• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 19:18 ]

    ??

    39.3% (11 stemmen)
     
    ??

    42.9% (12 stemmen)
     
    ??????

    17.9% (5 stemmen)
     
    ??????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik snap tbh echt niet hoe Bella Hadid en Kendall Jenner voor de Victoria Secret show geboekt waren, afgezien dat hun families rijk en bekend zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom doe je nu zo anders tegen me...


    Ik wil een tuin vol egels

    Fuuuuck mijn teen doet echt zo'n pijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ja help


    i put the fun in funeral

    Ohmy, dit wordt nooit een short story. Dat voel ik nu al. Dit wordt een introductie tot een verhaal à la Unforgettable. Ben alleen bang dat hier veel minder animo voor is. Wel weer een trendsetter dan (als het een trend wordt).


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee nee nee. Ik wil niet huilen of in paniek raken. Damn doe rustig haal adem en ga iets leuks kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    McDonald's omdat de patat gratis is. Vreetmaand yes. *O*

    We hebben afgesproken nu nog als vrienden te praten, maar soms lijkt hij het een beetje te vergeten. Ik wil hem er niet aan moeten herinneren D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet wachten om mijn vriend zijn kerstcadeaus te geven. Ik ben zooooo benieuwd wat hij ervan vinden zal! _O_ <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wauw, tumblr, waarom zo langzaam?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Omg die test. Ik weet dat ik het beter kon. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Krolock schreef:
    McDonald's omdat de patat gratis is. Vreetmaand yes. *O*

    gratis patat?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deze reactie van de conducteur op mijn koptelefoon 😂


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Deze reactie van de conducteur op mijn koptelefoon 😂


    Wat deed/zei hij?


    Happy Birthday my Potter!

    Hi
    i think

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 15:17 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt