• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Scar • Prefect Dress

    Hij wijst mijn avances af en even zat me de moed in mijn schoenen.
    Maar misschien is dat maar voor eventjes, dus terwijl hij me vraagt wat ik vanavond wil doen probeer ik het nogmaals. Ik laat mijn vingers over de knoop van zijn broek glijden, en haak een vinger achter een van de lusjes voor zijn riem. "Jase...," ik kauw op de binnenkant van mijn wang en kijk hem niet aan. Hij heeft mijn zwakte gezien, en als hij nu in mijn ogen kijkt zal hij zien dat die nog steeds vol zitten met emoties. Ik schaam me al genoeg dat ik het zo ver heb laten komen, ik wil me niet nog meer blootgeven. "Je hoeft me niet meteen te vergeven.. Ik snap dat je boos bent, en ik wil je gewoon blij maken.."
    Ergens achter me hoor ik iemand Jase's naam noemen, maar als ik omkijk zie ik niemand bij de stem past. Ik weet namelijk wie het was - Chloe. Het meisje heeft zich in haar hoofd gehaald dat ik haar haat, iets dat natuurlijk niet waar is. Ik heb haar alleen gewaarschuwd dat ze van Jase af moest blijven, nog voordat we een relatie kregen. En ja, misschien heb ik toen lopen dreigen, maar ik ben nu niet meer boos of haatdragend want ze heeft naar me geluisterd. Dat dacht ik ten minste, want nu wil ze blijkbaar toch weer zijn aandacht.
    Maar aangezien ze nu nergens meer te zien is, gok ik dat ze zich omgedraaid heeft zodra ze mij zag zitten. En dat is misschien maar goed ook, aan de huidige situatie te zien.
    "Wil je naar mijn kamer? De toiletten kan ook, wat mij betreft, maar die vloer is wel wat koud aan mijn knieën," mompel ik vervolgens, terwijl ik wat haar over mijn schouder veeg en glimlach.



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || My fiance is not as bad as it seemed || with Regulus || dress
    Het gesprek haalde ik snel weg van Mavi. Ik wilde het er niet over hebben, omdat ik er niet uit was wat ik ermee aan moest. Ik stuurde het gesprek een andere kant op, zodat we het over andere dingen konden hebben, interesses, dingen die we niet van elkaar wisten, want we wisten om eerlijk te zijn niets van elkaar. Ik luisterde ook nar wat hij zoal graag deed. Het was geen verrassing, maar toch fijn om te weten. We hadden toch iets gemeen en vreemd genoeg voelde ik mezelf best comfortabel rond hem. Hij was een pientere jongen, iemand die geen problemen had met dingen doen die belangrijk waren voor de toekomst, iemand op wie je kon bouwen. Toch was deze situatie verre van ideaal. De meeste meisjes hadden iemand mee met wie ze in bed zouden belanden, en ik zou al blij zijn als hij niet met een ander een nacht zou delen. Het was best sneu, maar de situatie was echt te ongemakkelijk om iets te proberen, wat ik anders al lang had gedaan. Dat was ook de reden waarom ik nog wat te drinken voorstelde. Ik had geen dorst, maar hopelijk zou de drank me goed doen, of in elk geval dronken genoeg maken om mijn zorgen weg te nemen. Ik glimlachte door zijn vlugge antwoord en gaf hem een knipoog terug, een klein beetje flirterig, maar zeker niet meer dan vriendelijk bedoelt op het moment. Dat zou misschien nog komen. Gezamenlijk liepen we terug naar de bar, waar hij het woord nam, nog iets wat goed voelde, een man hoorde de leiding te nemen, en hoe graag ik ook op eigen benen stond en een zelfstandige dame was, een man hoorde op sommige punten gewoon de leiding te hebben. Bij zijn bestelling schudde ik lichtjes mijn hoofd. "Elderflower wine, alsjeblieft." kwam er rustig uit. Bier was niet echt een van mijn favorieten, maar een wijntje ging er wel in als ik het mezelf toestond. De barman bracht ons al snel onze drankjes. "Proost, op een gezellig avond." zei ik voor ik een slok nam en genoot van de smaak van mijn wijn en het tintelen van de alcohol op mijn tong. Ik was al bijna vergeten hoe drank dat deed. Hopelijk zou dit snel mijn laatste beetje terughoudendheid meenemen, zodat er nog iets zou gebeuren vanavond, al was het maar een zoen met een random jongen op de gang. Iedereen had het altijd wel over jongens die aan hun trekken moesten komen, maar meisjes hadden diezelfde trekken, of ik in elk geval wel, en de andere Slytherin meiden voor zover ik wist ook. Ik schoof net wat dichter naar hem toe, niet dat de alcohol al werkte, maar dat zou niet lang duren. "Is er nog iets wat je vanavond graag wil of had willen doen? Of is het gewoon een verplicht nummertje?" Ik nam nog een slok wijn, hopend op een antwoord waar ik iets mee kon.


