• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    Milo Ace Porter
    Miles Imari Kingsley
    Zayko Scar von Ardon
    Bassam Hashim Sultan
    Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    Matthew Chris Hatter
    David James
    Ashley Percival Jones
    Bellamy Rumpelstiltskin
    Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    Aphrodite Jamila Najma
    Elizabeth Noah Ryder
    Kennedy Anastasia Ackermann
    Delia April Hades
    Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    Adilene Raine Chastain
    Fa Yué
    Aize Deyan Huntley
    Feline Luana Khan
    Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Het lijkt mij wel fijn om een beste vriend of vriendin te hebben,' zegt ze na een tijdje en ik kijk naar het meisje dat nog altijd tegen Hades aan zit. 'Heel misschien Kennedy, maar... Miles was mijn beste vriend... of in ieder geval een goede vriend, totdat we een relatie kregen. Dat liep geweldig af. Ik houd het wel gewoon bij Hades. Hades is mijn beste vriend en alles wat in de buurt komt van iemand die mij aardig vindt, is mooi meegenomen. Dieren zijn inderdaad veel makkelijker. Ik ben het met je eens. Daarom ga ik altijd om met Hades. De enige keer dat ze zeurt is als ik haar niet op tijd eten geef.'
          Ik lach een keer en ik kijk weer omhoog naar de sterrenhemel. Ik vraag me af of we andere planeten kunnen zien. Ik denk het wel. Sommige sterren zijn veel helderder dan andere. Zou er leven zijn op andere planeten?
          'Wel, ik vind je aardig,' zeg ik haar dan vriendelijk. 'Heel aardig. Sympathiek, diervriendelijk...' Ik lach zachtjes. 'Beter dan veel mensen hier...' Ik schud mijn hoofd even. Van mijn kamergenoten hoef ik het niet te hebben. Ik vind hun niet echt aardig en zij vinden mij op hun beurt vreemd. Dus dan blijft er weinig over, denk ik. Ze snappen niet dat ik geen drank of drugs nodig heb om normaal te kunnen functioneren als mens. Ik kan mezelf prima redden zonder verdovende middelen. Dieren zijn beter en gezonder om mee te ontspannen. Ik ga vaak het bos in om foto's te maken van de omgeving hier, al is het hier wat minder exotisch en interessant dan Afrika, natuurlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    Ik kijk naar hem terwijl hij de lucht boven ons inspecteert en vraag mij af wat er allemaal op dit moment in zijn hoofd omgaat. Ik schrik van zijn stemgeluid dat de stilte compleet verbreekt en kijk hem aan. 'Wel, ik vind je aardig,' zegt hij en een nerveuze glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Heel aardig. Sympathiek, diervriendelijk...' Hij moet lachen en ik voel de blosjes op mijn wangen groeien. 'Beter dan veel mensen hier...'
          'Dankje,' mompel ik zachtjes. 'Ik jou ook, je bent een van de weinige hier op school die niet zo "in your face" is. Dat kan ik wel waarderen.' Ik ga rechtop zitten en kijk naar het schoolgebouw. Achter één van de ramen is het duidelijk te zien dat er een feestje gaande is. 'Ik wil het wel eens een keer proberen,' zeg ik. 'Alcohol of zo. Ik ben benieuwd wat mensen er nou zo geweldig aan vinden.' Ik knijp mijn ogen samen en kan nog net de schaduwenen van een paar mensen achter het raam zien, maar ik kan bij lange na niet opmaken wie het zijn. 'Ik hoop voor je dat het feest afgeblazen wordt door de schooldirectie. Dan kan je nog slapen, maar je mag altijd in mijn dorm slapen. Ik ben er vrij zeker van dat zeker één van hen vanavond bij een jongen slaapt. Hoogstwaarschijnlijk Sam of Ashley. Het zou mij in ieder geval niet verbazen. Dus dan komt er een bed vrij.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik glimlach. 'Als ze dat erg vinden mogen ze tegen mij zeiken, dat maakt mij toch niks uit.' Ik laat mij achterover in het gras vallen en staar omhoog naar de sterrenhemel.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




