besluit ik mezelf maar niet bij haar op te dringen. Ik heb mijn tien seconde durende dans met Maia immers al gehad. Ik verplaats mijn blik terug naar Blake. Althans, naar waar Blake zojuist nog stond. Nu is ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Fronsend kijk ik om me heen. en mijn blik stopt bij een groepje van drie, een jongen en twee meisjes, waarvan het ene meisje Blake is. Ik kom wat dichterbij en zie nog net hoe de jongen haar wegduwt. Dat zorgt ervoor dat er iets bij me knapt.
          ‘Hey!’ roep ik en met een paar grote passen sta ik voor de jongen. Deze kijkt verbaasd op, voordat hij zijn ogen even rolt.
          ‘En wie ben jij? Bemoei je met je eigen zaken,’ gromt hij. Ik trek mijn wenkbrauw naar hem op en ga tussen hem en Blake staan. Ondertussen heeft het andere meisje zich uit de voeten gemaakt. Ik geef de jongen een zetje tegen zijn schouder aan.
          ‘Dit hier is mijn vriendin, en blijf met je poten van haar af,’ sis ik hem toe. De jongen lacht schamper en bekijkt Blake van top tot teen, iets wat me totaal niet aanstaat.
          ‘Die kotsende slet?’ En dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Ik probeer me nog te beheersen, maar de emmer loopt over en voor ik het weet verkoop ik de jongen een harde klap tegen zijn kaak.



    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit


    I just caught the wave in your eyes

    Bij deze: Ben Barnes wordt Lady Gaga.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ollie Gabriel Reid


    17 • Year 6 • Muggleborn • Hufflepuff


    "Nee..," lach ik, "nee, je stinkt niet. Mensen hebben gewoon geen smaak."
    Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op dit feestje te zijn, maar ik heb nu in ieder geval gezelschap. Misschien wordt het tijd om meer vrienden te maken, om wat uit mijn comfort zone te komen. En dan is dit wel een goede stap in die richting.
    "Ik ben Ollie, trouwens," zeg ik dan maar, aangezien ik niet zeker weet of ze weet wie ik ben. "Een van Jase's vrienden.. dat is hoe ik je naam weet."
    Dat klinkt een beetje eng, alsof Jase en ik het altijd over meisjes hebben of zo. Wat dus echt niet zo is, we praten bijna nooit over meisjes, behalve als hij problemen heeft met zijn vriendin. Dat lijkt regelmatig te gebeuren, maar hey, none of my business.
    "Heb je het wel een beetje naar je zin?" Ik open het bovenste knoopje van mijn overhemd, aangezien de stof bijna mijn luchtpijp afknelt en me lucht ontneemt. Ik ben niet gewend aan chique kleren, oké. Het liefst zou ik nu gewoon in een t-shirt lopen, maar dat is niet passend bij de gelegenheid. Mijn moeder stuurde me het pak, dan moet ik het dragen ook.
    "Ik hou normaal gesproken niet zo van dit soort feestjes," geef ik dan eerlijk toe, terwijl ik een slok uit mijn glas neem. "Te veel kleffe stelletjes en mensen die overdreven dronken worden. Maar het is kerst, dus dan moet je soms maar een uitzondering maken, vind je niet?" Ik glimlach en stop even met praten. Je hebt nu wel genoeg gezegd, Ollie.
    Ik drink het glas leeg en tik met mijn voet, vast super irritant, mee op de melodie van het liedje.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with the boyfriend • Prefect • Dress

