• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 15:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • ZASAM'S DORM • AIZE

    'Dan stop je toch gewoon met school — dan hoef je al die kutmensen nooit meer te zien,' zegt Aize ongeïnteresseerd en vervolgens gaat ze verder met drinken en praten. Ze drukt een kusje op mijn wang en ik rol kort met mijn ogen. Ik snap haar plotselinge stemmingswisselingen echt niet. Zou het mogelijk zijn dat ze al een paar jaar zwanger is en dat haar hormonen gewoon overhoop liggen? Dat kan het namelijk wel verklaren. En anders is ze gewoon permanent ongesteld. Ik antwoord niet en kijk naar de andere mensen in de kamer, maar ik weet niet wat ze doen en om eerlijk te zijn heb ik er weinig behoefte aan om ze aan te spreken. Misschien als ik wat meer alcohol heb. Over alcohol gesproken, waar is die fles gebleven?
          Alsof Aize mijn gedachten kan lezen, vraagt ze ineens aan me waar die fles drank is. 'Hey, weet jij waar mijn fles is?' vraagt ze en ik draai mijn hoofd naar haar toe. Ik wil al antwoorden, maar ik zie haar blik veranderen en ik kijk haar wat verbaasd aan. Over stemmingswisselingen gesproken. 'Heb je 'm gestolen?' Ik open mijn mond in totale verbazing en ineens voel ik een harde klap tegen mijn wang aan. Excuse me? 'Jij trut!' Ze stapt van het bed af en ik hoor een krakend geluid onder haar schoen. Ineens lijkt ze weer gekalmeerd, maar nu ben ik degene die kwaad is. Eigenlijk kan het me niet meer schelen wat ze van me vinden, want ik ben klaar met haar bipolaire gedrag. Ze is een vechter, maar ik kan er ook wat van en ik ben er helemaal klaar mee!
          'Wat héb jij?!' roep ik haar kwaad toe en ik kom ook van het bed af. Samen staan we gezellig tussen de glasscherven en een klein plasje drank wat nog in het flesje zat. Ik snuif kort en kijk naar Aize, die zich bewust lijkt van het feit dat ze in het flesje staat dat ze net zocht. 'Jezus, doe eens normaal!' Ik slaak een kreet en ik schud mijn hoofd eventjes waarna ik naar de rest van de mensen in de kamer kijk. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee. 'Geen drank meer voor jou, Aize,' grom ik kort en ik geef haar een duw, zodat ik van haar weg kan lopen en de kamer kan verlaten en de deur met een harde klap achter me dicht kan slaan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N




    Echter voordat Isaac kon antwoorden lag mijn aandacht al op iets anders. Hmm what do I spot with my eye? Zayko kissing a dude. Een gemene grijns krulde om mijn lippen heen, ooh dit kon nog wel eens interessant worden. Nieuw treitermateriaal. Ik keek pas om toen een bekende vrouwelijke stem mijn blik van mijn 'ex beste vriend' deed afscheuren. Mijn bruine poelen vonden Viv waardoor ik even glimlachte.   ‘Hi,’ zei ze al voelde ik toch een lichte spanning tussen haar en Isaac. ‘Dit feestje is nogal mweh dus ik vroeg me af of je wat leuks wilt doen?’ dit maal was haar aandacht enkel op mij gevestigd en ik haalde simpel mijn schouders op. "Dit feestje is inderdaad not my style dus graag." knipoogde ik naar Vivienne waarna ik nog een slokje nam van de fles drank in mijn hand. "Daarbij ik had nog iets voor je." bedacht ik me net, mijn vader had tijdens onze trip een speciale edelsteen gevonden, bloedrood. Het behoorde blijkbaar van Viviennes moeder te zijn die een flinke beloning wilde uitdelen aan de vinder. "Zie je later nog Isaac." grijnsde ik waarna ik Viv mijn arm plagend aanbood als een 'gentleman' . "Mylady". ik liep de dorm uit en zond Zayko nog een smerige grijns toe waarna ik met de brunette de gang op liep. Ik grabbelde even in mijn borstzak waar ik een klein zakje tevoorschijn haalde. "You can have it, but ofcourse I need something in return." ik likte mijn lippen even kort voordat ik het zakje uitdagend voor haar neus liet bengelen. Ik had geen idee of ze wist wat het überhaupt was, maar het was vast wel kostbaar.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    Ik hoef niet eens iets te vragen om te weten wat er in het zakje zit. Hoe hij daaraan komt is mij een raadsel, ook al heb ik een vaag vermoeden dat zijn vader hem een handje heeft geholpen. Mijn hele zomer was echt een hel door die verdomde steen van mijn moeder. Ik weet niet wat mijn moeder met die steen überhaupt heeft, hij is niet eens mooi – bloedrood vind ik dus echt héél lelijk. Maar goed, mijn moeder is daarentegen dol op alles wat rood – en glimmend – is. Misschien dat ze minder een tuthola zal zijn wanneer ze dat verdomde ding weer onder haar kussen kan leggen.
          ‘You can have it, but ofcourse I need something in return.’ Ik kijk wantrouwend naar Jones op en sla mijn armen koppig over elkaar heen.
          ‘En wat mag dat dan wel zijn? Ik heb je niets waardevols te bieden...’ Okay, niet helemal waar – als prinses heb ik immers behoorlijk wat dure en waardevolle bezittingen. Ondertussen kijkt hij me met een uitdagende blik aan terwijl hij nog steeds het zakje voor mijn neus heen en weer laat bungelen. ‘Hoe kom je daar überhaupt aan? Mijn moeder heeft gedurende de zomer zowat het hele kasteel bij elkaar gekrezen omdat ze die stomme steen kwijt was. Als dit niet de echte steen is, worden wij – ik, jij en jouw vader – zonder pardon onthoofd, daar kun je van op aan.’ Ik spreek de woorden nogal bitter uit en ik ben ook een bitter persoon eigenlijk. Mijn moeder trouwens ook en mijn onthoofding zou haar waarschijnlijk bar weinig uitmaken – behalve dat ze dan misschien geen erfgename meer heeft.