    Viv gooide voor enkele seconden haar armen dramatisch in de lucht waarna deze zich weer over elkaar heen vouwden.  ‘Hey, wat wil je nou? Het is niet alsof ik nu als een soort zielige kat aan jouw schouder hang, of wel soms.’ Ik grijnsde even naar haar waarna ik met de grootste moeite David achter me aan sleurde. Jezus waarom kon hij niet zweven zoals zijn pa...
    ‘Ja, ja, I get it. Ik zal niet op je rug springen hoor,’ hoorde ik de brunette achter me zeggen, ‘wie denk je wel niet dat ik ben?’ zei ze verontwaardigd waardoor ik even soepel -zover dat kon met een gewicht aan mijn schouders- mijn schouder ophaalde. "The prinses of Hearts? " lachte ik, echter nam Viv dit niet zo goed op , want ze sprong/attackeerde me van achteren waardoor ik mijn evenwicht nu heel volledig verloor en face first op de grond viel. "Auww" mopperde ik pijnlijk waarna ik haast meteen over mijn neus wreef voordat ik achter me keek naar de zelfvoldane grijns van Vivienne. " Jij weet ook echt hoe je mannen voor je moet laten vallen hé? " zei ik lichtelijk sarcastisch waarna ik overeind probeerde te geraken. Iets wat moeilijk was gezien ze op mijn rug relaxte. Mijn blik gleed nu naar David die K-O op de grond lag, dus keek ik snel naar Viv. " Viv! Als we snel en stil genoeg zijn kunnen we hem dissen!" fluisterde ik haar toe, waarna ik een gebaar deed dat ze van me af moest gaan. Ik had liever al mijn beenderen in tact




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “I've become religious so I can pray for you to burn in hell.”



    The prinses of Hearts?‘ lacht Jones. Ik rol met mijn ogen, bijdehand zoals altijd... ‘Auww,’ moppert hij nog geen seconde pijnlijk. Karma's a bitch called Vivienne. Hij wrijft over zijn neus en kijkt achterom. Ik had eerst zelfvoldaan naar de situatie – David en Jones op de grond – voor mij gekeken, maar zodra Jones mij aankijkt, zet ik een onschuldige glimlach op. ‘Jij weet ook echt hoe je mannen voor je moet laten vallen hé?’ Ik haal mijn schouders op en kijk nonchalant naar mijn nagels.
          ‘Nou, ik weet niet hoor, maar ik heb er nu toch maar mooi twee aan mijn voeten liggen, dus...’ Ik grijns naar Jones en kijk vervolgens naar David. Hij ligt er nogal roerloos bij en ik frons. Ook Jones kijkt bedenkelijk terwijl hij zijn blik laat glijden over Davids lichaam. ‘Is hij dood?’ vraag ik droogjes en leun wat naar voren op Jones' rug. Ik houd mijn oor naast de mond van de roodharige jongens. Heel zachtjes hoor ik een soort zuchtjes uit zijn mond komen en een soort snurk geluid. ‘Nope, die leeft nog,’ concludeer ik, ‘tenminste, voor zover ik weet ademen dode mensen niet.’ Ik wapper even met mijn hand voor mijn gezicht. ‘En zijn adem is ook behoorlijk levendig – pfoeh die alcohol walm kan wel wat minder.’ Ik trek een vies gezicht.
          ‘Viv! Als we snel en stil genoeg zijn kunnen we hem dissen!’ fluistert Jones mij dan toe. Ik kijk hem schaapachtig aan en hij gebaart dat ik van zijn rug af moet gaan. Ik zucht vermoeid en kom langzaam overeind.
          ‘Calm yo titties Jones, die wordt binnen nu en een uur niet wakker vermoed ik zo.’ Ik rek me even uit en kijk hem aan. ‘Maar goed, waar waren we gebleven? Keukens?’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is – of zo • Corridor • Jones & KO David

