• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik ga echt nooit meer een HP laptop kopen, wat een flutmerk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil hier niet meer wonen. Maar heb ook geen geld om uit huis te gaan. Dus dat zuigt. Maar hier blijven is echt geen optie met dit kutkind en haar kind.

    Vind ook maar eens een huis dat geen studentenkamer is. Als ik iets niet wil is het met anderen wonen die dagelijks uitgaan.
    Ik ga niet eens kijken naar appartementen. Kan dat toch niet betalen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 12:37 ]

    Yep, alles is mijn schuld. Ik weet het nu wel.

    Ik kan wel een zenuwinzinking krijgen als ik denk aan wat ik allemaal nog moet doen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik kan wel een zenuwinzinking krijgen als ik denk aan wat ik allemaal nog moet doen...


    Wat is het met superhelden die in een bepaalde House zouden moeten zitten van Hogwarts? Is het gewoon zo dat iedereens basic fandom HP is en alles wat daar bovenop komt, wordt geassocieerd met HP? Want dat idee vind ik geweldig :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Wat is het met superhelden die in een bepaalde House zouden moeten zitten van Hogwarts? Is het gewoon zo dat iedereens basic fandom HP is en alles wat daar bovenop komt, wordt geassocieerd met HP? Want dat idee vind ik geweldig :3

    Geen fandom kan de Hogwarts sorting en wizarding au's weerstaan. Harry Potter staat boven alles.

    / Waarom ga ik in het weekend vroeg slapen, maar denk ik dat het een normaal en goed idee is om mijn hele schoolweek niet eerder dan twee uur te slapen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil niiikkksss. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer mensen zeggen dat hun verkoudheid wel vijf dagen heeft geduurd en jij na een week gewoon nog wat meer snot produceert.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Wanneer mensen zeggen dat hun verkoudheid wel vijf dagen heeft geduurd en jij na een week gewoon nog wat meer snot produceert.


    Of gewoon al meer dan drie maanden non-stop neusverkoudheid hebt, zoals ik :W


    26 - 02 - '16

    Sinterklaas, kerst, oud en nieuw, mijn verjaardag, mijn leven.. het kan me nu allemaal gestolen worden.

    What am I doing

    Demiguise schreef:
    (...)

    Of gewoon al meer dan drie maanden non-stop neusverkoudheid hebt, zoals ik :W


    Ik ken dat, I just started xd Ik heb geen verkoudheden, ik heb verkoudheid vrije periodes :'D Ik leef met je mee (;


    Mhm?

    DociIe schreef:
    Ik wil hier niet meer wonen. Maar heb ook geen geld om uit huis te gaan. Dus dat zuigt. Maar hier blijven is echt geen optie met dit kutkind en haar kind.

    Vind ook maar eens een huis dat geen studentenkamer is. Als ik iets niet wil is het met anderen wonen die dagelijks uitgaan.
    Ik ga niet eens kijken naar appartementen. Kan dat toch niet betalen.


    met kijken is niets mis. en mensen voor studentenkamers worden uitgezocht, hospiteren en zo. je kan dus best terechtkomen op een plek waar mensen niet per se elke avond uitgaan (dat gebeurt uberhaupt amper) en waar je lekker je eigen ding kan doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh en ik weet nu dat mijn opa niet in zijn slaap is overleden, zoals ik al 14 jaar denk, maar dat hij euthanasie heeft laten plegen... 😕 muh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.