    Bowties were never Cooler

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Zodra ik mijn naam hoor, kijk ik meteen op, en zie ik nog net Chloe die wegloopt. Huh? Fronsend kijk ik toe hoe ze naar de andere kant van de zaal loopt, uit ons zicht, voordat ik mijn blik weer richt tot Blake.
          ‘Jase....’ Haar vingers zitten nog steeds gevaarlijk dicht bij mijn kruis, en spelen met de lussen van mijn broek. Voor nu laat ik haar-haar gang gaan, ik wil haar niet weer van streek maken, en als ze hiervan kalmeert... ‘Je hoeft me niet meteen te vergeven.. Ik snap dat je boos bent, en ik wil je gewoon blij maken...’
          ‘Blake... Ik ben niet boos op je, eerlijk waar niet, ik zou willen dat we dit gewoon achter ons zouden kunnen laten,’ zeg ik zachtjes.
          ‘Wil je naar mijn kamer? De toiletten kan ook, wat mij betreft, maar die vloer is wel wat koud aan mijn knieën,’ zegt ze met een glimlach en ik blijf even stil. Maakte ze een grapje? Een diepe frons verschijnt weer op mijn gezicht, terwijl ik zoek naar woorden. Ik duw haar een stukje van me af en neem haar kin zachtjes vast, voordat ik haar forceer mij aan te kijken.
          ‘Wanneer dringt het tot je door dat ik helemaal niet boos op je ben en niets van jouw kant verwacht op dit moment, behalve dat ik hoop dat we samen je... Eetprobleem kunnen bestrijden.’ Ik laat haar kin los en sla mijn armen over elkaar heen. ‘Maar laten we naar jouw of mijn kamer gegaan, ik heb het wel gehad met dit feest.’ Ik sta op en help Blake overeind. ‘Ik hoop dat je begrijpt dat ik geen seks van je hoef als een spijtbetuiging?’


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Scar • Prefect Dress

    "Nee," ik sla mijn armen als een koppige puber over elkaar. "Ik wil niet gaan."
    Ik wil ook echt niet gaan, want dat betekent een op een zijn met Jase, die me net afgewezen heeft. En snoeihard ook.
    Hij wil me niet. Hij zegt dat hij geen seks van me hoeft als spijtbetuiging, maar ik weet wat dat betekent. Nee, Blake, ik wil geen seks met je hebben nu ik weet dat je een eetstoornis hebt. Nee, Blake, ik ben te bang dat ik je in stukjes breek. Nee, Blake, ik vind je niet meer aantrekkelijk. Nee, Blake, ik heb liever seks met Maia of Chloe of wat mij betreft iemand anders, maar niet met jou.
    "Kom op, Jase, we weten allemaal dat je een jonge jongen bent," ik lach en doe een stapje in de richting van mijn vriendje. Zo gun ik hem een perfect zicht op mijn decolleté, terwijl hij mijn warmte kan voelen. "En je zegt nooit nee tegen de mond van je vriendinnetje op je edele delen, waarom nu wel?"
    Ik kantel mijn gezicht een beetje en kijk hem aan. "Laat me nou gewoon wat terugdoen, Jase. Je laten zien dat het me spijt." Mijn hand glijdt tussen ons in en nestelt zich tussen zijn broekzak en zijn... well, zijn andere zak. "Je kunt niet ontkennen dat hier..," mijn vingers krassen zachtjes over de stof van zijn broek, "iets gebeurt. Ik snap het, Jase, je wilt niet toegeven omdat je denkt dat je dan de controle kwijtraakt. Maar," ik kauw op de binnenkant van mijn wang. "je mag met me doen wat je wilt. Alles om te laten zien dat het me spijt."