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 23:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Dank je. Ik jou ook, je bent een van de weinigen hier die niet zo "in your face" is. Dat kan ik wel waarderen.' Een lachje verlaat mijn mond en ik knik. Ik kan mezelf wel vinden in haar korte omschrijving van mij. Ik bedoel, ik bemoei me niet graag met het leven van andere mensen en sommigen op deze school willen juist elk detail van alles weten. Als ze me iets willen vertellen, doen ze dat wel, ook zonder als ik er naar blijf vragen. Als ik meteen aan Rodi had gevraagd waar ze vandaan kwam en hoe het thuis zat, betwijfel ik of ze net zo open zou zijn geweest over het leven in het paleis en haar beschermende ouders. Ik gok van niet, namelijk. Ze houdt zichzelf het liefst wat op de achtergrond. Hoewel ik dat zelf ook vaak doe, hoop ik niet dat Rodi zich expres zo afzondert van de rest van de leerlingen hier. Ze voelt zich eenzaam en ze heeft vrijwel nooit contact met de rest.
          'Ik wil het wel eens een keer proberen, alcohol of zo. Ik ben benieuwd wat mensen er nou zo geweldig aan vinden,' doorbreekt ze de stilte en mijn gedachten en ik kijk op naar haar. Ze kijkt naar het gebouw waar de kamers zijn en ik glimlach kort als ik het zie. Ze hebben het overduidelijk naar de zin. Ik grinnik zachtjes en trek mijn benen op.
          'Ik heb het wel een paar keer geprobeerd, maar ik snap niet wat de hele hype erover is, als ik eerlijk ben. Het kan leuk zijn, maar het moet niet te veel worden, weet je wel.' Ik kijk weer even naar Rodi. Hades ligt achter haar en lijkt ook eindelijk weer wat rust gevonden te hebben.
          'Ik hoop voor je dat het feest afgeblazen wordt door de schooldirectie. Dan kan je nog slapen, maar je mag altijd in mijn dorm slapen. Ik ben er vrij zeker van dat zeker één van hen vanavond bij een jongen slaapt. Hoogstwaarschijnlijk Sam of Ashley. Het zou mij in ieder geval niet verbazen. Dus dan komt er een bed vrij. Als ze dat erg vinden mogen ze tegen mij zeiken, dat maakt mij toch niks uit.'
          Ik kijk naar het meisje dat nu achterover in het gras valt. 'Wel, dat vind ik heel aardig van je,' lach ik. 'Anders kom ik toch gewoon bij jou in bed liggen,' plaag ik haar wel even en ik knipoog een keer. Ik vind buiten slapen helemaal niet erg, zeker niet als de enige andere optie is dat ik in dezelfde kamer als een paar dronkenlappen moet liggen die hoogstwaarschijnlijk met in ieder geval één iemand naar bed zullen gaan. Ik wil daar echt geen getuige van zijn als het niet hoeft. Ook als het wel moet, zou ik met protest daar gaan liggen. De docenten kunnen me niet verbieden om buiten te blijven. Dan hadden ze me maar een eigen kamer moeten geven. Maar bij Rodi op de kamer slapen klinkt ook wel uitnodigend. Ik weet niet of het gaat regenen vanavond, maar anders wordt buiten slapen toch wel een klein beetje ongemakkelijker dan ik zou willen. Zeiknat wakker worden lijkt me niet heel erg prettig. 'Maar bedankt voor het aanbod, ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden.'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 14:17 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GriffeI schreef:


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , In the hallway, talking to Viv

    N




    De brunette leek niet van me af te willen gaan en keek even nonchalant naar haar nagels die blijkbaar interessanter waren dan het feit dat ik hier op de vuile vloer lag met haar bovenop me. ‘Nou, ik weet niet hoor, maar ik heb er nu toch maar mooi twee aan mijn voeten liggen, dus...’ haar woorden en grijns deden me geïrriteerd met mijn ogen rollen. ‘Is hij dood?’ vroeg ze en ik staarde even sarcastisch naar haar. "Ja dat zie je toch." mompelde ik en keek doe hoe ze een gekke conversatie met haarzelf hield. Althans dat dacht ik toch gezien ik niet echt naar haar luisterde. ‘Nope, die leeft nog, tenminste, voor zover ik weet ademen dode mensen niet.’ vervolgde ze en ik voelde haar heen en weer bewegen op zijn rug, op dit moment wenste ik dood te zijn, dan hoefde ik hier niet verslagen op de grond te zitten met twee gekken naast me . '‘En zijn adem is ook behoorlijk levendig – pfoeh die alcohol walm kan wel wat minder.’ ze trok haar neus op en keek      ‘Calm yo titties Jones, die wordt binnen nu en een uur niet wakker vermoed ik zo.’ zei ze droog waardoor ik dramatisch zuchtte. Viv rekte zicht even uit en ik wist haar van mijn rug te krijgen, eindelijk. ‘Maar goed, waar waren we gebleven? Keukens?’ ik knikte 'Yes eindelijk, ik rammel. " mompelde ik waarna ik haar optilde en over mijn schouder liet bengelen. "Zal ik u maar dragen, prinses." grijnsde ik waanra ik haar met mij meesleurde.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “I've become religious so I can pray for you to burn in hell.”



