• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    • James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    • Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    • Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    • Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    • Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    • Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    • Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain
    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    •
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jason Axel O'Donnell
    'Baby, all I want for Christmas is you.’
    18 • Year 6 • Halfblood • Hufflepuff • Captain • Keeper • Great Hall, Blakie • Suit

    Ik heb Blake's magere lichaam dicht tegen de mijne aangetrokken en mijn hand laat ik rusten op haar heup. Ook al zegt ze het amper hoorbaar, het lijkt haast alsof ze de woorden ademt, ik hoor haar verontschuldigingen maar al te goed. Zuchtend druk ik een kus op haar kruin. De tranen op haar wangen ontgaan me niet, en ik kijk haar ongerust aan. Dit is een primeur. Blake die huilt. Die enige vorm van emotie laat zien. Ik wil wat zeggen, zeggen dat ik van haar houd. Via een berichtje had ik het al tegen haar gezegd, maar dat is anders dan het in het echt tegen iemand te zeggen. Daar niet van meende ik het wel, toen ik het berichtje stuurde, en ik meen het nog steeds. Blake's hand bij de rand van mijn broek leidt me echter af. Dat ze 'm kort over mijn kruis heen laat gaan, ontgaat me ook zeker niet. Waar is ze mee bezig?
          ‘Laat me het goedmaken...’ Onbegrijpend kijk ik op het meisje neer, en subtiel leg ik haar hand wat verder weg van mijn kruis. Waar is ze mee bezig? Het ligt vast aan de alcohol en alle emoties waar ze al die tijd mee heeft lopen kampen. Ja dat zal het zijn.
          ‘Je hoeft niets goed te maken Blake, ik ben niet boos op je...’ En dat was waar. Ik ben niet meer boos. Ik draai me wat meer naar Blake toe en druk een kus op haar wang. ‘Wat wil je voor de rest van de avond nog doen?’


    I just caught the wave in your eyes

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Outside, Lana • Suit

    Onze eerste poging tot opstaan mislukt dramatisch. Ondertussen zie ik hoe Lana toch minder gevoelloos is dan ik dacht, wat me ergens toch wel geruststeld. Lana is een normaal fucntionerend mens. De tweede keer dat we proberen op te staan gaat het gelukkig wat beter, en na wat geslip en geglij staan we allebei weer op twee benen.
          ‘Dankjewel. Dat je toch nog geprobeerd hebt om er een leuke avond van te maken.’ Ze ondoet zich van de sneeuw op haar jurk en veegt wat plukken haar uit haar gezicht. ‘Je hebt een Frans meisje erg blij gemaakt.’ Ze geeft me een knuffel en drukt een kus op mijn wang. Glimlachend sla ik mijn armen om haar heen.
          ‘Geen problemen Lana... Ik was je ook wel wat verschuldigd.’ Ik trek mijn jasje uit en leg deze over haar schouders. ‘Kom laten we naar binnen gaan, voor je verandert in een Franse ijspegel in plaats van een Frans meisje.’ Ik lach zachtjes en til haar op, bridal style. 'Zo hoef je niet in de sneeuw te lopen,’ zeg ik simpel en kijk haar glimlachend aan. Ik kijk op, en volgens mij wordt mijn huid vijf tinten lichter. Ik slik even zachtjes en kijk dan Lana aan. ‘Uhm.. Lana...,’ fluister ik zachtjes. ‘Scarlett... Ze staat bij de ingang, wil je dat ik een andere route neem?’ Mijn blik kruist die van Scarlett en ik kijk haar even spijtig aan. Vervolgens kijk ik weer neer op Lana. Ik vroeg die vraag niet zonder reden, Scarlett en Lana waren geen goede combi, en ik wilde niet dat het meisje in mijn armen onnodige drama over zich heen zou krijgen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 20:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [face=times]



    Severus "Sev" Snape

    "Bloodrush..."


    "Wat voor spelletje had je in gedachten? Of wilde je ze gewoon opdrinken?"  Ik gaf mijn ogen de kost en keek rond in The Great Hall. Het was waarschijnlijk enorm afgezaagd maar het was het beste wat ik kon verzinnen.