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Party • Jones & Isaac

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 20:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    'Ik kan me alleen maar voorstellen dat ik dat verschrikkelijk zou vinden,' zegt hij en ik haal mijn schouders op. Ik denk niet dat deze jongen zin heeft om overspoeld te woorden met mijn depressieve tiener gedachten. 'En voor wat het waard is, ik denk wel dat je je zou redden als je alleen zou zijn. Zeker met Hades aan je zij, dan zou niemand je wat aandoen.' Hij knipoogt naar mij en krijgt het voor elkaar om een glimlach op mijn gezicht te toveren. 'Totaal niet, zelfs,' bekent hij als ik vraag of hij ook een party animal is. 'Ik zit liever in mijn eentje buiten, desnoods met een boek of een spelletje op mijn telefoon dan dat ik daartussen ga zitten. Daar moet je bij mij niet mee aankomen. En zeker niet als het ook nog eens in mijn kamer is. Wie weet wat ze met mijn spullen doen op het moment. Ik wil het liever niet weten.' Ik glimlach zwakjes, maar niet heel oprecht. Ik denk dat ik mijn spullen met mijn leven zou bewaken en iedereen het raam uit zou gooien. Of nee, nog beter. Ik zou Hades op ze afsturen. Hij lijkt diep in gedachten en ik houd mijn mond omdat ik hem liever niet wil storen. Daarnaast, weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat ik kan zeggen en laat ik mijn gedachten afdwalen. 'Mooi, deze sterren...' zegt hij na een tijdje. Ik volg zijn blik en kijk ook naar boven. Ik maak een instemmend geluidje en glimlach.
          'Ja,' stem ik in. 'Vroeger ging ik altijd met Hades de tuinen van het Paleis in omdat we in de zomer niet konden slapen door de hitte. Dan gingen we op het gras liggen en staarde we urenlang naar de sterren - tenminste, totdat de paleiswachten ons vonden.' Ik grinnik zachtjes om de herinnering. 'Je hebt gelijk trouwens... ik zou het wel kunnen redden als Hades bij mij was. Dat heb ik tot nu toe ook gedaan in het Paleis en ik geloof dat dat ook wel een uitdaging is. Mentaal... tenminste, fysiek niet echt.' Ik zucht en pulk onbewust aan mijn trui. Een verdrietig gevoel bekruipt mij en ik zou willen dat Hades weer terug kwam, zodat ik comfort in haar kon vinden, in plaats van hier zo alleen te zitten met alleen maar mijn trui om te knuffelen en een onbekende die niks van mij weet behalve een impressie.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew "Matt" Chris Hatter


    There is no great genius, without a though of madness.


    18 • Mad Hatter • Dorm 4 • Addie • ootd
    Nadat ik David richting Zayko geduwd had, zie ik hem alweer mijn kant op komen. Oh nee, niet nog een keer, dat is alleen voor speciale gevallen. Net voordat David m'n shirt vats wil pakken en zijn lippen op de mijne wil zetten, zet ik lichtvoetig een aantal stappen aan de kant, waardoor David mij en mijn lippen mist.
    "Sorry knul, one time only," zeg ik terwijl ik met een lieflijke glimlach naar de jongen kijk. Ik kijk richting Addie die net in gesprek leek met Sam.
    "Sorry for that," zeg ik in haar oor. "Het was te makkelijk om met zijn hoofd te spelen." Sam loopt ondertussen achter Zayko aan en in een andere hoek van de kamer zie ik hoe twee meisjes een fles drank laten vallen en eentje stormt na wat geduw en getrek de kamer uit. Dat zijn al drie mensen minder, wat een leuk feestje. Ik weet niet zeker of het beter zijn dan de theaparties die m'n vader altijd geeft, maar mensen lijken hier ook niet echt gelukkig.