    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Faelia 'Fae' Christina Brown


    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Dorian
    dress


    Ik moet naar adem happen als Dorian's gezicht weer omhoog komt, mijn borstkas gaat omhoog en omlaag in het tempo van.. weet ik veel, iets heel snels.
    "Weet je zeker dat je dat nog nooit eerder hebt gedaan?" Glimlachend duw ik de jongen op zijn rug en klauter ik bovenop hem, nog steeds bijkomend.
    Doelbewust kus ik zijn lippen, zijn hals, zijn borstkas, tot ik bij zijn onderbroek aankom. Met het elastiekje om mijn pols bind ik mijn haar vast bovenop mijn hoofd en quasi sensueel bijt ik op mijn lip. Echter gaat het niet echt vloeiend, en terwijl ik naakt bovenop mijn vriendje zit barst ik in lachen uit. Waarschijnlijk omdat ik voor het eerst in mijn leven gedronken heb, of omdat dit.. allemaal redelijk nieuw is.
    Ik laat me wat naar beneden zakken en trek, tergend langzaam, de stof van zijn ondergoed naar beneden.

    Na nog even nagehijgd te hebben hijs ik me uit het bed en trek ik mijn onderbroek weer aan. Dit was.. fantastisch, echt waar.
    Niet dat de seks met Dorian normaal gesproken niet goed is, maar het is een beetje.. tam. Rustig. Niet per se saai, maar wel.. vanille. En dit, vanavond, was alles behalve dat.
    Dat ik vlak voor de.. daad.. het rubber gebroken heb droeg misschien wel bij aan de spanning, maar op een manier die alleen voor mij voelbaar was. Dorian weet van niets, en zo houden we het ook nog maar eventjes. Pas als dit iets oplevert, als dat het al doet, zou ik het hem kunnen vertellen. En zelfs dan ga ik natuurlijk niet toegeven dat ik het gepland heb. Dan ben ik net een psycho girlfriend, en dat ben ik niet. Ik wil gewoon graag mijn familie tevreden houden, en als dat zo kan, dan is het altijd een optie.
    "Wil je weer terug naar het feest?" glimlach ik, terwijl ik me, nog steeds zo goed als bloot, op het bed laat ploffen en een zoen op Dorian's lippen druk. "Of wil je dat nog een keer proberen?"