    "Normaal gesproken doe ik alleen drinkspelletjes tijdens een potje tovenaarsschaak maar let's give this a try. De Sweet Honey Twiglets zijn voor elke keer als je een persoon ziet zoenen en de Dragon's Flame is voor drama? Anders doen we de Dragon's Flame voor als iemand die iets kerst-gerelateerd aan heeft."
    Ik hoorde mezelf en besefte hoe stom dit klonk.

    Ik keek toe hoe ze het glaasje Dragon's Flame bestudeerde en ik onderdrukte een lach. Je moest wel erg stom zijn om niet door te hebben wat zij in gedachte had als de Dragon's Flame zijn beurt kreeg. Wederom betrapte ik mezelf op het feit dat ik mijn ogen weer de kost gaf aan haar gorgeous lichaam. Ik beet op mijn onderlip om ervoor te zorgen dat niet al het bloed naar één plek stroomde. Verdomme, ik wilde haar gewoon!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Apperantly my date is quite a fun guy || dress
    Severus stelde een spelletje voor. Het was niet heel gecompliceerd, maar alles was beter dan niets en met twee personen waren de opties altijd gelimiteerd. Ik liet mijn ogen door de hal glijden en zag onder andere Sirius de zaal uit strompelen en Blake in Jase' armen snikken. "Je kan het beter omdraaien. Deze school is alleen maar drama." Met die woorden viste ik mijn mobiel uit mijn decollete en keek erop. Ja hoor. Sirius had Remus gezoend, Jase en Blake hadden relatieproblemen, Celebran wist niet hoe de standaard mens in elkaar zat, en Luke was net iets TE open over zijn liefdesleven. Een standaard feestje. Ik stopte het ding weer weg en pakte naast de Honey Twiglet die ik al vast had, ook de Dragon's Flame vast, terwijl ik de ogen van de jongen over mijn lichaam voelde gaan. Het zou niet lang duren of wij moesten privacy gaan zoeken, iets wat ik zeker niet erg vond. Ik liet mijn ogen ook even over hem dwalen voor ik eerst de Honey Twiglet achterover gooide. Het glaasje zette ik ondersteboven op de bar. "Sirius kan zich zoals altijd niet gedragen, of Blake, dus cheers. Ik ben benieuwd." Mijn stem was als een klokje en mijn brede glimlach compleet oprecht. Ik blies de vlammen voorzichtig uit, voor ik mijn lippen om het glas vouwde en mijn hoofd achterover kantelde. Het shotje smaakte naar hete pepers, vlierbloesem, peer, en limoen, al werd alles snel overstemd door het branden van de alcohol. Toen de laatste druppel door mijn keel gleed, rechtte ik mijn hals weer en zette ook dit glaasje, met een subtiele kring lippenstift net onder de rand, op z'n kop op de bar. "Jou beurt, of wil je dat ik eerst die van mij op maar." Ik schonk hem een knipoog en een glimlach, met hopelijk nog lipstick op de goede plek. Ik wist nog wel een manier om snel van de shotjes af te komen, al was dat waarschijnlijk vals spelen. Vals spelen was fout, maar het zou betekenen dat we sneller op de dansvloer, en ook sneller van de dansvloer zouden zijn, als we de route over de dansvloer al zouden nemen, wat gezien de blik in zijn ogen misschien wel eens de uitkomst zou kunnen zijn.


    Bowties were never Cooler

    James "Prongs" Potter
    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — the dance — Sirius/Scarlett/Jason/Blake

    Until the very end.

