• YouTuber's Life
    RPG door OfficialCat


    •• Wat er aan vooraf ging ••
    YouTube: een site met enorm veel filmpjes en waarschijnlijk net zo veel gebruikers. Een site waar mensen filmpjes kijken voor hun plezier, maar ook maken in de hoop bekend te worden. Een site waar mensen er hun baan van hebben gemaakt om kijkers te entertainen en afhankelijk zijn van de zogenaamde ‘subscribers’. Een site waar mensen hun leven zodanig delen dat sommigen van hen gewoon geen privacy meer hebben.
    Het probleem is dat alle YouTubers de beste willen zijn. Allemaal willen ze meer abonnees, meer views, en ondertussen lopen de spanningen op. Iets wat ooit vriendschappelijke concurrentie was is veranderd in haat. Vrienden worden vijanden, en ze weten niet goed meer wie ze moeten vertrouwen. De spanningen zijn intussen zo hoog opgelopen, dat zelfs de kijkers er ‘last’ van hebben en kanten gaan kiezen.


    •• Het verhaal ••
    Het begint allemaal op de Dutch YouTube gathering van 2017. Ondanks alle vijandelijkheid naar elkaar is het de YouTubers gelukt om de fans toch een hele goede dag te bezorgen. Ook al waren zelfs de fans soms deel van de kleine probleempjes die er ontstonden.
    Tot Enzo Knol bij de ingang gevonden wordt. Dood. En dat is de druppel. Allemaal gaan ze op zoek naar de dader, maar ze zijn zo in zichzelf gedoken dat ze hun ideeën en de waarheid niet meer uit elkaar kunnen houden. Om de dader te vinden, zullen ze moeten samenwerken…


    •• Regels ••
    1. Huisregels van Quizlet: hier valt ook plagiaat onder!
    2. Maximaal 2 YouTubers per persoon
    3. Probeer het aantal jongens en meisjes gelijk te houden
    4. Houd het realistisch: geef bijvoorbeeld je YouTuber van 14 geen 600.000 subs
    5. Je bestuurt alleen je eigen personages – overleggen met anderen mag natuurlijk altijd
    6. Probeer het spammen te vermijden in de speel/rollentopics, daar hebben we een praattopic voor
    7. Maak het invullijstje zo uitgebreid mogelijk, meer info meer fun!
    8. Maak niet zomaar zonder toestemming een topic erbij!
    9. Zoals in de titel vermeld, een post moet minstens 100 woorden bevatten!
    10. En ten slotte, have fun! (Niet verplicht natuurlijk, maar daar kom je voor, toch?)


    •• Rollen ••
    Avalon "Aav" Schipper (Aavaerami) door HoIIy (Pagina 1)
    Jeremy Frieser (AltijdCompilaties) door OfficialCat (Pagina 1)
    Kacper Przybylski (KASTIOP) door ScotIand (Pagina 1)
    Roos Jansen (LuanceStories) door xAmphirite (Pagina 1)
    Joy (BeautyNezz) door TwinButterfly (Pagina 1)
    Milan Knol (DitIsMilan) door TwinButterfly (Pagina 1)
    Slava Sofya Sabokaya (Totally Slava) door Polovina (Pagina 2)
    Michael "Link" van Leeuwen (xLinkTijger) door xAmphirite (Pagina 2)
    Marijn Arthur Ellenay (Marlenay) door OfficialCat (Pagina 3)
    Sanne Bakker (SingWithSanne) door SmileNow (Pagina 3)
    Demira Vanderzeeuw (Dee) door 934 (Pagina 3)
    Jens Johnson (JFP) door WaIes (Pagina 4)
    Dionne Slagter (OnneDi) door Soco (Pagina 4)
    Don (GameMeneer) door SmileNow (Pagina 2)
    Lexa de Mol (CupOfTea) door piscine (Pagina 5)
    Gaby Oosterhof (xBlackRoses) door piscine (Pagina 6)

    •• Topics ••
    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic - Hier bevindt u zich momenteel