    Jones lijkt zich te irriteren aan mijn aanwezigheid – of gewoon aan mij. Het verschil tussen die twee dingen is naar mijn mening toch minimaal en laten we eens tellen hoe veel ik op zijn mening geef. Eén, twee... niets.
          ‘Yes eindelijk, ik rammel,’ mompelt hij dan. Alsof ik dat nog niet doorhad gekregen. Ik rol met mijn ogen en kijk naar hem op, mijn handen in mijn zij geplant. Ik kijk hem afwachtend aan en gil het uit als de grond opeens onder mijn voeten vandaan verdwijnt. Kut Jones. Hij had me opgetild en over zijn schouder gegooid alsof ik een lappenpop ben. Of een zakaardappelen. Of iets anders lomps en doods. Ik maak vuisten van mijn handen en begin hard op zijn rug te bonken.
          ‘Zet me neer, eikel.’
          ‘Zal ik u maar dragen, prinses,’ zegt hij dan. Het had geklonken als een vraag maar het komt meer op me over als een mededeling. Het is ook niet alsof het iets zou uitmaken als ik nog 'ja' of 'neen' zou antwoorden. Ik kan zijn gezicht niet zien – nee, hè hè, alleen zijn kont, die zich overigens ongemakkelijk dicht bij mijn gezicht bevond – maar ik weet gewoon zeker dat hij aan het grijnzen is. Kut Jones.
          ‘Nou, ik heb eigenlijk liever dat je me gewoon zelf laat lopen – of me anders draagt,’ zeg ik dan toch bijdehand. ‘Dit,’ ik sla op zijn billen, ‘zit me namelijk iets te dicht bij mijn gezicht. Straks laat je een ruft en dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is – of zo • Corridor > Kitchen • Jones


    I just caught the wave in your eyes



    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N




      ‘Zet me neer, eikel.’ klonk Viv pissig waardoor ik enkel maar breder wist te grijnzen. ‘Nou, ik heb eigenlijk liever dat je me gewoon zelf laat lopen – of me anders draagt,’ begon ze bijdehand ‘Dit,zit me namelijk iets te dicht bij mijn gezicht. Straks laat je een ruft en dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.’ zei ze terwijl ze op mijn achterste sloeg en ik een "Auw" uitbracht, niet dat ik pijn had, nee ik had staalharde billen en als Viv haar handjes er niet van kon houden dan ging ik inderdaad het kanon op haar vrijlaten. " Pff zo ondankbaar die mensen van wonderland." zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde. "Dan draag ik je eens en is het weer niet goed voor Madame ." zei ik zeurderig. " Ik kan hetzelfde over jou zeggen hoor, volgensmij heb je al een wind gelaten, je stinkt namelijk. " grijnsde ik. "Maar hé als je zo graag wil dat ik je loslaat prima. Ik hield mijn handen los waardoor Viv enkele centimeters vooruit schoof, bijna met heet gezicht op de grond. Echter was ik nog op tijd en plaatste mijn handen op haar achterste zodat ze een facelift bespaard was. "Payback voor net." lachte ik en zette haar neer voor de geheime gang die ons toegang haf tot de keuken.
    Eens Viv weer op beide benen stond of haar hakjes keek ik haar nog even keurend aan. Kort haalde ik het voor mijn hoofd hoe ze eruit zou zien met een enorm hoofd zoals haar moeder wat me even dommig naar haar deed grijnzen. "Wauw, je moet toch blij zijn dat je je looks niet van je moeder meehebt." zei ik met een plagerige knipoog naar haar.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Ik heb het wel een paar keer geprobeerd, maar ik snap niet wat de hele hype erover is, als ik eerlijk ben. Het kan leuk zijn, maar het moet niet te veel worden, weet je wel,' vertelt hij. Ik begrijp het wel, maar ergens trekt het mij nog steeds aan. Als het waar is dat alcohol ervoor zorgt dat je wat meer uit je schulp kan komen, dan is het misschien maar goed om een keer te proberen. Misschien kom ik er dan achter hoe het voelt om niet bang te zijn om je mond open te trekken. Ik zucht zachtjes. 'Wel, dat vind ik heel aardig van je,' reageert hij lachend op mijn voorstel. 'Anders kom ik toch gewoon bij jou in bed liggen.' Ik weet dat zijn woorden plagend bedoeld zijn, maar het zorgt er nog steeds voor dat mijn wangen felrood worden. Ik ben blij dat de nacht het meeste daarvan verhult. Ik lach zachtjes en geef hem een beetje een plagerig duwtje. Ik schop tegen wat blaadjes aan. 'Maar bedankt voor het aanbod, ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden.'
          'Je mag ook wel hier blijven liggen,' zeg ik tegen hem, 'in de regen... tussen de bladeren.' Ik steek mijn tong naar hem uit en kijk dan weer weg. Ik glimlach verlegen. Het is bijzonder hoe erg ik me op mijn gemak voel bij deze jongen. Oké, niet honderd procent, maar ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren met iemand. Het is al een wonder dat ik het voor elkaar gekregen heb om langer tegen iemand te praten dan vijf minuten. Hoewel het grootste wonder misschien wel is dat iemand het zo lang met mij heeft weten uit te houden.
          'Ik zou alcohol alleen maar uit willen proberen met mensen die ik ken,' zeg ik uiteindelijk op een soort concluderende toon. 'Dus dat betekent dat ik het in mijn eentje moet gaan drinken,' grap ik, maar er zit een kern van waarheid in. Ik zou nooit op zo'n feest mijzelf zo open openstellen. Ik zou het alleen maar doen met een andere groep mensen die ik ken en die ik vertrouw, maar op deze school of sowieso op deze wereld is die groep maar klein of eerder niet bestaand. 'Misschien wil Hades wel meedoen.'