    Verbaasd staar ik naar Sirius die op de grond zit en uiteindelijk zijn grote hondenogen naar ons opricht. Er loopt een straaltje bloed over zijn gezicht heen en ik bijt kort op mijn onderlip. Hij ziet er... gebroken uit. Ik denk inderdaad dat gebroken het juiste woord is.
          Dan strompelt hij naar mij en Remus toe en ik wacht af.
          'Je zei dat ik altijd je beste vriend zou zijn.' Een duw. 'Je loog. Net zoals iedereen loog je. Je bent een eikel, Prongs.' Nog een duw. Ik bewaar maar net mijn evenwicht en ik kijk naar de jongen, die zich nu tot Remus richt . ook Moony heeft geen flauw idee wat hij moet doen en ik wacht lipbijtend af. Ik wil niet dat Sirius Remus wat aandoet alleen maar omdat hij dronken is en hier met een andere date is. Het is in zekere zin Sirius' eigen schuld.
          'En jij. Ben je nu blij? Hm? Ik heb mijn hart bij jou uitgestort. Ik heb gehuild en gesmeekt. Ik heb zo vaak sorry gezegd. Ik heb ALLES voor je gedaan, maar nog steeds vergeef je het mij niet. Je haat me en ik haat jou!' roept Padfoot naar Moony en ik wil al naar ze toelopen om ze zo nodig uit elkaar te trekken, mochten ze gaan vechten. Maar dit is niet nodig. Voor onze ogen drukt Sirius zijn lippen op die van Remus en ik moet zeggen dat iedereen verbaasd naar het schouwspel kijkt. Dit had niemand verwacht, denk ik. Sirius stormt de Great Hall uit en het is even stil om ons heen. De mensen die niets hebben gezien, praten vrolijk door, maar ik ben even stil. Kort kijk ik naar Remus en ik haal diep adem.
          'Ga naar hem toe,' zeg ik hem en ik geef hem een zetje in de richting waar Sirius net verdwenen is. 'Hij heeft je nodig.' De Marauders mogen niet uit elkaar vallen zo'n aangelegenheid, het moet weer goed komen en dat weten zij ook wel. 'Kom op, Moony, sta niet zo te dralen en ga ervoor!' Dit keer geef ik hem een wat hardere, strengere duw en ik grijns toch even. Ik weet dat hij Fabian niet wil kwetsen, maar ik kan wel aan hem zien wat hij daadwerkelijk voelt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sirius "Padfoot" Orion Black



    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • Remus
    De kou bekruipt me als een soort monster en trekt langzaam in mijn kleren. Mijn handen raken langzaam bevroren en gevoelloos en ergens verdoofd het de pijn. Ik zit in de schaduw van het gigantische kasteel met knieën in de sneeuw. Het liefst zou ik op de grond zakken, maar mijn maag is het daar niet mee eens. Opnieuw komt er een vlaag misselijkheid omhoog en de rest van mijn maaginhoud ligt op de grond voor mij. Er druipen zouten tranen langs mijn neus op die zich vermengen met dieprood bloed. Mijn schouders schokken en ik probeer overeind te komen, maar opnieuw krimpt mijn maag samen. Deze keer komt er echter niks meer uit behalve wat maagzuur. Mijn keel brand enorm en dit keer niet van de alcohol. Ik hoest hevig en grijp mijn maag vast.
          Ik probeer nog wat mee te krijgen van wat er in het groepsgesprek gebeurt. Ik weet ervoor te zorgen dat Scarlett en Blake gaan praten, dan heb ik tenminste nog iets goed gedaan, maar uiteindelijk laat ik mijn mobiel in mijn broekzak glijden omdat mijn vingers het opgegeven hebben. Ik kruip weg van de plek waar ik zojuist mijn maaginhoud vermengd heb met de smetteloze witte sneeuw. Een paar meter verderop laat ik mijzelf weer langs de muur naar benden zakken. Mijn handen heb ik stevig om mijn lichaam geslagen en nog steeds druppelen er tranen over mijn wang. De kou verdoofd de fysieke pijn genoeg, maar de mentale pijn niet. Ik ben compleet kwijt wat ik moet doen en wat ik kan doen. Scarlett heeft mij drugs aangeboden en ik wil het aannemen, maar ik kan mijzelf niet overeind krijgen. Dan krijg ik een berichtje van Remus. Hij wil praten. Ik bijt hard op mijn lip. Wil hij mij duidelijk maken dat ik het verpest heb? Voor goed nu? Dat hij mij niet meer hoeft te zien en dat de vriendschap over is? Dat ik zojuist een einde gemaakt heb aan de Marauders vriendschap?
          Ik begin nog harder te huilen. Nu kan toch niemand mij horen. Ik krul op en verberg mijn gezicht tussen mijn knieën. Wat heb je gedaan Sirius? Ik draai mij om naar de muur en stomp dan zo hard als ik kan tegen de muur aan. Ik hoor iets kraken en vloek hard. Een schreeuw volgt en ik trap hard tegen de muur aan, maar geef het al snel op omdat alle energie uit mijn lichaam gesijpeld is. Ik weet niet hoe lang ik zo blijf zitten voordat ik voor mij de sneeuw hoor kraken. Ik kijk op. Remus Lupin staat voor mij en zakt door zijn knieën.
          'R-Remus,' weet ik uit te stoten. Ik voel zijn warme vinger voorzichtig over mijn wang gaan en een warme gloed verspreid zich door mijn lichaam. Ik sluit mijn ogen.
          'Het spijt mij ook,' zegt hij zachtjes.
          'I-Ik hou van je R-Remus,' snik ik, 'maar i-ik heb je v-verpest e-en het spijt mij zo erg. I-Ik w-wil je geen pijn doen e-en ik wil je niet zien met iemand anders. Ik wil je k-kunnen zoenen e-en knuffelen e-en ik wil je vriendje zijn. I-Ik wil nooit iemand anders e-en als het betekent d-dat iedereen vind d-dat ik een f-faggot b-ben dan is dat maar zo.' Mijn lippen zijn blauw van de kou en ik kan bijna niet meer bewegen. Mijn gebroken hand ligt op mijn schoot, maar met de andere pak ik onhandig die van hem vast. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. 'I-Ik zou vragen of je me kan k-kussen, maar ik heb net gespuugd e-en dat is niet zo fris.'