    "Kappen nou!" Ik trek mijn vriendje mijn kant op. Mijn ogen spuwen vuur, maar dat kan niet echt indrukwekkend zijn aangezien ik bijna dertig centimeter kleiner ben dan beide jongens.
    De andere jongen lacht alleen maar, al is de pijn van Jase's klap wel te zien in zijn ogen.
    "Jase..." ik ga tussen de twee jongens instaan om te voorkomen dat ze elkaar in de haren vliegen. Jase heeft namelijk nogal een kort lontje soms, en ik heb geen zin om het feest uitgetrapt te worden. "Doe normaal."
    Ja, die andere jongen gaf me een duw en viel een meisje lastig, maar ik ben al lang tevreden dat dat meisje nu veilig is. Die duw was onbelangrijk en deed me niets. Mijn doel was niet om deze jongen te bestraffen voor zijn hormoon-gedreven behandeling van een jong meisje, maar om dat jonge meisje uit zijn klauwen te krijgen. Ik ben daar geweest, in die klauwen, zo vaak, dat ik het haar niet aan wilde doen. Of het nou een wildvreemde jongen is, je vriendje, je man of.. je vader, wat mij betreft - nee is nee. Dat dat bij mij nou zo in de war geschopt is betekent niet dat dat bij haar ook mag gebeuren.
    Mijn ogen scannen de ruimte, op zoek naar het meisje, en ik zie haar gelukkig bij een ander meisje staan. Dan is ze in ieder geval in beter gezelschap.
    "Wij gaan," mompel ik tegen Jase, en ik trek hem aan zijn hand mee terug naar waar we net stonden. Mijn vingers strelen over zijn kaaklijn en ik schud mijn hoofd. "Moest dat nou?" Ik druk een kusje op zijn wang. "Je hoeft me niet altijd te verdedigen, he? Als je elke jongen in elkaar wilt slaan die mij een slet noemt ben je lang bezig, Jase."




    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ her Room~ Caleb

    { Dress}


    Caleb drukt een lief kusje op mijn wang. 'Mag hopen van wel, dat je volgend jaar mijn date weer bent. Sirius was heel gezellig hoor.', ik onderbreek mijn zin en kijk hem opnieuw diep in zijn ogen aan. 'Maar met jou voelt het gewoon, alsof het hoort.', zeg ik terwijl mijn wangen lichtelijk rood kleuren. Een lichtelijke, kreun, tenminste zo klinkt het in mijn oren komt uit Caleb zijn mond. Even was ik vergeten hoe gevoelig zijn nek was en ik grijnsde. Caleb trekt me nog lichter tegen hem aan en mijn hoofd laat ik rusten op zijn borst. Het is even stil en ik luister naar zijn hartslag. Met andere mensen is het vaak te stil, maar met Caleb zijn die stiltes tussendoor vaak geweldig.'Drank kan inderdaad wel even wachten, volgens mij heb jij sowieso al te veel op,’, zegt mijn beste vriend lachend. 'Zeg dat wel, dat ik niet KO ben gegaan in de Great hall is mij een compleet raadsel.', lach ik hem toe. Alles gaat zo makkelijk met hem, en de twee weken of misschien wel langer dat we elkaar niet spraken voelde als verdwaald raken in een donker bos zonder zaklamp. Caleb is in deze vorm de zaklamp natuurlijk. Zijn hand zakt af naar mijn kont en zijn hand neemt daar plaats. Mijn wangen kleuren nog roder. Verder speelt hij nog even met mijn haar, dat is echt zo'n Caleb ding. 'Natuurlijk ben ik blij, ik heb mijn beste vriendin terug.', ik trek Caleb dichter naar mij toe dat eerst. 'Ik heb je zo gemist, voelde me zo eenzaam en verdwaald zonder jou.', fluister ik opnieuw zacht in zijn oor. We kijken elkaar aan. Mijn hart zegt zoen hem en doe het nu, mijn hoofd, op dit moment precies hetzelfde. Maar er is een klein iets in me wat me tegenhoud. Misschien een gevoel van eigen waarde of zoiets. Caleb zucht diep en kijkt weg. Ik leg mijn vinger onder zijn kin en trek zijn hoofd weer iets mijn richting op. Terwijl ik hem met een lieve blik diep in zijn ogen aankijk zeg ik: 'Is er iets Cal?', terwijl ik met mijn nagel figuurtjes over zijn lichaam teken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 9:48 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm Dorian • Fae