    Imma have my way with your body


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted




    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Outside~ Caleb

    { Dress}


    Caleb pakt mijn hand vast en trekt me bij het gebroken glas vandaan. Een kleine glimlach siert mijn lippen al doe ik dat onbewust. Vervolgens pakt hij mijn sigaret waarna ik hem even fronzend aankijk. Hij lift met een vinger mijn hoofd omhoog waardoor ik hem wel moet aankijken. In die prachtige ogen, waarom moet hij nou weer zulke mooie ogen hebben.' Het spijt me.. van alles. Ik heb me echt als een klootzak gedragen. ', begint Caleb en een kleine glimlach siert mijn lippen. Eerder vanavond zou ik hem niet geloven maar nu ik hem zo aankijk voelt het zo gemeend, en oprecht. Zijn warme hand laat mijn hand weer los en ik laat mijn arm langs me heen hangen. 'Maar Geef toe, zelf heb je-je ook onredelijk gedragen. Van het ene op het andere moment begon je me te beschuldigen voor vanalles en nog wat, omdat je zogenaamd niets voor me betekent.’, ik kijk naar de grond. Caleb heeft gelijk en dat weet ik. Ik heb me als een jaloerse bitch gedragen en waarom omdat ik gevoelens begon te krijgen voor mijn beste vriend. Gevoelens zijn heel iets anders dan gewoon seks. Seks zijn behoeftes en gevoelens is alleen maar gedoe. 'Is het zo moeilijk om te geloven dat ik om je geef?', een zucht verlaat mijn lippen. Ik loop iets dichter naar Caleb toe en pak zijn hand vast. 'Ik vind het gewoon moeilijk om mijn gevoelens te uiten, dat weet je', ik kijk even weg. 'Zelfs tegen jou, ik ben gewoon bang dat je weggaat op een dag en nooit meer terug komt.', ik ril even en laat Caleb zijn hand los. Mijn armen sla ik over elkaar heen. 'Ik weet het gewoon niet met jou en op een of andere manier kan ik dat niet hebben.', voor mijn gevoel klinkt alles wat ik zeg onlogisch. Hopelijk begrijpt hij mij wel, zoals hij al die jaren al doet. 'Maar ik wil geen ruzie meer met je, dat is me veelste vermoeiend.', zeg ik terwijl ik even lief glimlach naar hem.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ollie Gabriel Reid


    17 • Year 6 • Muggleborn • Hufflepuff


    Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik nog naar het feest zou gaan, vooral omdat ik niet zo van de sociale gelegenheden ben, maar toch heb ik mezelf zo ver gekregen.
    Mijn beste vrienden hebben allebei een date - Pixie met Severus Snape, volgens mij, en Jase met zijn vriendinnetje. Dat laatste schijnt niet helemaal goed te gaan, aan zijn Whatsappje te lezen, maar ik kan me er het best niet te veel mee bemoeien denk ik.
    Maar goed, wat ik bedoel is dat ik dus alleen ben. Ik heb geen date, want ik zou niet weten hoe ik er een zou moeten regelen. Ik ben niet zelfverzekerd genoeg nog, zeker niet als het gaat om meisjes. Ik kan goed met ze overweg, en ik kan ook prima flirten. Je zou het niet aan me merken, maar vanbinnen ga ik dood als ik met meisjes praat. Ik ben altijd bang dat ze me doorhebben. Dat ze me herkennen als een van hen, of zo, terwijl ik dat niet ben.
    In een super basic pak loop ik de Great Hall in. Het ziet blank van de stelletjes. Sommigen zijn aan het zoenen, anderen dansen of kletsen. Hier en daar hebben zich groepjes gevormd, van vrienden of stelletjes, die gezellig met elkaar zijn. Ik voel me nu al helemaal ongemakkelijk, en ik moet er niet aan denken om bij Pixie of Jase aan te sluiten. En nu draaien ze ook nog eens slechte kerstmuziek, iets waar ik echt helemaal niet van houd.
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind kerst super gezellig, maar op feestjes heb ik echt geen zin in driehonderd keer het woord Christmas per uur.
    Ik loop naar de bar en bestel een cola. Echt zin om te drinken heb ik niet, nog niet in ieder geval.
    Iets verderop spot ik een meisje dat ik herken als een van Jase's vrienden, Chloe. Misschien kent ze mij ook wel, en misschien is ze wel alleen?
    Ik kan het proberen. Zo zelfverzekerd mogelijk loop ik naar haar toe, en ik zet mijn meest vriendelijke glimlach op. "Hey, Chloe, toch? Ben je hier ook alleen?"