    Ik neem Addie weer mee en loop bij David vandaan, die jongen had goede dingen uitgevoerd en ergens vond ik het wel leuk dat Zayko er niet blij mee leek. Dit was goede informatie. Nog twee mensen verlieten het feestje, nou dat liet niet veel interessante mensen over.
    "Whisky smaakt wel okay, beter dan bier in ieder geval. Het smaakt vooral naar alcohol, maar de nasmaak is waar het om draait, dan proef het soort hout van de tonnen waarin het zat en de ingrediënten die ze eraan toegevoegd hebben. Deze smaakt vooral naar hout, sterk bitter en rookachtig. Als je het eens wilt proeven, op m'n kamer heb ik nog wel een zachtere, zoete whisky staan, die is beter om mee te beginnen." Ik kijk even de kamer rond, maar zie zo niemand met wie ik in gesprek wilde. Er lijkt ook niemand geïnteresseerd in mij en ze zijn teveel bezig met de drank en de drugs die er waren.
    "Hmm, Ik heb leukere feestjes meegemaakt." Ik blijf stilstaan op een afstandje van Isaac en focus me weer op Addie. "Zie jij nog mensen die het de moeite waard zijn om mee te praten?"

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Zasam’s dorm • Feline

    ”Wat héb jij?!” riep Fae haar kwaad toe, nadat Aize haar ten onrechte een klap had verkocht, waarna ze ook van het bed afkwam. Zachtjes beet ze op haar lip, ze voelde zich betrapt en dom. Fae snoof kort en keek naar Aize, die maar al te goed wist dat ze net in het flesje was gestopt waarnaar ze gezocht had.
          ”Jezus, doe eens normaal!” Ze slaakte een kreet en schudde haar hoofd eventjes, waarna ze naar de rest van de mensen in de kamer keek. “Geen drank meer voor jou, Aize,” gromde ze kort en Fae gaf haar een duw, zodat ze van haar weg kon lopen. Ze verliet de kamer en sloeg de deur met een harde klap dicht.
          ”Maar..” mompelde Aize, die een beetje ontdaan achterbleef. Een verdrietige uitdrukking ontstond er op haar gezicht. Ze bleef naar de deur staren. Of niemand leek deze kortdurende ruzie opgevallen te zijn, of niemand gaf genoeg om Feline om achter haar aan te gaan. Aize plaatste zichzelf weer op het bed en keek - zover mogelijk - naar de scherven op de grond, waarna ze er naartoe graaide.
          ”Auw,” mompelde ze toen ze zichzelf sneed aan een van de scherven. Wat natuurlijk ook meteen zachtjes begon te bloeden. Ze zuchtte, het zou onmogelijk worden om nu die zooi op te ruimen. Ze zou iemand wel waarschuwen, misschien.
          Aize stond op en liep toen ook naar buiten. “Fae!” riep ze. “Het spijt me,” vervolgde ze. Het meisje zag haar vriendin niet meer in de gangen, waardoor ze wanhopig begon te rennen. Dronken rennen, welteverstaan. “Fae?” riep ze toen. “Ik.. Het spijt me, Fae!” riep ze. Zou ze misschien terug naar de slaapkamers zijn gegaan? Aize waagde het erop en liep - of eerder gezegd wankelde - terug naar de vrouwelijke slaapkamers. Ze gooide haar deur open en zag Feline daar.
          Aize liep op haar af en begon haar te knuffelen. “Het spijt me,” fluisterde, waarna er enkele zeldzame tranen over haar wangen liepen.


    That is a perfect copy of reality.