    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 12:07 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Boys Lavatories • Met Jil

    Ze begint te lachen en even kijk ik verbaast, maar dan begin ik met haar mee te lachen. Ik lach zo hard dat ik haar compleet overstem. Ik grijp mijn buik vast en begin nog harder te lachen.
          'Pfoe... Sorry...’ hoor ik Jil zeggen, maar nog steeds blijf ik lachen, totdat ze verder begint te praten. Ik lach wat uit en kijk haar dan aan met een grote grijns. ‘Ik weet niet waar dat vandaan kwam, volgens mij is het feest voor jou wel afgelopen.’ Ze pakt wat wc papier en begint mijn mond schoon te maken. Nog steeds kijk ik haar met een grote glimlach rond mijn mond aan. Jil begint mijn broek dicht te doen en ik kijk over haar schouder naar de jongen die binnen komt lopen. Vrolijk zwaai ik naar hem.
          'Hallo,' grinnik ik. De jongen kijkt mij met grote ogen aan en verdwijnt dan snel in de toiletten.
          ‘Laten we... gaan,' zegt Jil en ze trekt mij mee uit de toiletten. Ik begin weer te huppelen en trek haar met mij mee de hal in. 'Oeh gaan we weer dansen?' vraag ik haar. 'Het feest is nog helemaal niet afgelopen. Waarom zei je dat?' vraag ik en ik pruil. Ik draai mij naar haar om en trek haar zo hard mee waardoor ze tegen mij aan botst. Ik kijk haar met grote ogen aan en grinnik.
          'Hullo,' zeg ik en ik druk mijn voorhoofd tegen dat van haar aan. 'Zullen we naar buiten gaan om sneeuwballen te gooien?' vraag ik. 'Of eten. Ik heb best wel heel erg veel honger. Heb jij ook honger?' Ik kijk haar bedenkelijk aan. 'Ik wel.'


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    17 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Outside • Caleb en Scarlett

    ‘Geen problemen Lana... Ik was je ook wel wat verschuldigd.’ Ik glimlach en knik. Ja hij was mij wat verschuldigd. Hij legt zijn jasje over mijn schouders en ik trek het wat dichter om mij heen. ‘Kom laten we naar binnen gaan, voor je verandert in een Franse ijspegel in plaats van een Frans meisje.’ Ik grinnik en sla mijn armen om zijn nek heen als hij mij optilt. Mijn hakken heb ik in mijn handen die er nu zo ongeveer af lijken te vallen van de kou. 'Zo hoef je niet in de sneeuw te lopen,’ zegt hij.
          'Hm dank je... Calanstasia Steele,' grinnik ik en ik doe voorzichtig zijn stropdas goed, die compleet scheef gegaan is. Ik leun mijn hoofd tegen zijn borst aan en kijk op naar hem. Hij heeft zijn blik echter ergens anders op gericht en is compleet bleek weggetrokken. 'Caleb? Gaat het?' vraag ik geschokt. Ik volg zijn blik en dan begrijp ik waar hij naar kijkt. Fuck.
          ‘Uhm.. Lana...,’ fluistert hij zachtjes. ‘Scarlett... Ze staat bij de ingang, wil je dat ik een andere route neem?’ Ik bijt mijn lip en schud mijn hoofd. Snel spring ik uit zijn armen. Ik geef het jasje aan hem en zorg snel dat mijn haar weer goed zit. Ik wurm me in mijn hakken.
          'Nu heeft ze geen reden om jaloers te worden of zo. Maak je geen zorgen,' zeg ik snel. Ik werp hem een glimlach en geef hem een duwtje, waarna we richting de ingang beginnen te lopen. Ik probeer ongezien langs Scarlett te glippen terwijl ik nog steeds van top tot teen ril van de kou. Ik negeer dat echter. Ik wil het niet in Scarlett haar gezicht wrijven dat ik het enorm gezellig gehad heb met haar... ex? Crush?