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Het ziet er vast mooi uit, van een afstandje. Twee zesde jaars die koppig tegenoverelkaar staan, allebei met over elkaar geslagen armen, met een lengte verschil tussen de twee van waarschijnlijk dertig centimeter.
          ‘Kom op, Jase, we weten allemaal dat je een jonge jongen bent.’ Ze lacht en ik forceer een ongemakkelijke grimas op mijn gezicht. Haar lichaam straalt warmte af en ze gaat zo staan dat ik recht in haar decolleté kijk. Beheers je, O'Donnell. ‘En je zegt nooit nee tegen de mond van je vriendinnetje op je edele delen, waarom nu wel?’ Ik slik zachtjes en kijk van haar weg. Ik voel haar ogen op mijn gezicht branden terwijl ze haar hand tussen ons in beweegt, tussen mijn zak en mijn eh... Kruis. Haar hand wrijft over de stof en ik sluit kort mijn ogen voordat ik haar aankijk. ‘Je kunt niet ontkennen dat hier.. iets gebeurt. Ik snap het, Jase, je wilt niet toegeven omdat je denkt dat je dan de controle kwijtraakt. Maar,’ ze pauseert, ‘je mag met me doen wat je wilt. Alles om te laten zien dat het me spijt.’ Ik neem haar pols beet en trek 'm zachtjes weg van mijn kruis. Mijn broek zit overigens een stuk strakker dan voorheen, en ik heb het ook een stuk warmer.
          ‘Blake luister– ik bedoel...’ Ik zucht diep. ‘Begrijp me echt niet verkeerd, want ik zal niet ontkennen dat ik nu geen zin in je heb, want dat heb ik wel, heel erg zelfs,’ zeg ik en lach zachtjes. ‘Maar ik wil niet dat je denkt dat je seks met me moet hebben zodra je ergens spijt van hebt, en dat je daarmee mijn vergiffenis verdient, hoor je zelf niet dat-dat niet klopt?’ Ik kijk haar een beetje radeloos aan en een tikkeltje gekwetst, dat ze dent dat ik zo'n type jongen ben. ‘Seks met jou is niet gewoon 'zomaar' iets, ik houd van je...’ Dat laatste komt er zachter uit. ‘Ik houd van je,’ herhaal ik, ditmaal wat harder.


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Outside, Lana, Scarlett • Suit

    Haar hand glijdt in de mijne. Langzaam verstrengel ik onze vingers en ik kijk er voor een moment in stilte naar. Wat nou als we weer een stelletje zouden zijn? Zoals vroeger? Zou dat werken?       ‘Ik vind het gewoon moeilijk om mijn gevoelens te uiten, dat weet je.’ Ze kijkt even weg en ik laat haar woorden even tot me bezinken. Wacht wat? ‘Zelfs tegen jou, ik ben gewoon bang dat je weggaat op een dag en nooit meer terug komt.’ Ze rilt even en laat mijn hand los zodat ze haar armen om zichzelf heen kan slaan. Heeft ze het koud? Bezorgd en onderzoekend glijden mijn ogen over haar heen. Haar jurk bedekt ook vrij weinig, moet ik zeggen. ‘Ik weet het gewoon niet met jou en op een of andere manier kan ik dat niet hebben. Maar ik wil geen ruzie meer met je, dat is me veel te vermoeiend.’ Ze glimlacht op een manier zoals zij het kan, en die mij ook altijd doet glimlachen, zo ook nu. Ik trek mijn jasje weer uit en leg hem over haar schouders. Net zoals bij Lana, zonet nog... Focus Caleb.       ‘Hier.’ Ik kijk haar aan en zucht zachtjes. ‘Kunnen we alsjeblieft vergeten dat dit is gebeurd? Ik mis mijn beste vrienden...’ Ik trek haar in mijn armen en kijk haar aan. ‘En van mij kom je heus niet zo makkelijk af, wacht maar, binnekort zal je willen dat we weer ruzie hebben,’ grap ik en druk een kus op haar voorhoofd. ‘Wil je nog wat doen, of wil je dat ik je terug begeleid naar je kamer? Zeg het maar.’