    Adilene Raine Chastain
    status still in the making || SEVENTEEN || BELLE & THE BEAST || WITH MATT || OUTFIT*

    in the end, I want my heart to be covered in stretch marks

    Ze volgde niet meer helemaal wat er nu allemaal gebeurde. Eigenlijk wist ze ook niet of ze wel wilde weten wat er allemaal gebeurde. Het leek in elk geval allemaal niet goed te vallen bij Zayko, die de kamer uit liep.
          'Ik ga even checken of het wel goed gaat met Zayko... ben zo terug. Maak het jezelf gemakkelijk, ga alvast in mijn bed liggen of zo,' knipoogde Sam. Het was maar goed dat hij hierop zijn vriend gelijk achterna ging, want ze wist echt niet wat te zeggen. Nouja "niet echt", totaal niet beschreef het beter.
          De twee jongens waren nog maar net verdwenen, of David probeerde Matt opnieuw te zoenen. Ze vroeg zich af of het er altijd zo aan toeging op feestjes. Ze herinnerde ze dit niet echt van vorig jaar, maar dat kon ook aan haar liggen. Een expert was ze niet echt. Stiekem was ze wel blij dat Matt haar bij alle drukte vandaan nam.
          'Whisky smaakt wel okay, beter dan bier in ieder geval. Het smaakt vooral naar alcohol, maar de nasmaak is waar het om draait, dan proef het soort hout van de tonnen waarin het zat en de ingrediënten die ze eraan toegevoegd hebben. Deze smaakt vooral naar hout, sterk bitter en rookachtig. Als je het eens wilt proeven, op m'n kamer heb ik nog wel een zachtere, zoete whisky staan, die is beter om mee te beginnen.'
          Veel meer dan knikken kon ze niet doet. Ze had nog nooit eerder whiskey gehad, dus ze zou het niet weten.
          'Hmm, Ik heb leukere feestjes meegemaakt. Zie jij nog mensen die het de moeite waard zijn om mee te praten?'
          Addie wilde niet toegeven dat ze met de meeste niet zovaak praatte, gezien ze niet wilde dat Matt zou denken dat ze één of andere eenzaamling was. 'Er zijn vast nog wel aardige mensen hier.' Terwijl ze dit zei tuurde ze naar haar bekertje met wijn, die schijnbaar al leeg was. Hmm. Ondertussen maakte ze zich ook zorgen om Zayko, die er niet goed had uit gezien toen hij wegliep. 'Ik ga denk ik even kijken hoe het met Zayko gaat... Ik ben zo terug.' Nadat ze voorzichtig naar Matt had geglimlacht, plaatste haar lege bekertje op een nachtkastje en liep ze de kamer uit.
          Sam en Zayko stonden nog in de gang. 'Gaat alles nog goed hier?' De muren waren niet bepaald geluidsdicht, waardoor de muziek nog erg goed te horen was. Er vanuit gaande dat de luide muziek de jongen waarschijnlijk niet veel goed zal doen, pakte ze Zayko's hand vast. Zo had hij enigszins ondersteuning en kon hij niet de verkeerde kant oplopen. 'Kom, we gaan naar buiten,' besloot ze.

          Enkele minuten later waren ze op het binnenplein. 'Mijn ouders hebben soms ook gasten die teveel wijn drinken. Meestal knappen ze wel iets op als ze frisse lucht krijgen,' zei ze tegen Sam, waarna ze haar groene kijkers op de andere jongen richtte. 'Heb je iets nodig? Meer water, paracetemol, iets te eten?'
    *no bag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N




    Koppig sloeg Viv haar armen over elkaar heen wat me des te geamuseerder naar de brunette liet grijnzen. ‘En wat mag dat dan wel zijn? Ik heb je niets waardevols te bieden...’ zei ze wantrouwig en een zacht sarcastishc lachje verliet mijn lippen. Dé dochter van de queen of Hearts die me niets te bieden had? Dat geloofde ik niet. ‘Hoe kom je daar überhaupt aan? Mijn moeder heeft gedurende de zomer zowat het hele kasteel bij elkaar gekrezen omdat ze die stomme steen kwijt was. Als dit niet de echte steen is, worden wij – ik, jij en jouw vader – zonder pardon onthoofd, daar kun je van op aan.’ zei ze bitchy en ik hield mijn handen even quasi onschuldig in de lucht. " Hey hey, waar is het vertrouwen in deze piraat gebleven hmm? " vroeg ik eerst quasi verontwaardigt waarna ik ht zakje nonchalant in de lucht gooide en weer opving. " Ik vertel je mijn geheimen niet, maar ik kan je wel vertellen dat een kat ons de weg heeft gewezen." zei ik simpel waarna ik even de roodgekleurde steen uit het zakje haalde om deze te bekijken. Er zat middenin een soort vloeistof wat volgens de verhalen het bloed van haar aardvijanden hoort te zijn. "Maar om even terug te komen op wat je eerder zei, ben ik zeker dat je hiervoor toch wel wat kan missen hmmm? " grijnsde ik waarna ik de steen weer wegstak in het zakje. " Geld, glinsterende juwelen of een dankjewelkus zijn toegestaan als betaling. " zei ik gladjes en zond haar een knipoog. Stiekem was Vivian wel schattig als ze in haar bitchmode was, haar wangen leken dan op de bollen omdat ze te koppig was om iets aardigs te kunnen zeggen.
    " Oh en tussen ons, ik denk niet dat je moeder mij zou durven onthoofden hoor. Zoveel schatten die we voor haar kunnen vinden in Wonderland, ofcourse if she let us in." ik grijnsde weer even uitdagend.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MILO ACE PORTER
    "Why are you threatened by anyone different from you?"