    Wow. Dat was... anders. Op een hele goede manier. Mijn wangen zijn nog rood van de hitte en we liggen half tegen elkaar opgekruld. Ik kom op adem en trek haar dan dichter tegen mij aan in een knuffel. Ik glimlach gelukkig en sluit mijn ogen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het nog goed zou komen, maar dit zie er na uit dat het meer dan goed gaat komen. Misschien kunnen we dan toch eindelijk onze relatie voortzetten? Of is dat te zelfzuchtig en egocentrisch? Wat als... maar hier stopt de stroom aan gedachten en trekt de alcohol mij terug in een hemelse roes.
          'Wil je weer terug naar het feest?' glimlacht Fae. Ik open mijn ogen en kijk haar aan. Ik haal mijn schouders op en voel dan haar lippen op de mijne. 'Of wil je dat nog een keer proberen?' Ik lach zachtjes.
          'Ik weet niet of ik daar nog puf voor heb,' geef ik toe. Ik kus haar wang en wrijf over haar ontblote rug waarna ik mijn ogen weer sluit. Pas een paar minuten later open ik ze en dan zie ik dat Fae hevig in gesprek is met iemand op haar telefoon. Ik frons lichtjes, maar besluit het maar gewoon te negeren, totdat mijn telefoon ook af gaat. Met ietwat tegenzin strek ik mijn arm uit en grijp ik mijn mobiel van het nachtkastje. Snel trek ik hem weer terug voordat de kou mijn blote arm nog meer aan kan tasten. Ik ontgrendel de telefoon en tot mijn verbazing heb ik een privé bericht van Luke - naast alle gewoonlijke drama in het groepsgesprek. Ik open het en mijn mond valt lichtelijk open, want waarom stuurt Luke mij een bericht over het feit dat Fae denkt dat de condoom gescheurd.
          'Eh... Fae?' vraag ik fronsend. 'Je weet dat ik gewoon naast je lig en dat je niet hoeft te praten via een van je vrienden over iets nogal privé's? Wat... waarom ben je daar überhaupt bang voor en wat... waarom heb je dit aan Luke verteld?' Ik druk mijzelf omhoog zodat ik rechtop zit en kijk op haar neer met een verwarde expressie op mijn gezicht.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caleb Brody Hughes



    Scarlett verplaatst mijn blik weer richting die van haar, door haar vinger onder mijn kin te leggen. Ik kijk haar zo neutraal mogelijk aan en glimlach zwakjes.
          ‘Is er iets Cal?’
          ‘Nee, hoezo?’ lieg ik en schud mijn hoofd om mijn woorden kracht bij te zetten. Ik wrijf een pluk haar uit haar gezicht en plaats weer een kus op haar voorhoofd. ‘Vind het gewoon fijn om bij je te zijn.’ Mijn ogen dwalen kort af richting haar lippen en afwezig wrijf ik met mijn duim over haar onderlip. Alles in mij schreeuwt dat ik het gewoon moet doen, haar moet zoenen en deze kans met beide handen moet aangrijpen. Mijn onderbewustzijn weerhoudt me hier echter van, laat je eens niet leiden door je impulsieve gedrag en je door een overvloed aan testeron gedreven verlangens. Ik trek mijn hand terug en kom een stukje overeind. Als een soort ballon die leegloopt, verdwijnt de spanning in dorm. En dat is misschien maar beter ook. ‘Heb je hier nog wat liggen van mij? Heb niet zoveel zin om naar mijn dorm te moeten lopen,’ zeg ik lachend. Ik geef haar een speelse tik tegen haar kont en sta op van het bed. ‘Een joggingbroek of iets, iets wat in ieder geval comfortabeler zit dan dit.’ Ik gebaar naar mijn zwarte pantalon en begin door haar kast te neuzen. ‘Leuke kledingsmaak heb je trouwens.’ Ik trek al haar lades open, hey we zijn beste vrienden en beste vrienden hebben geen geheimen voor elkaar... Toch? Kennelijk ben ik bij haar ondergoed terrecht gekomen en ik schiet spontaan in de lach als ik een onderbroek zie met allemaal rendieren en kerstbomen erop. ‘Deze is absoluut mijn favoriet’ Ik gooi hem naar haar toe.



    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit


    I just caught the wave in your eyes