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Blake Sophia Haynes


    18 • Year 6 • Pureblood • Ssssslytherin • Great Hall, with Scar • Prefect Dress

    Nee, Jase, zeg dat nou niet.
    Ik weet namelijk niet wat ik daar mee moet, omdat niemand het ooit zo tegen me gezegd heeft.
    Hoe kan hij nou van me houden als ik niet eens van iemand kan houden? Als ik niet eens van mezelf kan houden?
    "Jase...," geen emoties, Blake. Niet. Doen. "Ik... weet niet wat ik moet zeggen."
    Jemig, is dit een of andere rom-com reactie op een aanzoek, of zo? Lekker basic zinnetje, Blake.
    "Dit is allemaal nogal nieuw voor me.. sorry.. het is niet dat ik.. niet hetzelfde voel, of zo. Ik weet het gewoon niet."
    Doe even normaal, Blake. Deze jongen is een once in a lifetime opportunity. Hij is mooi, zoent en vrijt geweldig, begrijpt me, is lief voor me, en houdt van me. Dat zegt hij ten minste, en misschien moet ik voor het eerst in mijn leven daar maar eens aan geloven. Dit is je eerste echte relatie, Blake, en daar hoort dit bij.
    "Maar," een kleine glimlach breekt door op mijn gezicht, "je wilt me dus wel?" Ik geef hem een zacht duwtje en steek mijn tong uit. "Je vindt me nog wel aantrekkelijk.."
    Dat is fijn om te weten. Iets beter voor mijn zelfvertrouwen.
    "Dat is mooi, want ik jou ook.." Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn lippen. Het is een lief, zacht kusje en totaal niet iets voor mij, maar misschien maakt het mijn dwingende gedrag of het feit dat ik nog geen ik hou van je durf te zeggen een beetje goed. "En ik vind je lief." Nog net geen ik hou van jou, maar goed genoeg voor nu.



    Baby, all I want for Christmas is you.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Heb ik nou echt zonet 'ik houd van je' gezegd? Wow, hoezo taking it slowly. Ik geef mezelf een mentale facepalm. Blake lijkt ook niet goed te weten wat ze moet antwoorden, iets wat ik haar ook totaal niet kwalijk neem. Ik lach ongemakkelijk en kijk snel weg van haar.
          ‘Maar,’ mijn ogen schieten wee richting die van haar als ze begint te praten, ‘je wilt me dus wel?’ Ze geeft me een zacht duwtje waarna ze haar tong uitsteekt. Het feit dat ze zich weer 'normaal' gedraagt stelt me wat meer gerust. Ik ontspan wat meer en een oprechte glimlach verschijnt nu ook op mijn gezicht terwijl ik knik. ‘Je vindt me nog wel aantrekkelijk...’ Weer knik ik. ‘Dat is mooi, want ik jou ook..’ Ze drukt een vederlicht kusje op mijn lippen, iets wat me verbaasd, gezien dat helemaal niet iets is voor Blake. Blake is meer van de ruige make-outs waar je-je dominante rol moet eisen, niet van dit soort softe gedoe. Niet dat je mij hoort klagen, wat afwissseling hier en daar kan geen kwaad. Houd het spannend, weet je. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. ‘En ik vind je lief.’ Ik grinnik zachtjes en plaats mijn handen op haar heupen.
          ‘Dat is mooi, want ik vind jou ook lief.’ Ik trek haar wat dichter tegen me aan en leun met mijn voorhoofd tegen die van haar. ‘Trouwens, voor de duidelijkheid. Ik vind je heel aantrekkelijk.’ Ik grijns speels naar haar, voordat ik mijn lippen zachtjes op die van haar druk en mijn ogen sluit. Hebben we dan misschien toch nog een happily ever after voor vanavond?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 22:22 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Outside~ Caleb