    18 • TARZAN & JANE • QUIET GUY • OUTSIDE • RODI

    'Ja,' hoor ik na een tijdje zachtjes uit Rodi's mond komen. 'Vroeger ging ik altijd met Hades de tuinen van het Paleis in omdat we in de zomer niet konden slapen door de hitte. Dan gingen we op het gras liggen en staarde we urenlang naar de sterren — tenminste, totdat de paleiswachten ons vonden. Je hebt gelijk trouwens... ik zou het wel kunnen redden als Hades bij mij was. Dat heb ik tot nu toe ook gedaan in het Paleis en ik geloof dat dat ook wel een uitdaging is. Mentaal... tenminste, fysiek niet echt.'
          Ik kijk weer even opzij en bekijk haar. Ineens ziet ze er heel verdrietig uit, alsof de herinneringen aan het paleis weinig positieve herinneringen bij haar oproepen. Ik schuif onbewust een klein beetje naar haar toe en heel kort leg ik mijn hand op haar schouder. Ik knijp er zachtjes in, al weet ik verder niet echt iets om te doen om haar beter te laten voelen. Ik kan me gewoon niet in haar situatie verplaatsen en ik vind het moeilijk om er wat over te zeggen. Het klinkt alsof ze opgegroeid is in een heel beschermende omgeving. Goed, als haar ouders sultan en sultana zijn, is het niet zo heel vreemd, maar toch. Ik ben gewoon altijd vrijgelaten in mijn opvoeding en dat vind ik juist heel fijn, daarom lijkt het me ook verschrikkelijk om zo opgesloten te zitten. 'Kom,' zeg ik dan en ik sta op van het bankje. Ondertussen is het donker geworden. Misschien weet ik wel wat om haar een klein beetje op te vrolijken. Hades heeft door dat ik opgestaan bent en nieuwsgierig loopt ze naar ons toe. Ik steek mijn hand naar Rodi uit en wacht tot ze die aanneemt. 'Ik zal je wat van de natuur laten zien hier, ook al is het lang niet zo imposant als de natuur in Afrika, natuurlijk,' lach ik kort en als ze uiteindelijk opstaat, neem ik haar mee richting het bos. Als zíj een feestje in mijn kamer kunnen bouwen, mag ik toch zeker wel even het bos in? Het is niet dat hier wilde beesten rondlopen die me op willen vreten. Goed, behalve Hades, maar zoals ik haar nu heb meegemaakt, ziet het er niet uit dat ze me wat aan wil doen. Ik spits mijn oren en glimlach als ik in de verte een uil hoor roepen. 'Hoor je dat? Dat is een bosuil,' maak ik duidelijk. Weer ben ik even stil. 'Een mannetje, zo te horen.' Ik lach zachtjes als ook Hades het lijkt te horen en ze rent een stukje voor ons uit. Maf beest. Ik vind het heel fijn. In het bos is het stil, behalve de paar dieren die 's nachts van zich laten horen, zoals deze uilen. 'Met een beetje geluk kunnen we ze opzoeken en zien zitten.' Dit doe ik in Afrika ook vaak, 's nachts de bossen in gaan — weliswaar dan iets gewapender dan ik nu ben, omdat er daar iets meer gevaarlijke dieren rondwaren — en dan luisteren naar de dieren die 's nachts leven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FELINE LUANA "FAE" KHAN
    "He'll come back... and I'll be waiting."


