• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    omfg spannend!!!!


    Ik heb echt nood aan compleet ander haar ghehehe. Ik heb echt de neiging om zelf een schaar te pakken maar wacht toch maar even op mijn zus morgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Nu ben ik level 30 met LoL en nu durf ik natuurlijk niet met hem te gamen, omdat ik bang ben dat hij me te slecht vindt. Ugh, het is ook nooit goed bij mij. Ik had het kunnen weten. O well, that's me.

    Over hem gesproken, zal ik hem eens appen morgen en vragen of hij tijd heeft woensdag? Ik heb hem dan alweer 3 weken niet gezien en kan wel weer wat van zijn aandacht gebruiken, gezien hij me echt alles laat vergeten en ik zo gelukkig ben bij hem. Helaas zal ik hem dat nooit kunnen vertellen omdat hij me dan meteen nooit meer wil zien. Wie is er nou zo afhankelijk van iemand?

    be quiet
    take your med
    be silent
    go back to bed


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    be quiet
    take your med
    be silent
    go back to bed


    Er komt een nieuwe Saw film in 2017. Nice ^^

    DociIe schreef:
    Er komt een nieuwe Saw film in 2017. Nice ^^

    ah ik vind het echt de meest nare films die er zijn :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn tumblr url is zo leuk maar ik ga mijn oude wel missen :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, ik ga wel weer de bad guy spelen I suppose. Egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom bestaat er geen nette manier om te zeggen dat mensen heel snel weg moeten, omdat je nog meer sociaal contact even niet meer trekt. Egh.


    26 - 02 - '16

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb echt nood aan compleet ander haar ghehehe. Ik heb echt de neiging om zelf een schaar te pakken maar wacht toch maar even op mijn zus morgen.


    ik weet niet hoe goed je zus kan knippen (cat) maar houd in gedachten dat het scheef kan zijn en je daarna naar de kapper moet om het te fixen (cat)


    neee echt mega gaaf! op scoutskamp deden we het ook bij ellaar (oh help)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    lel, ur pathetic.


    kindness is never a burden.

    Mensen die zogezegd voor al het onrecht strijden maar zelfstandig wel aan internet bullying doen. Logic.


    Metamorphoses schreef:
    (...)

    ik weet niet hoe goed je zus kan knippen (cat) maar houd in gedachten dat het scheef kan zijn en je daarna naar de kapper moet om het te fixen (cat)


    neee echt mega gaaf! op scoutskamp deden we het ook bij ellaar (oh help)


    Mijn zus was een hele goede kapster, maar moest stoppen door allergieën. Ze knipt nu nog enkel vrienden en familie, maar ze is beter dan de gemiddelde kapster dus dat komt wel goed haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Kahlen schreef:
    Mensen die zogezegd voor al het onrecht strijden maar zelfstandig wel aan internet bullying doen. Logic.



    Omg, ja. Die mensen moeten gewoon afgeslacht worden. >:[


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stikte net bijna. Jammer dat het bijna was. Al zou ik niet dood willen gaan door te stikken tbh.


    Menswear schreef:
    (...)
    ah ik vind het echt de meest nare films die er zijn :c

    Ik vind ze heerlijk om te zien :D Echt al dat bloed en gore en afgehakte lichaamsdelen :3 Helemaal mijn ding.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 22:35 ]