    { Dress}


    Caleb trekt zijn jasje uit en legt hem over mijn schouders. Mijn glimlach word groter hoewel ik dat tegen probeer te werken, een beetje hard to get spelen is ook wel handig. Maar de hoeveelheid alcohol in mij laat elke emotie nog duidelijker zien dan normaal.'Kunnen we alsjeblieft vergeten dat dit is gebeurd? Ik mis mijn beste vriendin.', zegt Caleb. 'Ja, graag zelfs.' , ik laat me in een knuffel trekken en sla mijn armen stevig om zijn middel. 'Ik heb je echt gemist.', zeg ik terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk. ‘En van mij kom je heus niet zo makkelijk af, wacht maar, binnekort zal je willen dat we weer ruzie hebben', ik lach even. 'Gelukkig maar, beloof je het me? Big rebel.', zeg ik lachend terwijl ik hem vast houd. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en ik voel een warm gevoel door mijn lichaam gaan. Ik leg mijn hoofd heel even in zijn nek waardoor ik zijn parfum ruikt. Wauw, wat heb ik dat gemist zeg. 'Wil je nog wat doen, of wil je dat ik je terug begeleid naar je kamer? Zeg het maar.’, vraagt hij. Over mijn antwoord hoef ik niet twee keer na te denken. 'Ik wil onze vriendschap wel vieren, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik vind dat we dat wel verdient hebben. Oja, en je moet me deblokkeren natuurlijk', zeg ik lachend. Even denk ik aan Lana, zij zal vast zitten wachten op hem, Caleb kennende dan. 'Tenzij je heel graag iets anders wilt doen natuurlijk.', zeg ik. Ik trek hem nog even in een stevige knuffel. 'Ik heb je echt gemist Caleb.', fluister ik zacht in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 22:24 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Outside, Scarlett • Suit

    Ik voel haar hart kloppen tegen mijn borst aan en om een één of andere reden kalmeert mij dat enorm. Ik ontspan in haar armen en laat mijn kin rusten op haar hoofd. Voor een moment geniet ik gewoon van de stilte tussen ons en sluit mijn ogen voor een moment. Dat ene liedje van Ed Sheeran schiet door mijn hoofd, Afire Love. “With your body next to mine, our hearts will beat as one” Die zin beschrijft dit moment wel perfect, vind ik. Op een gegeven moment besluit ik echter de stilte te verstoren.
          ‘Ik loop wel mee met je naar je kamer,’ besluit ik uiteindelijk en kijk Scarlett glimlachend aan. ‘Stop ik je toe,’ grap ik vervolgens en druk een kus op haar slaap. Mijn gedachten dwalen kort af naar Lana, ben ik nu fout bezig? Nee toch? Wat onschuldig lol trappen met je beste vriendin kan toch geen kwaad? Nou ja, onschuldig... Voor zover ik en Scarlett onschuldige dingen doen uiteraard. Desalniettemin heb ik wel al besloten Lana sowieso nog een bezoekje te brengen ergens deze nacht, dat ben ik haar immers wel verschuldigd, na alle drama waar ik haar mee heb opgezadeld. Gelukkig had ze me het wachtwoord van de Gryffindor Common Room gegeven, anders had ik lang voor dat schilderij kunnen wachten, die ik overigens nog lelijk vind ook.
          ‘Zullen we gaan?’ onderbreek ik mijn eigen gedachtengang en neem haar hand vast. ‘Ik heb je ook heel erg gemist, Scarlett,’ fluister ik nog snel in haar oor, voordat ik haar optil. Het was me zeker niet ontgaan dat ze amper nog op twee benen kon staan. Hoeveel zou ze op hebben? Op deze manier wist ik in ieder geval zeker dat ze zich niet zou bezeren of iets anders doms zou gaan doen door haar dronkenschap.