    17 • SHERE KHAN • COLD BITCH • ZASAM'S DORM • AIZE

    Ik ben gewoon echt boos op Aize. Ik wil het niet, maar nu kan ik het echt niet helpen. Ze sloeg me, alwéér. Hebben we dit niet vaak genoeg gehad? Maar ze had er nu gewoon echt geen reden voor. Het maakt me pisnijdig. Net als dat er niemand achter me aan lijkt te komen. Ik had toch wel een klein beetje verwacht dat er iemand achter me aan zou komen. Nog zoiets dat me zo boos maakt. Alsof ik niet besta voor de anderen. Zelfs Aize lijkt niet genoeg om me te geven dat ze zich eens een keer inhoudt als ze boos is. Ze zou eens moeten stoppen met mensen constant slaan. Er komt nog net geen stoom uit mijn oren en neus.
          Ik loop naar mijn kamer en smijt de deur hard achter mijn rug dicht. Ik slaak een harde kreet en pak het eerste wat ik tegenkom om dat vervolgens keihard naar de muur te smijten. Ik had gehoopt op een dramatisch effect van een kopje dat kapot barst, maar helaas was het eerste waar ik mijn handen aan kon zetten, een kussen. Verdomme, een kússen!
          Net als ik iets anders wil pakken — een boek doet het ook wel goed, wie weet fladderen de bladzijden dan als sneeuwvlokken op de grond — gaat de deur open en zie ik Aize staan. Ze komt meteen op me af en ik wil afstand bewaren tussen ons, maar dat lijkt een onmogelijk opgave. Ze slaat haar armen om me heen en knuffelt me. Het duurt even voor ik doorheb dat ik boos op haar was. Ik ben zo verbaasd dat Aize lichamelijk contact zoekt dat niet per direct in relatie staat tot geweld, dat ik even niet meer weet waarom Aize me ook alweer knuffelt.
          'Het spijt me,' hoor ik ineens. Ik kijk naar haar en probeer enige vorm van sarcasme of ironie te ontdekken. Ik heb dit nog nooit gezien, dat ze me zo stevig tegen zich aan houdt. Ik wil haast zeggen dat ze van me weg moet gaan, maar dan zie ik een glinstering op haar wang. Wederom duurt het bij mij even voor ik doorheb dat het tranen zijn. In de jaren dat ik Aize nu ken, heb ik dit werkelijk waar nog nooit meegemaakt. Huilt ze serieus? Ik durf niet te zeggen of dit komt omdat ze zich oprecht kut voelt of omdat ze dronken is — bij haar is alles mogelijk — maar toch doet het me wat.
          ''t Is al goed,' brom ik kort voor ik haar een beetje van me weg houd, voor ze op mijn shirt kwijlt of haar snotneus aan me afveegt. Ik zie het allemaal gebeuren. Ik zucht even diep en laat haar dan los waarna ik kort over mijn wang wrijf. Aize heeft echt een goede rechtse, al hoeft ze dat niet per se altijd op mij uit te proberen. Er zitten tenslotte al twee littekens rond mijn gezicht, daar hoeft geen derde bij. En als dat wel moet, wacht ik er liever nog een paar jaar mee, net zoals net. Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen het snikkende meisje. 'Stop met huilen, nergens voor nodig,' zeg ik. Omgaan met gevoelens was nooit mijn sterkste kant, maar ik denk dat ik het geluk heb dat Aize ook nooit weet wat ze ermee moet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vivienne 'Maddy' Madeline Hearts
    “If I wanted to kill myself I would jump from your ego to your IQ.”



    ‘Hey hey, waar is het vertrouwen in deze piraat gebleven hmm?’ Hij lijkt verontwaardigd, of quasi-verontwaardigd, whatever. Hij gooit het zakje in de lucht en vangt 'm weer op. Als hij de steen had laten vallen had ik 'm wat aangedaan, of anders mijn moeder wel. ‘Ik vertel je mijn geheimen niet, maar ik kan je wel vertellen dat een kat ons de weg heeft gewezen.’ Hij haalt de steen uit het zakje en ik bekijk het achterdochtig. Echter kom ik al snel tot de conclusie dat het de echte steen betreft. Dat ding zou ik uit duizenden kunnen herkennen, mijn moeder heeft 'm zo vaak aan mij laten zien. Soms vraag ik me af wie haar kind nu is – ik of die kut steen. Of ze mij heeft gebaard of wederom die verdraaide steen. ‘Maar om even terug te komen op wat je eerder zei, ben ik zeker dat je hiervoor toch wel wat kan missen hmmm?’ Hij grijnst en stopt de steen weer veilig weg. Ik kijk hem aan en rol mijn ogen, echt een zoon van zijn vader hoor. ‘Geld, glinsterende juwelen of een dankjewelkus zijn toegestaan als betaling.’ Hij knipoogt wat hem weer een ogenrol oplevert. ‘Oh en tussen ons, ik denk niet dat je moeder mij zou durven onthoofden hoor. Zoveel schatten die we voor haar kunnen vinden in Wonderland, ofcourse if she let us in.’ Hij lijkt de hele situatie nogal amusant te vinden. Nou, ik niet.
          ‘Je bent echt verschrikkelijk, maar dat wist je hopelijk al, Jones,’ zeg ik en kijk hem voor een aantal tellen schattend aan. ‘Ugh, fine jij wint.’ Ik zucht even diep en trek een vies gezicht voordat ik zijn gezicht tussen mijn handen neem en mijn lippen op de zijne druk.