    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 7:53 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Slava Sabokaya | Totally Slava



    I'm not here for your entertainment"

    Ik sta geschrokken op en veeg gauw het bloed van mij af waar ik in gevallen was. Ik moet hiervandaan komen, ik word anders helemaal niet meer goed. Ik loop daarom ook meteen direct door richting de kamer voor de Youtubers waar ik zo te zien niet de enige ben die gezien heeft dat Enzo hartstikke dood is. Ik besluit om in m'n eentje op de bank te zitten en te zwijgen. Ik heb geen zin om iets te zeggen en ik denk niet dat iemand anders dat ook graag doet. Ik zie nogsteeds het lijk voor me. Hoe lijkbleek hij eruitzag en hoe zijn ogen mij aankeken nadat ik over hem gevallen was. Ik wed nu al dat ik daar nachtmerries over ga krijgen. Ik twijfel ook of ik niet een psycholoog moet spreken, maar daar ga ik nu niet over nadenken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kacper Przybylski


    Hijgend staan we alledrie in de privéruimte. We kijken elkaar aan, de afschuw duidelijk zichtbaar in onze ogen. Ik sta weer recht en slik diep. Ik weet niet hoe ik Dee ooit weer onder ogen kan komen. Ik heb haar vriend vermoord. Ik, Kacper Przybylski, heb een mens gedood. Door jaloezie. Om zijn abonnees. Meer niet. Daarvoor hebben we samengewerkt. En ik voel me ontzettend schuldig.

    "Ik-" Ik probeer wat zeggen, maar mijn stem stokt meteen. Wat heeft het ook voor zin? Ik kan maar beter zorgen dat niemand erachter komt wie Enzo gedood heeft. Ik tast naar het mes, dat ik na de moord in mijn zak heb gestoken. Maar ik vind niks. Mijn hart slaat een tel over, maar begint dan als een razende te kloppen. Zeg me dat het niet waar is! Opnieuw voel ik in mijn zakken en ik kijk op de grond van de privéruimte.
    Niets.

    Ik moet het mes verloren zijn terwijl we wegliepen. Godverdomme!


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Milan Knol



    Ik ben net klaar met de laatste handtekening. Ik loop naar de uitgang en en zie politie en een paar youtubers. Ik zie ook dat er een lijk is.
    Ik zie dat het Enzo is. Ik schrik! Ik kan het niet geloven! Wie heeft dit gedaan zou het zeker doen uit jaloersheid. Ik moet uitzoeken wie dit heeft gedaan die peroon of personen zullen ervoor boeten!

    Ik loop naar de privéruimte en ik ga zitten naast Dee. Zij en ik waren het meest close met hem. Ik bel mijn moeder en zeg tegen haar wat r gebeurt is zij schrok ook heel erg.


    dit is na dat jullie naar de privéruimte gaan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 11:04 ]


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Sanne Bakker


    Ik loop naar de privéruimte. Iedereen is geschokt, gespannen, verdrietig of boos. Vooral Dee. Ik kan niet geloven dat dit gebeurt! Ik zit en zeg helemaal niets. Zoals de anderen en bedenk wie dit heeft gedaan. Ik zie alles nog voor me. Enzo op de grond....lijkbleek, overal bloed.ik schrik uit mijn gedachte als iemand hoest. Ik loop naar de wc. Als ik klaar ben ga ik naar Roos, zij is heel stil.... te stil. Heeft zij iets te maken met de moord van Enzo? Ik kan me dat niet voorstellen, ze is altijd zo druk en doet random dingen. Ik moet uitzoeken wie Enzo heeft vermoord.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:56 ]

    Jeremy Frieser


    "Tranen."