    People can be stunningly unobservant.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 13:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    #Dubbelepost

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 15:45 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    'Is dat een stiekeme hint?', grinnikte Miles. Hij zag er echt lief uit als hij lachte, met zijn bijna hagelwitte tanden. 'Dat weet je toch lieve schat.', antwoordde ik lachend terwijl ik zijn hand vastpakte en deze na een paar seconde weer losliet. Gelukkig wilde Miles mee als mijn date, al is het misschien meer een vriendschappelijk iets, heb ik er toch zin in. De avond is nog jong en er zijn genoeg dingen die zouden kunnen gebeuren. Miles is een van de normalere jongens op deze school. Hij sloeg zijn arm om mijn middel. 'Neem me maar naar binnen, date.', ik lachte even lief naar mijn zogenoemde date. 'Met alle liefde.', zei ik zacht lachend. Ik trok mijn topje nog even goed en deed de deur open van de jongensdorm. De kamer was bezaaid met mensen en de muziek klonk hard door de boxen. Uit mijn tas pakte ik de whiskey die ik mee had genomen voor vanavond. Van tafel gritste ik snel twee bekers, een voor mij en natuurlijk een voor Miles. Beide schonk ik tot ongeveer de helft vol met de alcohol waarna ik Miles zijn glas overhandigde. 'Hier.', zei ik lief lachend en ik tikte mijn beker tegen die van hem aan. Even keek ik de kamer rond voor Zayko, aangezien het wel zo beleefd is om gedag te zeggen tegen de gastheer. Mijn ogen gleden door de kamer en bleven rusten op de 'aardig-hardgaande' gastheer. Die zal ik later wel even gedag zeggen bedacht ik mezelf. Voor nu moest ik zoveel mogelijk van de avond maken, de avond met Miles. En who knows, een klein kusje kan geen kwaad. 'Dus, wil je dansen?', vroeg ik aan mijn date terwijl ik mijn hand naar hem uitstak en hem licht grijzend aankeek.