    17 • Princess of Hearts • Bad guy girl die probeert goed te zijn maar daar fucking slecht in is • Party • Jones & Isaac


    I just caught the wave in your eyes

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Their own dorm • Feline

    ”Het is al goed,” bromde Feline kort voor ze haar een beetje van haar weg hield. Ze zuchtte even diep en liet Aize toen los, waarna ze kort over haar wang wreef. “Stop met huilen, nergens voor nodig,” zei ze toen. Aize beet haar lippen en slikte haar overige tranen in, waarna ze haar vriendin los liet.
          ”Sorry,” mompelde ze zachtjes. “De alcohol verneukt me,” vervolgde ze toen nog steeds mompelend. “Ik kan er denk ik minder goed tegen dan dat ik dacht,” vervolgde ze zachtjes. Aize liep naar haar kleine ruimte, waar haar spullen stonden en het bed waar ze al vier jaar lang op sliep. Ze ging op haar bed zitten en trok haar schoenen uit, die ze daarna ergens rondom haar bed neerpleurde. Zin om haar make-up en dergelijke af te doen had ze niet.
          ”Kan je wat water voor me halen?” vroeg Aize toen zachtjes aan haar, toen ze enkele seconden stil op haar bed had gezeten. “Nee, wacht.. Laat maar zitten,” vervolgde ze niet veel later erachteraan. Aize ging met haar handen naar haar shirtje en besloot deze over haar hoofd te trekken. Het interesseerde haar weinig meer of Feline haar halfnaakt zag. Het was toch niet alsof Feline geïnteresseerd in haar was, dus het was niet alsof ze hiermee haar pestte. Nog meer pestte dan dat ze normaalgesproken al deed.
          ”Ik ga naar bed,” mompelde Aize, waarna ze ook haar bh uittrok en deze ook ergens achter haar bed neergooide. Ze trok haar pyjama-shirt aan, waarna ze zich in stilte verder omkleedde en in bed ging liggen. “Ik heb geen zin meer in vandaag - jij mag wel verder feesten,” mompelde Aize. Ze pakte haar deken vast en trok deze omhoog zodat ze eronder kon gaan liggen. “Veel plezier op hun feestje nog,” vervolgde ze.
          Zodra ze lag liet ze de dekens weer op haar vallen. Ze keek Feline vanaf een liggende positie aan en probeerde naar haar te glimlachen, wat d’r niet goed lukte. “Slaap lekker,” mompelde ze, waarna ze haar ogen sloot.


    That is a perfect copy of reality.

    Zayko Scar von Ardon
    “The evil queens kings are the princesses princes that were never saved.”


    18 • Scar • Party Dorm • With Sam and Addie

    'Zay....' hoor ik een stem van heel ver weg. Ik steun tegen de muur aan en voel een vlaag van misselijkheid opkomen. Misschien had ik niet zoveel verschillende dingen tegelijkertijd moeten nemen. 'Gaat het een beetje?' klinkt de stem van Sam alsof hij aan de andere kant van de gang staat. Ik schud mijn hoofd en probeer met trillende handen het glas aan te pakken. Ik probeer naar hem te grijnzen en het weg te wuiven. Het komt er waarschijnlijk niet echt overtuigend aan. 'Drink even wat..'
          'T gaat wel Sammie,' mompel ik en ik klop hem op zijn rug, 'thanks.' Ik giet het glas water achterover en probeer alles weer in focus te krijgen. Damm it, dit is niet hoe ik gepland had om mijn eerste avond hier te spenderen, of nja misschien wel... maar dan iets minder heftig.
          'Gaat alles nog goed hier?' hoor ik een andere stem, net zo ver weg als die van Sam. Ik wil niet dat er iemand anders bij komt staan. Ik wil alleen bij Sam zijn, maar de ondersteuning die ze mij bied is toch behoorlijk welkom. De misselijkheid neemt echter niet af en ik druk een hand tegen mijn mond aan. 'Kom, we gaan naar buiten,' hoor ik haar zeggen. Ik heb niet eens door dat we lopen. Opeens ben ik buiten.
          'Mijn ouders hebben soms ook gasten die teveel wijn drinken. Meestal knappen ze wel iets op als ze frisse lucht krijgen,' zegt het meisje. Ik kan niet uitmaken wie ze is. Haar stem is te ver weg, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze niet weet dat ik meer dan alleen maar alcohol in mijn systeem heb. Ik kijk overeind en de wereld begint te draaien. Ik heb een keer eerder een bad trip gehad en dat leek aardig op dit. Misschien als ik het er nu op tijd uit werk, dat ik het kan voorkomen? Ergens ver weg klinkt nog een logische stem, dat is in ieder geval een goed teken. 'Heb je iets nodig? Meer water, paracetemol, iets te eten?' Nope. Ik maak mij los en struikel voorover naar de bosjes. De misselijkheid heeft een hoogtepunt bereikt en ik geef oncharmant over in de bosjes. Uiteindelijk laat ik mij op mijn kont zakken en lach ik zachtjes. Ik ga op de koude vloer liggen en sluit mijn ogen, maar zodra het zwart voor mijn ogen wordt, voel ik eens een beklemmend gevoel om mij heen. Ik verdrink! Ik schiet overeind en staar voor mij uit. De werkelijkheid en de wereld om mij heen lijkt te flikkeren. Welcome back to highschool, Zay.