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Na een dag van vrijwel niets doen besloot ik toch maar eens mijn schoolgenoten op te gaan zoeken op het feest dat gehouden ter ere van iets. Ik wist niet wat dat iets was, maar het was vast iets. Alhoewel er in de groep gezegd werd dat het niet echt de moeite waard zou zijn, kon het me er niet van te weerhouden toch een kijkje te komen nemen. Na een dag niets doen op je kamer is er bijna niets wat nog saaier kan zijn.
    Het eerste wat ik opmerkte toen ik aankwam in the great hall, was dat er blijkbaar een dresscode was. Het was ergens ook best logisch dat je je netjes aankleedde voor een feest. Het was echter niet iets geweest waar ik veel over na gedacht had voordat ik hierheen kwam.
    De eerste persoon die ik herkende na even rond gekeken te hebben, was — natuurlijk — de persoon die ik nu even beter niet kon zien. Echter was dat niet iets waar ik over na dacht op dat moment.
    'Jase!' riep ik en zette een paar stappen in zijn richting. Hij zat aan de zijkant van de zaal bij een tafeltje. Na die paar stappen zag ik dat hij er niet alleen zat. Ik kon ook zien dat wie er naast hem zat niet bepaald een persoon was die ik graag wilde zien nu. Blake.
    Het was niet dat ik bang voor haar was of haar probeerde te ontlopen. Het was meer dat ik geen drama wilde veroorzaken en ook geen zin had om ook maar iets van drama verwikkeld te zijn.
    Daarom draaide ik me om en liep zo snel mogelijk van de twee weg alsof ik niets gezegd had. Ik liep naar de andere kant van the great hall om daar op een stoel neer te ploffen. Vanaf daar zou ik het allemaal even wat beter kunnen bekijken. Waar waren al mijn vrienden heen? Jase was druk met andere dingen, maar waar was Jil? Lana? Maia? Misschien waren ze net als ik eerst niet gegaan of waren ze druk met andere mensen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MAIA RAEGAN VON LEIRKO
    17 – Gryffindor – Celebran – Great Hall – Beater – Year 6


    Jase en Maia waren net aan het dansen, toen Scarlett hem weer van haar kwam stelen. Waarschijnlijk had het met Blake te maken. Die dramaqueen, ging er kort door Maia’s hoofd. Jase gaf haar nog een korte knuffel, maar daarna was hij ook verdwenen. Maia zuchtte diep en keek een beetje doelloos rond.
          ”Dan maar Celebran opzoeken,” mompelde ze tegen haarzelf. Ze vouwde haar armen in elkaar en zette stappen richting de uitgang. Ze dacht na, waar zou iemand als Celebran zich verstoppen bij een feest als dit?
          ”Celeb? Heeft iemand hem gezien?” vroeg Maia aan verscheidende passerende mensen. Geen van allen reageerden echt op haar, waarop Maia met haar ogen rolde. Ze liep naar het meer verlaten deel van het kasteel.
          ”Ik mag jullie ook heel erg,” mompelde ze toen, doelend op de negerende mensen. Terwijl ze over de gangen liepen, tikten haar hakken een soort ritme op de grond. Ze luisterde in stilte naar dit aangename geluid. Een kleine glimlach verscheen op haar lippen. Ze liep door een lange gang heen en toen ze een aangrenzende gang inkeek, zag ze daar Celebran zitten. Maia draaide zich om, wandelde de gang in en liep naar haar neef toe.
    Vanaf het moment dat Maia bij hem was aangekomen, zakte ze neer op de grond naast hem en legde ze haar hoofd op zijn schouder neer.
          ”Ik heb tenminste jou nog..” mompelde ze, waarna ze haar neef even aankeek.
          ”Toch?” Ze beet op haar lip. Was het stom om dat te vragen? Als Celebran haar niet zou mogen, had hij haar allang weggeduwd. Of erger. Maia voelde zich schuldig om de gedachtes die ze over hem had. Al wist Maia dondersgoed dat Celeb nu eenmaal niet de leukste thuis was.
          ”Sorry, stomme vraag. Waarom ben je hier alleen? Teveel mensen aanwezig die je het liefst een Avada Kedavra toewenst?” vroeg ze zachtjes aan hem.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 16:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lajila Vinaya Lancaster
    'I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside.’
    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Beater • Boys lavatories, Peter • Dress

