• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    His laugh is genuinely beautiful and something I could watch for hours.

    heb je fix of is het negan?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zou ik vrijdag een industrial laten zetten of niet hmm. Het zou een goede dag zijn, aangezien ik nu twee weken niet moet werken dus dan kan ik mijn haar opsteken zodat het beter geneest en dan kan ik tegen dat ik weer moet werken mijn haar gewoon dragen zodat het niet te veel opvalt. Hmm.


    kindness is never a burden.

    Ik heb totaal geen zin om buiten te komen maar ik moet echt iets deftigs eten vandaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Allerton schreef:
    Negan is zo sexy oml.

    I agree. :3

    // Het was leuk vandaag. Ik maakte me druk om niks.

    Menswear schreef:
    (...)
    heb je fix of is het negan?


    Wat is fix?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    When they leave; without saying...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat, deze jongen denkt echt net als mij haha.
    Een relatie moet niet gaan over seks, maar over het van elkaar houden en zo.
    Tja, ik heb hem gewoon even verteld dat ik niet into seks ben en dat vind hij dus helemaal niet erg, haha. Geweldig dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaaay, meer promo van WIDM :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Menswear schreef:
    (...)
    heb je fix of is het negan?

    Haha wauw

    Menswear schreef:
    (...)
    heb je fix of is het negan?

    HAHA Famke c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik wil DEZE SMILEY HIER

    Mijn internet is nog erger dan mijn zangkunsten aub

    Kut, de bus is te laat. Ik luister nooit meer naar anderen die zeggen dat de overstap wel te redden is. Damnit. Nu ben ik nog een half uur later thuis.

    He maar alles even ter zijde: ik heb een 7.1 voor een toets voor NL waar zo slecht voor werd gescoord door klasgenoten dat iemand wonderbaarlijk een 0,3 had gescoord!?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nodotaim schreef:
    (...)

    Wat is fix?

    als je flirt hebt met iemand


    LaAt ZiEn WiE jE bENt