    I just caught the wave in your eyes


    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Outside~ Caleb

    { Dress}


    De knuffel met Caleb zou eeuwig mogen duren als het aan mij zou liggen. De kou die ik net door mijn hele lichaam voelde is nergens meer te bekennen. Op mijn vraag of hij onze vriendschap wilt vieren krijg ik een half antwoord. Hij wilt naar mijn kamer gaan, me instoppen zoals hij het noemt. Al weet ik niet wat hij daarmee wilt zeggen. Me instoppen als een klein kind, of juist samen het bed delen. Een ding is zeker, ik vind het nog te vroeg om het tweede te doen. Caleb en ik hebben net de vriendschap weer opgebouwd en nu moet ik mijn behoeftes niet in de weg van onze vriendschap laten staan. Daarbij weet ik bijna zeker dat hij met Lana heeft afgesproken en ik wil geen tussendoortje zijn. 'Ja hoor, gaan we desnoods nog wat roken om het te vieren.', lach ik zachtjes. We houden elkaar nog even in stilte vast. In mijn hoofd probeer ik verschillende manieren te bedenken om vanavond succesvol te laten verlopen. Wat dus betekent geen seks met Caleb. Op whatsapp vraag ik zowel Sirius als Blake om hulp. Beide hebben ze er vrijwel geen vertrouwen in dat dat gaat lukken. Maar het moet me lukken, 'Zullen we gaan?', vraagt Caleb en ik voel hoe hij me optilt. Met zijn mooie sterkte armen, focus Scarlett, focus. 'Ik vind het helemaal goed.', zeg ik terwijl ik zijn armen stevig om zijn nek sla. Zo lopen we samen het kasteel in, zoals we voor mijn gevoel al honderden keren hebben gedaan. Eenmaal bij mijn kamer aangekomen zijn we de enige in de dorm. Een glimlach siert mijn lippen en ik kijk mijn beste vriend aan. 'Dus wat wil je doen?', vraag ik aan hem.


    @Yu , weet niet of je het goed vind dat ik Caleb heb verplaatst, anders moet je het maar zeggen pas ik het aan. c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Dorms, Scarlett • Suit

    Ik zet Scarlett op haar eigen bed neer en leg mijn jasje over een stoel neer. Nonchalant haal ik mijn schouders wat op en doorzoek haar nachtkastje voor een pakje sigaretten. Als ik die niet vind, open ik het nachtkastje van één van haar kamer genoten.
    ptab]‘Zou ze het erg vinden?’ vraag ik aan niemand in het bijzonder. Ach, vast niet. Ik pak het pakje en neem er een sigaret uit, voordat ik het op Scarlett's bed gooi en ik naast haar plaats neem.
          ‘Je had het over vieren? Wat zou je willen doen?’ vraag ik en steek een sigaret op, waarnaa ik me vervolgens achterover op haar bed laat vallen. ‘Gewoon praten?’ stel ik voor en kijk naar haar op. Ik neem haar hand vast en speel wat met haar vingers terwijl ik een hijs neem van mijn sigaret.
          ‘Dus... Hoe was vond je het?’ probeer ik een gesprek aan te knopen en laat haar hand weer los, waarna ik vervolgens een hand door mijn haar haal. ‘Sirius was je date toch?’ Ik vraag het zo nonchalant mogelijk en kijk van haar weg. ‘Hoorde dat-dat in een fiasco is geëindigd.’ Ik kan het niet helpen om zelfgenoegzaam te grijnzen, maar ik probeer mijn grijns voor Scarlett te verbergen, straks wordt ze weer boos en is het mijn schuld. Kan ik er wat aandoen dat ik Sirius niet bepaald mag. Okay, misschien kan ik er wel wat aandoen, maar goed, dat ter zijde. ‘Niet stom bedoeld hoor,’ voeg ik er daarom nog gehaast aan toe en lach wat ongemakkelijk terwijl ik weer een trekje neem.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 14:29 ]


    I just caught the wave in your eyes