    Huppelend sleurt Peter me weer mee terug richting de Great Hall. Tevergeefs probeer ik weerstand te bieden, eigenlijk wilde ik gewoon terug naar mijn warme bed, maar verbazingwekkend genoeg is Peter opvallend sterk. Niet iets wat je op het eerste gezicht zou verwachten bij een slungelig typetje als Peter.
          ‘Oeh gaan we weer dansen?’, vraagt hij me. Oh alsjeblieft niet. ‘Het feest is nog helemaal niet afgelopen. Waarom zei je dat?’ Hij pruilt. Ruw trekt hij mij plotseling naar zich toe, waardoor ik hard tegen zijn borst op bots. Verontwaardigd kijk ik op naar zijn ogen, die hij wijdt heeft opengespert. Het feit dat hij nogal onrustig lijkt en zijn pupillen belachelijk groot zijn, herinneren me er weer aan dat hij zo stoned als een garnaal is.
          ‘Hullo.’ Hij drukt zijn voorhoofd tegen die van mij aan.
          ‘Hi Peter,’ verzucht ik.
          ‘Zullen we naar buiten gaan om sneeuwballen te gooien? Of eten. Ik heb best wel heel erg veel honger. Heb jij ook honger?’ Hij kijkt me bedenkelijk aan. ‘Ik wel.’ Ik duw hem een stukje van mij weg en kijk hem doordringend aan.
          ‘Ik meende het serieus Peter, dit feestje eindigt hier voor jou.’ Ik pak op mijn beurt zijn hand stevig vast en sleur hem met me mee richting de lange tafels die zijn opgesteld aan de kant van de zaal. ‘Hier.’ Ik geef hem een stukje droog brood en loop dan richting de uitgang van de zaal. ‘Soms heb ik het gevoel dat ik meer je moeder ben dan je vriendin. Ik zal je naar je kamer brengen, omdat ik zo mijn twijfels heb of je de weg zelf terug kan vinden.’


    I just caught the wave in your eyes


    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ Drunk ~ Outside~ Caleb & Lana

    { Dress}


    Met een sigaret tussen mijn lippen sta ik buiten, te staren naar de bijna volle maan. Wat is het toch eigenlijk prachtig hier. Mijn mooie uitzicht word verstoort door twee mensen die ik liever niet was tegengekomen. Caleb en Lana, in de verte zie ik het koppeltje al aan komen lopen. Caleb houdt Lana vast in zijn armen, nog geen half jaar geleden liep hij zo met mij terug naar Hogwarts. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik neem nog een grote slok. Ik wil helemaal geen ruzie maken met hem, maar dat had hij het niet moeten beginnen. Caleb en ik kijken elkaar voor een seconde aan. Ik moet hem gewoon spreken, ik moet hem vragen waarom hij zich als een ongelofelijke klootzak gedraagt. Van een afstand zie ik Lana uit zijn armen springen, ze hebben me sowieso gezien. Dat ze ook nog echt soort van bang voor me lijken verbaast me, misschien wilt Lana niet in een ruzie komen. Maar Lana is niet degene met wie ik ruzie heb, dat is Caleb. Al de hele avond heeft Caleb volgens mij het gevoel dat ik zijn date probeer zwart te maken, maar de enige die ik echt probeer zwart te maken is Caleb zelf. Ik dacht dat hij mijn beste vriend was, maar toen ik hem wilde vertellen hoe ik me over de situatie voelde, blokkeerde hij me. Een grijns siert mijn lippen en ik neem nog een hijs van mijn sigaret. Op whatsapp kan hij makkelijk negeren wat ik zeg, probeer dat maar eens te doen als ik ook echt voor je sta. Het tweetal probeert me te passeren en ik grijp Caleb zacht bij zijn arm vast. 'Can we talk please?', vraag ik hem zo vriendelijk mogelijk. 'Alleen, graag.', zeg ik terwijl ik nog een grote slok uit de alweer bijna lege fles neem.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Caleb Brody Hughes
    'It's crazy how we used to have it all.’
    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Chaser • Outside, Lana, Scarlett • Suit