    I'm surrounded by idiots.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 23:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aphrodite "Rodi" Jamila Najma
    “I thought I would be understood without words.”


    18 • Aladdin and Jasmine • Outside • Milo • Outfit

    Ik maak een schrikbeweging als ik zijn hand op mijn schouder voel en kijk hem aan, maar dwing mijzelf te ontspannen als ik zie dat hij alleen maar een poging doet om mijn gerust te stellen. 'Kom,' zegt hij. Hij komt overeind en ik kijk naar hem op. Hij steekt zijn hand uit. Na even geaarzeld te hebben, neem ik deze aan. Hij trekt mij overeind en nu pas realiseer ik mij hoeveel kleiner ik ben. Wauw, hij is best intimiderend. 'Ik zal je wat van de natuur laten zien hier, ook al is het lang niet zo imposant als de natuur in Afrika, natuurlijk,' lacht hij. Ik glimlach zwakjes en knik. Ik pak zijn hand wat steviger vast en laat mij door hem leiden. Hades heeft ons in de gaten en volgt ons op een afstandje. We stoppen en ik kijk op naar Milo. 'Hoor je dat? Dat is een bosuil,' zegt hij. Ik doe mijn best om te luisteren en hoor inderdaad een oehoe. 'Een mannetje, zo te horen.' Hades rent nu voor ons uit en ik glimlach. Het is heel kalmerend zo met de sterren boven ons en de dieren om ons heen. 'Met een beetje geluk kunnen we ze opzoeken en zien zitten.' Ik kijk vol bewondering om mij heen en begin weer langzaam te lopen. Zijn hand hou ik nog steeds vast. De bladeren kraken onder onze voeten en in de verte hoor ik het geritsel van kleine beestjes.
          'Wauw,' fluister ik zachtjes. Ik kijk hem aan. 'Zag je dat?!' Ik staar vol verbazing als ik in de verte een hert zie staan. Zo stil mogelijk blijf ik op mijn eigen plek staan kijken. Ik hou mijn adem in, maar wordt uiteindelijk gedwongen om toch naar adem te happen. Het hert springt weg. Ik laat mijn schouders hangen en blijf op mijn plek staan terwijl ik om mij heen kijk. Een zachte zucht rolt over mijn lippen, maar ik probeer tegen het verdrietige en nare gevoel te vechten. Hij probeert je op te vrolijken, laat hem niet in de stront zakken. 'Het is prachtig,' mompel ik uiteindelijk. Ik geef mijzelf een wat actievere houding en kijk om mij heen.


    People can be stunningly unobservant.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , At Party, talking to Isaac

    N




    Vivienna rolde met haar blauwe kijkers waarna ze me weer aankeek. ‘Je bent echt verschrikkelijk, maar dat wist je hopelijk al, Jones,’ zei ze duidelijk mijn naam benadrukkend waardoor ik zacht grinnikte, ofcourse I knew. Ik was nu eenmaal verschrikkelijk aantrekkelijk. Viv keek me nog even bedenkelijk aan waarna ze dan toch beslist wat ze zou doen. ‘Ugh, fine jij wint.’ de zucht rolde even haar lippen, gevolgd door een vies gezichtje - but I know she secretly wanted this-. Met haar smalle handjes cupte ze mijn gezicht beet en luttele secondes later voelde ik haar volle lippen op de mijne branden. Grijnzend sloeg ik mijn armen om haar middel heen waarna ik haar plagend terugkuste. Als het niet aan de alcohol lag had ik dit natuurlijk helemaal anders aangepakt, but hey you don't hear me nagging. Na een minuut haalde ik mijn lippen weer van de hare af waarna ik haar een knipoogje schonk. " Zie je dat was toch niet zo erg." ik zette een crooked smile op mijn lippen waarna ik het zakje uit mijn jaszak haalde en deze in haar handen toestopte. " Niet te geloven dat dit ding zoveel waard is dat ik je me kon laten kussen." lachte ik waarna ik een hand door mijn bruine lokken haalde. "You ain't a bad kisser." zei ik vervolgens waarna ik mijn handen in mijn jaszaken wegstak. "Dus waar wilde je nog heen?" grijnsde ik geamuseerd.




    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 12:01 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH