• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    I miss the old you.


    Als je voor het suikerfeest wel vrij krijgt omdat het traditie is, vind ik dat je ook vrij moet krijgen voor kerst. Dat is ook een traditie en in mijn gezin is dit ook een heel belangrijke tijd van het jaar. Nederlanf is voor gelijke behandeling, dus vind ik dat kerst ook een vrije dag (dagen) moet zijn. Echt, als ik ingeroosterd sta op stage, ik ga niet. Ik heb al aangegeven dat ik plannen heb en het is in mijn vakantie.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 11:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mehri ziet er echt badass uit op een motor c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    DociIe schreef:
    Sorry totally not sorry dat het nu huilt door mij. Ik ben er helemaal zat van dat ík zachtjes moet zijn voor dat kind en jullie niet eens zacht zijn als ik slaap. Sorry hoor, maar ik slaap al zo weinig door het gejank van dat kind elke nacht.

    Kan er dan niet geregeld worden dat ze op zichzelf gaat? Kan me voorstellen dat het echt een hel is, zo'n huilende baby. Dat zo'n kind de ouders wakkerhoudt, a la, dat weet je voordat je een kind krijgt. Het is in mijn ogen niet de bedoeling dat jij en je ouders ook wakker worden gehouden. Ik zou gek worden tbh


    26 - 02 - '16

    Demiguise schreef:
    (...)
    Kan er dan niet geregeld worden dat ze op zichzelf gaat? Kan me voorstellen dat het echt een hel is, zo'n huilende baby. Dat zo'n kind de ouders wakkerhoudt, a la, dat weet je voordat je een kind krijgt. Het is in mijn ogen niet de bedoeling dat jij en je ouders ook wakker worden gehouden. Ik zou gek worden tbh

    Nope, dat is geen optie, want ze kan er niet eens zelf voor zorgen. Ze hoeft niet eens uit huis. Lol, degene die gedwongen wordt uit huis te gaan is degene die er last van heeft > ik :W
    Ik ben ook echt helemaal gestoord van. Al helemaal omdat het een rasechte huilbaby is.

    // En natuurlijk gaat zusjelief naar oma toe om te zeggen dat ik niet zachtjes was terwijl het kind beneden 'sliep' en krijg ik weer op mijn donder. Komt ze weer met 'we doen altijd zacht voor jou'. Hahahah, laat me niet lachen. Dat is iets wat jullie niet doen. "Maar he, als wij het zeggen is het waar. Zelfs al zegt de persoon in kwestie van niet." Tyf allemaal een eind op zeg.
    Echt, als jullie me dwingen uit huis te gaan hoeven jullie ook geen uitnodigingen te verwachten voor mijn trouwerij of kraambezoek (als ik ooit trouw en toch wel kinderen wil) of whatever te verwachten dan.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 12:06 ]

    Arkadia schreef:
    Als je voor het suikerfeest wel vrij krijgt omdat het traditie is, vind ik dat je ook vrij moet krijgen voor kerst. Dat is ook een traditie en in mijn gezin is dit ook een heel belangrijke tijd van het jaar. Nederlanf is voor gelijke behandeling, dus vind ik dat kerst ook een vrije dag (dagen) moet zijn. Echt, als ik ingeroosterd sta op stage, ik ga niet. Ik heb al aangegeven dat ik plannen heb en het is in mijn vakantie.


    Als je vrij wilt met kerst, kan je beter niet in de horeca werken 🙊


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Als je vrij wilt met kerst, kan je beter niet in de horeca werken 🙊


    Het is in mijn schoolvakantie en dan mag ik nirg eens stage lopen. En daarbij, fuck de horeca. Kerst is kerst en zo blijft dat altijd bij mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb helemaal nergens zin in vandaag. En nu regent het ook nog, wat betekend dat ik niet veel zal verdienen in Emmen vandaag. Ugh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Allerton schreef:
    Mehri ziet er echt badass uit op een motor c:

    awwwwwAAAWWWWHHH 😍😍😍😍😁😭

    Arkadia schreef:
    (...)

    Het is in mijn schoolvakantie en dan mag ik nirg eens stage lopen. En daarbij, fuck de horeca. Kerst is kerst en zo blijft dat altijd bij mij.


    Voor nu kan je inderdaad zeggen dat je in schoolvakanties geen stage hoeft te lopen. Maar als je later in de horeca gaat werken, zal dat moeilijker gaan. Dan moet je vaak één dag/avond werken op de feestdagen.


    Kahlen schreef:
    (...)

    Voor nu kan je inderdaad zeggen dat je in schoolvakanties geen stage hoeft te lopen. Maar als je later in de horeca gaat werken, zal dat moeilijker gaan. Dan moet je vaak één dag/avond werken op de feestdagen.


    Heb ik al 5 keer gezegd tho. Als ik alsnog ingeroosterd sta word ik boos. En wie zegt dat ik ook daadwerkelijk in de horeca ga werken? Ik weet nog niet eens wat ik met mijn leven wil xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is ze ook een pussy als ze dat niet zelf durft te zeggen tegen me. Ja, fuck you, dan zoek je het ook zelf maar uit. Ik ga niet stil zijn om een tijd dat er niemand hoeft te slapen. Jullie zijn ook niet stil als ik eens overdag slaap. En dan komen jullie met 'ja, het is geen tijd voor ons om te slapen'. Zo kan ik het ook. Maar dan om 12 uur in de nacht. Kijk maar uit of ik doe om die tijd niet stil, hahahaha.

    Deze hele situatie haalt echt het slechtste in me naar boven en ik vind het niet eens erg.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 12:13 ]

    Arkadia schreef:
    (...)

    Heb ik al 5 keer gezegd tho. Als ik alsnog ingeroosterd sta word ik boos. En wie zegt dat ik ook daadwerkelijk in de horeca ga werken? Ik weet nog niet eens wat ik met mijn leven wil xd


    Dan gewoon afwachten en als je alsnog staat ingeroosterd rustig aangeven dat je geen stage hoeft te lopen in de kerstvakantie. Meer kunnen ze dan ook niet doen. En ik geef het alleen aan áls je in de horeca gaat werken.

    / Nog twee weken. Nog twee weken.


    Kahlen schreef:
    (...)

    Dan gewoon afwachten en als je alsnog staat ingeroosterd rustig aangeven dat je geen stage hoeft te lopen in de kerstvakantie. Meer kunnen ze dan ook niet doen. En ik geef het alleen aan áls je in de horeca gaat werken.

    / Nog twee weken. Nog twee weken.


    Jup, en anders krijgen ze school op hun dak. Ik heb daar vandeweek al mee aan de lijn gehangen hierover


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik fangirlde al gewoon zo hard toen ze zijn naam zeiden...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."