    Ongezien langs Scarlett komen blijkt een stuk moeilijker dan gehoopt. Iets in mij zegt dat ze ons al heeft gezien, maar desondanks wil ik liever toch mijn executie uitstellen tot na vanavond, als het even kan? Ondertussen hebben ik en Lana een volgens mij vriendschappelijk maar toch nogal flirterig gesprek op Whatsapp. Ik onderdruk een lachje, maar kan het toch niet laten dom te grijnzen. Op zich... Ik zou het niet erg vinden om Lana in mijn bed te hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Ben ik een klootzak dat ik dat denk, terwijl Scarlett op geen vijf meter afstand van ons staan? Ik probeer achter Lana aan langs Scarlett te glippen, maar dat plan faalt hopeloos. Scarlett's smalle hand grijpt me zachtjes bij mijn bovenarm. Shit?
          ‘Can we talk please?’ Haar stem klinkt vriendelijk. Bijna te vriendelijk. Misschien had ik het fijner gevonden als ze gewoon tegen me had geschreeuwd. Nu voel ik me nog slechter over mezelf. ‘Alleen, graag.’ Mijn ogen boren zich in de van haar en ik slik, duidelijk hoorbaar. Ik verplaats mijn blik naar Lana en kijk haar spijtig en verontschuldigend aan. Vervolgens knik ik langzaam en kijk Scarlett weer aan.
          ‘J- Tuurlijk...,’ zeg ik zachtjes. Ik schraap mijn keel en leg mijn hand op Scarlett's onderrug. ‘We zijn zo terug okay? Ga anders maar alvast naar binnen, ik vind je zo wel terug,’ zeg ik tegen Lana en glimlach zwakjes. Vervolgens loop ik met Scarlett een stukje van haar vandaan. ‘Dus...’ Ik haal mijn hand van haar onderrug en sla mijn armen over elkaar heen. ‘Waar- Ik be- Het spijt me.’


    I just caught the wave in your eyes

    Remus Lupin


    Ik had wel door dat het inderdaad heel erg koud was buiten maar er ging zo veel door mijn hooft dat ik het bijna niet voelde. Hogwarts was ingepakt in een dikke laag sneeuw, iets wat ik altijd geweldig vond als ik binnen zat voor een raam, vlakbij een kachel en met een goed boek.

    Het eerste dat hij tegen me zegt, of snikt eigelijk is dat hij van mij houd.
    Een heel verschil met wat hij zonet maar me geschreeuwd had, voordat hij zijn lippen op die van mij had gedrukt.
    Het duurde even voordat ik helemaal doorhad wat hij gedaan had, en dat we niet alleen waren. Hij had het gedaan terwijl bijna heel hogwarts het kon zien, het gad me niet verbaasd als Dumbledore na de kus vrolijk had geklapt maar het enige waar op dat moment oog voor had gehad was Sirius.

    Wat er volgde was het waarschijnlijk het liefste dat iemand ooit tegen me gezegd had.

    Ik wist nooit wat ik moest zeggen wanneer iemand me een compliment gaf, en een complete liefdesverklaring van een jongen waar ik gek op was was niet een uitzondering op die regel.

    Hij hielt van me, en ik van hem. Dat wist ik nu zeker.

    ik probeer woorden te bedenk die ik kon zeggen die beter klonken of in de buurt kwamen van wat hij net gezegd had. 'I-ik hou ook van jou' zeg ik dan, zelf ook bijna in tranen.

    Zijn ijskouse hand pakt de mijne vast, een rillig trekt door mijn lichaam. We kijken elkaar aan, zijn ogen leken er altijd voor te zorgen dat ik vanbinnen smelte, bijna op de zelfde manier waarop warme chocolademelk dat met me deed.