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Zasam's room • Delia

    ”Dat weet je toch lieve schat,” antwoordde Delia lachend, terwijl ze zijn hand vastpakte en deze na een paar seconden weer losliet. Miles sloeg zijn arm om haar middel. “Neem me maar naar binnen, date.” Delia lachte even lief naar Miles, waarop hij weer een grinnik liet horen.
          ”Met alle liefde,” zei ze, zachtjes lachend. Delia trok haar topje nog even goed en deed de deur van Sam en Zayko’s kamer open. Het bleek al erg druk te zijn en de slechte muziek klonk luid en duidelijk door de kamer heen. Delia pakte een fles whiskey uit haar tas, die had ze waarschijnlijk voor dit feest meegenomen. Van tafel greep ze snel twee bekers, een voor haarzelf en een voor hem waarschijnlijk. Ze schonk beiden tot ongeveer de helft vol met de alcohol, waarna ze Miles zijn glas overhandigde.
          ”Hier,” zei ze, met een lieve glimlach die haar mond sierde. Ze tikte haar beker tegen die van hem aan, waarna ze kamer rondkeek. Nu had Miles goed de kans om het meisje naast hem - zijn date dus - eens goed te bekijken. Hij moest toegeven dat Hades een mooi kind had gemaakt. Een beetje op zijn hoede nam Miles een slok uit zijn beker. Hij was hier op vijandig terrein, ondanks dat dit normaal gesproken zijn eigen slaapkamer was.
          ”Dus, wil je dansen?” Deze vier woorden haalden hem uit zijn gedachten. Hij draaide zijn hoofd op en neer en kwam al snel tot de conclusie dat Delia dit aan hem gevraagd had. Het meisje had haar hand naar hem uitgestoken, terwijl ze hem licht grijnzend aankeek. Een glimlach verscheen er ook op Miles’ gezicht, waarna hij zijn drankje op een tafel neerzette en haar hand vastpakte. Hij nam haar mee naar de dansvloer en begon langzaam te dansen met haar.
          ”Vermaak je - je een beetje Dels?” vroeg hij, oprecht geïnteresseerd. Hij beet zachtjes op zijn lip en veegde een lok haar uit het gezicht van het meisje tegenover hem. Hij liet Delia een draai maken, waarna hij even kort lachte.
          Uit het niets zette hij enkele vingers onder haar kin en duwde hij voorzichtig haar hoofd omhoog, waarna hij zijn lippen op de hare drukte.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 16:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “I've become religious so I can pray for you to burn in hell.”



    Pff zo ondankbaar die mensen van wonderland,’ zegt Jones en ik weet gewoon dat hij zijn ogen rolt. Hij is gewoon zo voorspelbaar. ‘Dan draag ik je eens en is het weer niet goed voor Madame,’ vervolgt hij zeurderig. Ik beweeg wat en probeer mijn middelvinger naar hem op te steken. Zijn woorden zijn echter wel iet wat alarmerend. Als hij mij nu loslaat... ‘Ik kan hetzelfde over jou zeggen hoor, volgensmij heb je al een wind gelaten, je stinkt namelijk.’ Onzin! Een protesterend geluidje verlaat mijn lippen.
          ‘Helemaal niet! Je stinkt zelf, eikel,’ mopper ik.
          ‘Maar hé als je zo graag wil dat ik je loslaat prima.’ Mijn ogen worden groot.
          ‘Nee, Jones, waag het niet,’ zeg ik nog dreigend, maar te laat. Zijn handen verdwijnen van mijn lichaam en plotseling zie ik de grond wel heel snel op me af komen. Ik gil het uit en probeer me vast te grijpen aan zijn benen, kont – whatever ervoor kon zorgen dat ik niet een snoekduik richting de vloer zou maken. Hij grijpt me op het laatste moment nog vast bij mijn kont en voorkomt zo datmijn gezicht niet wordt platgeslagen door de natuurstenen vloer. ‘Payback voor net,’ zegt hij dan lachend waarna hij me neerzet. Payback!? My ass! Ik kijk hem vuil aan.
          ‘Wees blij dat ik te veel trek hem om je nu af te maken én dat ik geen cannibalistische trekjes heb,’ zeg ik met een uitgestreken gezicht. ‘Trouwens, je vindt het wel leuk om aan mijn kont te zitten hè?’ Zijn ogen glijden over mij heen en ik schuifel ongeduldig met mijn voeten over de grond. Mijn ogen glijden ook even kort over hem heen. Zodra ik hem weer aankijk, staat hij mij aan te kijken met een domme grijns om zijn lippen. ‘Wat?’ bits ik en trek een wenkbrauw naar hem op.
          ‘Wauw, je moet toch blij zijn dat je je looks niet van je moeder meehebt,’ merkt hij out of nowhere op. Ik geef hem een zetje tegen zijn borst.
          ‘Dat is echt de meeste idiote manier om een meisje te complimenteren, geen wonder dat je nog steeds loner bent,’ zeg ik en sla mijn armen verontwaardigd over elkaar heen. ‘Ik weet niet of ik je nu de huid wil volschelden of je wil bedanken dat je vindt dat ik tenminste niet éven lelijk ben als mijn moeder. ’



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is – of zo • Corridor > Kitchen • Jones


    I just caught the wave in your eyes



    Delia April Hades
    ".In general, I'm not much into etiquette and am a rule-breaker and rebel by nature..


