• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    http://www.quizlet.nl/quiz/417913/is-je-moeder-een-plopkoek/
    haha wat is dit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt maf in mijn hoofd :W

    Ik zuig

    You fucking piss me off by just EXISTING. Go exist somewhere else pls.


    kindness is never a burden.

    Drop dead.


    •

    Ik voel me nu echt kut. Stomme accordeon. Stomme toekomst. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, spierpijn...
    Maar het is zo leuk om in mijn eigen huisje bezig te zijn _O_

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 19:31 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Misschien moet ik echt naar het ziekenhuis binnenkort (zo snel mogelijk). Maar ik wil niet, want dat betekent dat ik eerst een dag niet mag eten en drinken en daarna waarschijnlijk meteen een operatie moet. Yeey..

    Oh ik kan nu echt bijna niet wachten tot morgen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Aaaah, achternamen voor personages vinden :C
    Fuck it, ik geef Gideon wel later een achternaam.


    Stenenlikker

    How about a nice quiet evening without my phone? Perfect.


    •

    IK WIL WEER RPG-EN =(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Blub. Dit moest ik gewoon eventjes kwijt.

    Hier is oud nieuws: ik heb al een paar weken crush op een vriendin van mij. Ben ik hoteldebotel verliefd op haar? Nee, dat niet. Maar moest ze mij op een date vragen, dan zou ik zeker ja zeggen. Het punt is, ze heeft nooit aangegeven dat ze op meisjes valt, zelfs niet wanneer ik haar daarnaar peilde. Van de andere kant is ze een heel gesloten persoon, en als het gevoelig ligt, zal ze dat niet zo gauw bloot geven, zelfs ook niet wanneer ze ook een crush op mij zou hebben. Dus wat kan je er aan doen? Niets. Precies. En als ik er mee blijf zitten, dan ga ik er de hele blok weer aan zitten denken en dan maak ik het tot een olifant en na de blok blijkt het helemaal niets te zijn, he. Zo gaat dat zeker weer gaan.
    We passen gewoon super goed bijeen. We denken hetzelfde over dingen, we hebben dezelfde ideeën over elkaar, en zij is gewoon super awesome. En zoveel meer dan dat zij denkt dat ze is. Bovendien zijn we allebei single en hebben we al zo'n beetje afgesproken dat we samen gaan wonen later met heel veel katten en konijntjes en een lama. *dreamy eyes* Buh, het zullen die stomme hormonen zeker weer zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goldstein schreef:
    Oh ik kan nu echt bijna niet wachten tot morgen c:



    omfg spannend!!!!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vraag me af hoe het met hem gaat. Maar ik wil het niet weten.