    Ik lach zachtjes wanneer hij zegt dat hij, als hij op er op het moment wat frisser uit had gezien gevraagd zou hebben om een kus waarna ik mijn hoofd dichter naar de zijne toe breng. Ik geef hem een kus op zijn wang en fluister in zijn oor 'hier zul het het dan eerst mee moeten doen,'

    Ik laat zijn hand even los en trek mijn jasje uit en leg deze om Sirius' schouders in de hoop dat dat hem een beetje op zou warmen.

    Hierna pak ik zijn hand weer vast en trek hem voorzichtig omhoog 'laten we je eerst maar eens opfrissen, dan kun je het me daarna weer opnieuw vragen' zeg ik met een glimlach waarna hem mee naar binnen loods.

    Ik negeerde de mensen die in en rondom de grote zaal stonden en liep direct de trappen op, met Sirius naast me. Meerdere keren keek ik hem aan om zeker te weten dat hij er nog was, dat hij niet weg ging, dat hij er weer was.
    Ik had hem heel erg gemist.

    Toen we eindelijk bij onze kamer aankwamen duwde ik hem voorzichtig op mijn bed terwijl ik mijn ogen even over hem heen laat gaan. Hij zag er echt niet uit, maar daar was iets aan te doen. 'I-ik denk dat.. je misschien..' mijn wangen kleurden al direct rood bij het idee' het beste eerst je kleren uit kan doen'



    Don't be like the rest of them, darling

    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Dorm • Remus
    'I-ik hou ook van jou,' zegt hij en ik zie tranen op zijn wang glimmen. Mijn mondhoeken krullen omhoog en een schor lachje verlaat mijn lippen. Van binnen voel ik warmte door mijn gehele lichaam verspreiden en mijn wangen gloeien rood als ik zijn lippen op mijn wang voel.
          'Hier zul het het dan eerst mee moeten doen,' fluistert hij in mijn oor. Ik hef mijn hand om zachtjes zijn wang te strelen en ik kijk hem aan.
          'D-Dankje,' prevel ik. Ik veeg mijn tranen ruw weg en voor even vergeet ik alles. Het komt allemaal wel weer goed. Zo lang als ik Remus maar in mijn armen heb. Ik krijg wat kracht terug om overeind te komen en hou hem stevig vast.
          'Laten we je eerst maar eens opfrissen, dan kun je het me daarna weer opnieuw vragen,' zegt hij en hij helpt mij mee naar binnen. Ik weet dat er om ons heen gepraat wordt, maar voor eens besluit ik dat te negeren en samen lopen we naar de Gryffindor toren. De weg is vermoeiend gezien mijn lichaam compleet afgetakeld is, maar uiteindelijk kan ik op zijn bed zakken. Mijn lichaam is nog steeds zwaar onderkoeld, maar ik begin al een beetje gevoel terug te krijgen in mijn handen en voeten en ze beginnen hevig te tintelen.
          'I-ik denk dat.. je misschien...,' zegt Remus en ik zie zijn wangen rood kleuren in het zwakke licht. Ik grinnik zachtjes, 'het beste eerst je kleren uit kan doen.' Ik knik en kom langzaam overeind. Ik gooi mijn doorweekte blazer op de grond en weet met trillende handen mijn stropdas en blouse uit te krijgen. Mijn ogen hou ik op de grond gericht, maar een zwakke glimlach speelt om mijn lippen. Ik open mijn broek en laat die ook naar beneden zakken. Nog steeds trillend van de kou, gooi ik alles op een stapel zodat ik het later kan wassen. Ik kijk naar Remus op en sla mijn armen rondom mijn ontblote en gespierde lichaam heen.
          'I-Ik ben zo terug,' mompel ik en ik verdwijn in de badkamer waar ik snel onder de douche spring. Ik heb echter nog nooit zo snel gedoucht - voor zover het gaat met één onbruikbare hand - en binnen de kortste keren sta ik met een handdoek om mijn middel geslagen weer in de dorm. Mijn zwarte haren hangen voor mijn gezicht en ik ben weer opgewarmd. Hoewel ik nog steeds overheerst wordt door alcohol ruik ik er niet meer na en de nare zure geur van maagzuur is ook weg. Ik loop op Remus af die in het midden van de kamer sta, tenger en knap. In een paar grote passen heb ik hem bereikt. Ik leg mijn handen op zijn heupen en trek hem tegen mij aan zodat ik hem vervolgens gepassioneerd en vol liefde kan zoenen. Drie maal is scheepsrecht, toch?

    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.