          Ik gaf de laatste fan nog een knuffel. Ze blies een handkusje over haar schouder en ik glimlachte. Ondanks alle nadelen die eraan zitten, vind ik het oprecht leuk om een YouTuber te zijn. De fans die van je houden, je geweldig vinden, elke video van je kijken.
          Om eerlijk te zijn, ik was één van de weinigen die er van genoot. De laatste tijd leek het iedereen maar om meer geld te gaan. Geld, views en subs, hoewel dat ongeveer hetzelfde inhield.
          Onderweg naar onze privéruimte zag ik iets glimmends liggen, en ik liep er nieuwsgierig naartoe. Toen ik zag dat het echter een bebloed mes betrof, was ik eerder geschrokken. Ik pakte het op, en veegde het bloed eraf.
          Ik had geen idee wat me bezielde, maar ik haalde mijn rugzak van mijn rug en trok er een hoopje tissues uit. Ik wikkelde er een paar om het lemmet, stopte hem diep onderin mijn rugzak en ritste hem dicht.
          Wat deed dat mes hier? En van wie was dat bloed?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 18:31 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Michael “Link” van Leeuwen


    “Fuck YOLO, ik ben een pjoes met negen levens.”

    Ik ren het plein over, op zoek naar mijn vrienden. Joost is al naar huis, dat weet ik. Waar Harm is weet ik niet.
    Laat maar. Ik hoef het ook niet te weten. Ik zie Jer lopen, richting- ja, waarheen eigenlijk? Hij gaat niet naar de privéruimte, maar waar dan wel heen?
    Zou hij al weten van de moord op Enzo?
    Ik loop achter hem aan. Hij slaat de hoek om. Ik wil net mijn mond open doen om hem te roepen, maar zodra ik de hoek om sla komt er geen geluid meer uit mijn mond.
    In zijn handen heeft hij een bebloed mes. Hij wikkelt er net tissues omheen, en stopt het dan weg in zijn tas.
    Eén van mijn beste vrienden… heeft meegedaan aan de moord? De moord, het project waar ik halverwege bij ben afgehaakt? Híj is degene die Enzo heeft vermoord, en ik weet er niet eens van?
    Ik hoef hem niet eens meer te spreken. Ik draai me om en ga op zoek naar Harm.

    “En dan zeg ik nog maar één ding, en dat is: later, later!”


    The Sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever

    Kacper Przybylski • KASTIOP
    Belgische (game)YouTuber

    Zenuwachtig haal ik mijn hand door mijn witblonde haren. Ik- ik moet teruglopen. Nú, voordat iemand anders het vindt.
    Ik blijf een tijdje besluiteloos staan, alsof mijn lichaam niet begrijpt wat mijn hersenen vertellen, namelijk: Rennen! Rennen!
    Uiteindelijk kan ik mezelf ertoe brengen te beginnen met lopen. De hoop om het mes onderweg op de grond te zien liggen maakt dat ik sneller en sneller ga. Juist voor een hoek stop ik echter. Ik hoor iemand. Ik druk mezelf tegen de muur. Maar ik moet kijken wie het is - anders vind ik het mes nooit van mijn leven terug en zullen ze na een test meteen weten wie het is. Waarom had ik ook de rol van moordenaar geaccepteerd? Stom, stom, stom.
    Ik draai mijn hoofd voorzichtig naar rechts. Mijn wang schuurt tegen de stenen muur. En dan zie ik wie het is.

    Jeremy. Waarom hij? Hij is mijn ergste vijand. Ik neem me voor om zo normaal mogelijk langs hem heen te lopen en geen blik op hem te werpen.
    Dan zie ik dat hij zich bukt en iets opraapt. Mijn adem stokt.
    Een maar al te herkenbaar, scherp en dodelijk voorwerp. Nee! Hij pakt het op, wikkelt het in zakdoeken en stopt het onderaan zijn rugzak.
    Het voorwerp dat mij gaat verraden.

    Dan zie ik Michael staan. Geschokt kijkt hij naar Jeremy, die het mes wegstopt. Dit loopt helemaal verkeerd!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:44 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    MT

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 21:54 ]

    MT

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 11:02 ]


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    SmileNow schreef:
    MT


    CooleSarah11 schreef:
    MT


    Mag ik vragen waarom jullie meerdere keren een MT zetten? Als je een keer gepost hebt hoef je het niet nog eens te zetten.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom jullie meerdere keren een MT zetten? Als je een keer gepost hebt hoef je het niet nog eens te zetten.