    18 • Rebel and a stoner • Hades • Hallway with Miles• Outfit

    Samen met Miles danste ik door de kamer. Terwijl ik hem in zijn prachtige ogen bleef aankijken, het gaf me het gevoel alsof alles alleen nog maar om ons twee draaiden. Alsof al het andere zomaar was weggevaagd, alsof het niet belangrijk genoeg was. Miles was een goede danser, alsof het perfect paste. Onze lichamen in perfecte harmony op de muziek. Zulke avonden mochten vaker voorkomen. Hij draaide me een rondje en trok me opnieuw meer zijn richting in. 'Vermaak je je een beetje Dells?', vroeg mijn date terwijl hij speels op zijn lip beet. 'Echt heel erg naar mijn zin, met dank aan de leukste date.', antwoordde ik met een lieve glimlach. 'En hoe zit het met jou? Toch blij dat je me bent tegen gekomen?', vroeg ik licht grijnzend. Natuurlijk zou ik met hem willen zoenen, hij ziet er niet verkeerd uit, is lief en zoenen is negen van de tien keer postief. Maar dan is de vraag, wilt hij dat ook met mij? Miles is zo anders dan zijn neef en aangezien ik meer op de vrouwelijke versie van Zayko lijk, wist ik niet of er nog wat zou kunnen gebeuren. Met zijn hand veegde hij een plukje haar uit mijn gezicht. Waardoor ik uit mijn gedachten werd gehaald. De huid onder zijn hand werd helemaal warm en begon te tintelen. Miles trok mij dichter zijn richting in en plaatste zijn zachte lippen op die van mij. Eerst schrok ik een beetje, ik bedoel dit gaat wel heel snel. Aan de andere kant was zoenen met Miles wel iets wat ik wilde dat ging gebeuren. Dus mij hoorde je zeker niet klagen, nee in tegendeel zelfs. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en zoende hem terug. Hij zoende zo speels en lief, heel anders dan anderen. Een stuk beter. Na een tijdje laat ik zachtjes mijn tong tegen zijn lippen tikken. Damn, hij is echt leuk!


    A little party never hurt nobody


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    MILES IMARI KINGSLEY


    19 • Nala and Simba • Hallway • Delia

    ”Echt heel erg naar mijn zin, met dank aan de leukste date,” antwoordde Delia, met nog altijd dezelfde lieve glimlach op haar smoel. “En hoe zit het met jou? Toch blij dat je me bent tegen gekomen?” vroeg ze daarna met een lichte grijns, maar voordat hij daarop antwoordde, trok hij Delia dichter zijn richting in en plaatste zijn zachte lippen op die van haar.
          Miles voelde dat Delia op het eerste moment schrok, wat hem het gevoel gaf dat hij de verkeerde keuze had gemaakt door haar te zoenen. Niet veel later sloeg Delia haar armen om zijn nek en zoende hem terug. De hoeken van zijn lip krulden omhoog, terwijl ze elkaar bleven zoenen.
          Niet veel later kwam Delia’s tong gedag zeggen, waarna het om toestemming vroeg om zijn mond te kunnen betreden. Miles opende zijn mond en niet veel later draaide de twee tongen als wasmachines om elkaar heen. Nu misten alleen de kreungeluidjes nog.
          Na de zoen trok Miles zich terug, zodat hij het meisje goed kon bekijken. “Om je vraag even te beantwoorden, ik ben heel zeker blij dat ik je ben tegengekomen,” antwoordde hij toen haar vraag die ze voor de kus al had gesteld. “Wil je nog een keer dansen? Of de kus opnieuw doen?” Miles keek haar met een verleidelijke blik aan, terwijl hij voorzichtig rondjes liet draaien. Een soort van slow dancing op popmuziek, om het maar even te zeggen. Aparte combinatie, maar zocht het woord apart op in het woordenboek en je zou de naam “Miles” ernaast vinden.
          ”Heb je een crush op mij?” vroeg Miles toen. Lekker subtiel Miles, echt. Punten voor je subtiliteit. Hij boog zich voorover, zodat ze dezelfde gezichthoogte hadden en hij keek Delia in de ogen aan. Damn, dit meisje had ook nog eens hele schattige ogen. “Want ik heb zeer zeker geen crush op jou,” vervolgde hij en hij stak zijn tong uit, die expres of per ongeluk haar neusbrug raakte.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 10:25 ]


    That is a perfect copy of reality.