• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik heb het gevoel dat ze dit liedje speciaal voor mij heeft geschreven omdat het letterlijk refereert naar ons gesprek, maar nu heeft ze dus een nieuw couplet erbij geschreven en live gespeeld zonder dat ik het wist? Was ik dan te egoïstisch om te denken dat hij voor mij was?

    Yeah this sucks.


    En weer skypen we c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké ik heb echt veel te lang gewerkt aan een gif waar ik niet eens tevreden over ben. Maar fudge it, ik hou hem want ik heb geen zin meer. :')

    Well this was a great weekend. Soms kan ik nog steeds niet geloven dat ik iemand heb gevonden die mij net zo leuk vindt als ik hem leuk vind en die blijkbaar aanvoelt hoe ik me voel als ik het idee heb dat ik het allemaal voor mezelf houd, zonder dat we vreselijk klef zijn en ik me verstikt voel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Komaan, ben ik nu echt zo vervelend? D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit weekend was zo leuk c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    She's casually talking to strangers about me. This doesn't warm my heart at all, pffsh. I'm dying a little inside rn.


    kindness is never a burden.

    Aft onder mijn tong... AUW!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    My happy little pill
    Take me away
    Dry my eyes
    Bring color to my skies


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Occamy schreef:
    Komaan, ben ik nu echt zo vervelend? D:


    Echt niet (heart2) En de mensen die dat wel denken krijgen te maken met Frey.

    BriBry schreef:
    (...)

    Echt niet (heart2) En de mensen die dat wel denken krijgen te maken met Frey.


    rawr


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    BriBry schreef:
    (...)

    Echt niet (heart2) En de mensen die dat wel denken krijgen te maken met Frey.

    Thanks hun (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahhh I love this movie so muuuuuuch


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stop poisoning my brain.