    Dat vroeg ik me ook al af, volgens mij is het omdat het dan hoger in je Mijn Topics komt te staan ofzo..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    934 schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me ook al af, volgens mij is het omdat het dan hoger in je Mijn Topics komt te staan ofzo..


    [Ja, of ze zagen het iedereen doen, ik heb dat mijn eerste RPG's geloof ik ook gedaan, oeps (':]


    obsessive rage


    Demira Vanderzeeuw ~ Dee






    Ik liep naar de privéruimte. Daar trof ik Roos aan. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar. Ik had even behoefte aan een knuffel. Na een tijdje liep ik naar één van de rode sofa's en ging zitten. Ik haalde mijn telefoon uit en opende twitter. 'Zoals sommigen misschien al weten is Enzo neergestoken. Laten we met z'n allen hopen dat hij het overleefd..', tweette ik. Al binnen vijf minuten kreeg ik duizenden berichtjes waarin mensen zeiden dat ze hoopten dat Enzo het overleefden, dat ze met me meeleefden en nog veel meer. Ik stopte mijn telefoon weer in mijn broekzak en rolde me op tot een klein warm bolletje. Ik liet mijn tranen de vrije loop gaan. Ze smaakten zout en bitter. Het was verschrikkelijk om hier zo alleen te liggen. Na een tijdje voelde ik opeens een warme hand over mijn rug. Geschrokken ging ik recht zitten en keek van wie die hand was. Het was Milan, met rode betraande ogen. "Het is echt verschrikkelijk, waarom moest dit gebeurd zijn?", snikte ik tegen hem. Hij leek eventjes na te denken, maar uiteindelijk zei hij: "Ik - Ik weet het niet.. Waarschijnlijk was het jaloezie.." Ik hield het niet meer uit en kroop tegen hem aan. Hij sloot me in in zijn warmte. Niet uit liefde, maar uit verdriet. We hadden allebei wel behoefte aan warmte, en die hadden we gevonden. We bleven zo wel een halfuur zitten.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 13:13 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    934 schreef:

    Demira Vanderzeeuw ~ Dee






    Ik liep naar de privéruimte. Daar trof ik Roos aan. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar. Ik had even behoefte aan een knuffel. Na een tijdje liep ik naar één van de rode sofa's en ging zitten. Ik haalde mijn telefoon uit en opende twitter. 'Zoals sommigen misschien al weten is Enzo neergestoken. Laten we met z'n allen hopen dat hij het overleefd..', tweette ik. Al binnen vijf minuten kreeg ik duizenden berichtjes waarin mensen zeiden dat ze hoopten dat Enzo het overleefden, dat ze met me meeleefden en nog veel meer. Ik stopte mijn telefoon weer in mijn broekzak en rolde me op tot een klein warm bolletje. Ik liet mijn tranen de vrije loop gaan. Ze smaakten zout en bitter. Het was verschrikkelijk om hier zo alleen te liggen. Na een tijdje voelde ik opeens een warme hand over mijn rug. Geschrokken ging ik recht zitten en keek van wie die hand was. Het was Milan, met rode betraande ogen. "Het is echt verschrikkelijk, waarom moest dit gebeurd zijn?", snikte ik tegen hem. Hij leek eventjes na te denken, maar uiteindelijk zei hij: "Ik - Ik weet het niet.. Waarschijnlijk was het jaloezie.." Ik hield het niet meer uit en kroop tegen hem aan. Hij sloot me in in zijn warmte. Niet uit liefde, maar uit verdriet. We hadden allebei wel behoefte aan warmte, en die hadden we gevonden. We bleven zo wel een halfuur zitten.


    Enzo is toch dood?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    (...)

    Enzo is toch dood?


    Ja?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.